Mõistusevastased manöövrid liikluses

(04-08-2019, 01:10 AM)motamees Kirjutas:  
(03-08-2019, 22:21 PM)hulgus Kirjutas:  Üks hullemaid s--anikatseid mis konksus on olnud...

Vaatamata sinu ülevoolavale kirumisele oli Nõuka ajal selline iga mehe unistuseks.

Selles point ongi, tänase seisuga on ikka veel zubrikuga kilomeetreid napilt rohkem, kui respo laadsete toodetega.
Vedukiks oli Iževski 412. Segumasina, ikka see nõukaaegne, laadimiseks oli 4meest vaja. Konkreetne isend käis (ilma minuta) Leningradi turu vahet, kanad ja kapsad (ja 300kg sellel reisil oli tühjalt sõitmine). Asja ajas ära ja teenis end kordades tagasi. Kaks rääbakat on kuskil mädanemas.

Teemast ka.
Suitsiidratturid.
Linnas on valgustus veel suveajal, aga kell 10pm on juba pime. Ei teagi, kas on inimesed ootamatult pimeda peale jäänud, kevad südames või lihtsalt otsivad adrenaliini, aga sellisel kellaajal ilma tuledeta jalgratast on võimatu märgata. Helkuritest pole abi, kui otse tulede vihku ei jää.
Paar päeva tagasi tulid pimendatud tänaval vastu kaks ratturit, ilma esituledeta, kõrvuti... Vastu tuli veel teine auto, hea et kiirused väikesed, sai pidama. Mina nägin rattureid alles siis kui vastusõitja tuledesse jõudsid. Kõrval on 2m asfaldist kõnnitee, mis pedaalijatele igati ok.
Järgmine ehmatus, metsa vahele tehtud ülekäigurada, (nüüd seal ka ülekäiguraja märgid) ratturitele asfalt ja allamäge. Tead et võivad teele tulla, aga ikkagi on ehmatus, kui napid meetrid enne autot jalgrattur hooga üle sõidab.


Vasta

EDIT: küsimus kolitud kohasemasse teemasse
Vasta

Oli meil üks subarik teemaks, saksas ka.
https://www.err.ee/968538/saksa-vanaprou...a-10-autot

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

https://leht.postimees.ee/6786123/kiirus...-voi-ajaga

Ma isiklikult kuni 20 km/h ületades vist ei vitsiks seal oodata, selle eest on trahv väike kui varem puhas leht all on. Enamasti sellise ületamise eest ei peeta kinnigi, aga võibolla selle kampaania raames peetakse rohkem. Kui vahemikku 20-40 läheb, siis juba läheks natuke kulukamaks see trahv ja kui vähegi võimalik, siis ootaks ära selle tund aega. Jah, kõige lihtsam oleks mitte kiirust ületada, aga paraku see ei tule reaalses elus eriti välja. Ei hakka ju näiteks 85-ga sõitvast pikast veokist 90-ga mööda venima ja 100 km sellise järgi sõitma ka ei hakka. Ei ole veel nii võimsa masinaga sõitnud, millega sellisel möödasõidul gaasi PÕHJA ei vajutaks (erandiks libedus) seniks kuni möödas olen. Senine kogemus on ka max. 165 kw autodega, igapäevaselt alla 100 kw.
Vasta

Olen ammu vaadanud kuidas selline käitumine järjest rohkem ja rohkem levib.
Nüüd on näha vähemalt Harjumaal/Tallinna ümbruses ja linnas sees, et nii teevad vist kõik multiliftid kellel see võimalik.

Minu jaoks mõistusevastane. Kuidas Teile ?


[Pilt: t760_DSC_1102.jpg]


[Pilt: t760_DSC_1104.jpg]
Vasta

Sõiduautodele ja kaubikutele pole ohtu. Veoautodele ja bussidele ulatub tuppa, kui tagant sisse kütta.

Kasvatamatus, ei muud. LS järgi on tegu gabariidust väljaulatuva tähistamata osaga. Arvestades meie olematut liiklusjärelvalvet jääbki see naabrivalve pärusmaaks.

Mõni "konksujuht" võiks nüüd kinnitada või ümber lükata, et konksu tagasitoomine võtab alla minuti...
Vasta

Kaubikusse tuleb see konks samuti tuppa. 
Seal istun ma ka ise ja näen ning mõtlen. 
Ei taha mõelda aga näe jälle näen ja mõte tuleb ise peale. Ma mõtlen siis kaubik kui buss.

Lisaks on sellel pildil konks tõmmatud tagumikule lähemale aga paljudel pole see ülemine nurk muudetav ja seega on konks veel teravamalt kaugemal.
Vasta

Aga teda väga ei koti. Ning tal on õigustuseks kohe võtta LS nõue hoida pikivahet. Ning tal on kiire ja saastab vähem majade vahel, kui konks on kohe võtta. Ja üleüldse, mida sa vingud, kas muud ei ole teha....

Säärastega vestlemine on maailmavaadet avardav ja iseloomu kasvatav, kuigi kaunikesti väsitav tegevus. Eriti juhul, kui kirillitsat ei valda...
Vasta

Prükkaritel ju tükitöö. Aeg maksab e Sinu elu ei maksa midagi. Kardan, et peead lausa ukraina keelt oskama, et vestelda selle inimloomaga.
Vasta

(22-10-2019, 10:43 AM)v6sa Kirjutas:  Aga teda väga ei koti. Ning tal on õigustuseks kohe võtta LS nõue hoida pikivahet. Ning tal on kiire ja saastab vähem majade vahel, kui konks on kohe võtta. Ja üleüldse, mida sa vingud, kas muud ei ole teha....

Säärastega vestlemine on maailmavaadet avardav ja iseloomu kasvatav, kuigi kaunikesti väsitav tegevus. Eriti juhul, kui kirillitsat ei valda...

Aga äkki ta eraelus sõidab väikese autoga? Näiteks selline vanem vene mees, keda "isaste liikumine" enam ei koti. Liikluses kahjuks tagasihoidliku ja rahuliku suhtumisega läbi ei saa. Pead arvestama, et paljude meelest pole sa inimene, kui suurt ja edevat kärakat istumise all pole, millega kaasõitjate suhtes üleolekut väljendada. Siis vahest ongi tühja veokaga hea ennast välja elada, dziipidel seljas türanniseerida ning eessõites ripakil konksuga äkkpidurdusi teha
Vasta

Pohhui see konks, allasõidutõke on ju taga olemas  Smile Smile Smile
Vasta

Paar nädalat tagasi oli kokku volditava kraanaga mehel jäänud kraana lõpuni kokku pakimata. Vedeles teine õnnetult Tammsaare pikendusel raudtee silla all. Järgi sõitev auto oli ka pihta saanud. Tundub popp värk, no ei ole aega...

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

(22-10-2019, 09:10 AM)MeelisV Kirjutas:  Olen ammu vaadanud kuidas selline käitumine järjest rohkem ja rohkem levib.
Nüüd on näha vähemalt Harjumaal/Tallinna ümbruses ja linnas sees, et nii teevad vist kõik multiliftid kellel see võimalik.
Minu jaoks mõistusevastane.
Kuidas Teile?
Visuaalselt on tegu alla 1 meetri gabariidist üle ulatuva asjaga ja KUI multilifti juht ON selle ka reaalsuses ära mõõtnud, on tegu JOKK asjaga kuni 99cm! On 101 cm, peaks olema pika veose puavalge ruut. Ei ole mõistusevastane, võib olla täiesti teelegaalne. 

Hoia Pikivahet!!!
Vasta

1 meetri nõue kehtib veose puhul. See konks küll veos pole.
Vasta

Küll see konkslift ka ükspäev kuskile nurgataha  kinni jääb, siis saab aru et tasub enne sõitu masin kokku panna.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(22-10-2019, 19:53 PM)saarlane87 Kirjutas:  1 meetri nõue kehtib veose puhul. See konks küll veos pole.

Kood 647. Vahetuskerede veok 
Nõuded: 
1) trossi-, keti- ja konksuveoga vahetuskerede lukustusseade peab olema mehhaanilise või hüdraulilise ajamiga, mida ei ole võimalik avada juhusliku või tahtmatu käsitsusega. Lukustusseadme avanemist ei tohi põhjustada vahetuskerede mass või mõni muu väline jõud. Kinnitus peab olema kergesti käsitsetav; 
2) sõiduki valmistaja või ümberehitaja peab kinnitama sõiduki kerele lisasildi nagu see on toodud käesoleva lisa koodis 601, kuhu on kantud lisaks järgmised andmed: a) kere pikkus, laius ja kõrgus; b) kere tühimass ja kandevõime; c) kinnituste ja tugede lubatud tugevused; 

See konkretne konkslift on endine sitapütt, mis on 2014 Pro Liftis ümber ehitatud. Teh.passis pikkuseks 8650mm ja kui konksuga koos on selles mõõdus, pole jällegi midagi kobiseda. Üldiselt on nende vahetuskeredega niigi "ikaldus" ja mitte mingit vahet pole, on seal taga konks või selline gljotiin-serv! Muuseas, sel küttepuuveokil on pikkuseks antud 6200mm ja selle platega ollakse räigelt lõhki! Ja kas me nüüd siis muudkui sõidame mööda ilma ja pildistame ja vingume??? 

[Pilt: 124155091.jpg]
Vasta

ähh, ma ühe seukse konksu sappa jäin foori taga seisma.
kui juba seisin, siis märkasin, et paarkümmend senti esiklaasist oli konks.
päike räigelt vastu ja mitte ei hakanud see konks silma.
kaugelt rohkem kui eespool jutuks olnud meeter oli ta gabariitidest väljas.
Vasta

(22-10-2019, 17:54 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(22-10-2019, 09:10 AM)MeelisV Kirjutas:  Olen ammu vaadanud kuidas selline käitumine järjest rohkem ja rohkem levib.
Nüüd on näha vähemalt Harjumaal/Tallinna ümbruses ja linnas sees, et nii teevad vist kõik multiliftid kellel see võimalik.
Minu jaoks mõistusevastane.
Kuidas Teile?
Visuaalselt on tegu alla 1 meetri gabariidist üle ulatuva asjaga ja KUI multilifti juht ON selle ka reaalsuses ära mõõtnud, on tegu JOKK asjaga kuni 99cm! On 101 cm, peaks olema pika veose puavalge ruut. Ei ole mõistusevastane, võib olla täiesti teelegaalne. 

Hoia Pikivahet!!!

mõistus ja mõistlikkus on ikka erinev asi kui JOKK kahjuks
jah ideaalses maailmas on seadus mõistlik meil täna siin ja praegu enamasti mitte.

pikkivahe - ok
olen osalenud avariis kannatanuna kahe auto vahel ei jäänud süüdlaseks ka mitte osaliselt sest esimesed kaks seisid(me) aga kolmas tuli tagant sisse
võtame nüüd oletuslikult olukorra
seisab see konks ees, mina kaubikuga taga (buss) seisan, kabiinis 3 inimest ja siis tuleb tagant mingi veokas kes näpib gps-s uut sihtkohta seadistada või saadab naisele sõnumit

pikkivahe ?

samas oleks see konks ühe näpuliigutusega õigel ajal natuke ette poole liigutatud oleks üks laip vähem kellel konks hambus nagu kuldkalal.
Vasta

Ega enne asi ei parane (asjaga ei tegeleta) kui esimene laip käes - nii see kahjuks on... Sad Meil käib liiklusohutusega tegelemine ju kampaaniate korras.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

muidugi see giljotiin platform on eriline näide
ja sellise õigustamine eriline saavutus

kui tahad pikemat asja vedada osta pikem auto - kõik
kui ei jaksa osta telli teenus

aga sellise "pead maha"  teraga liikumine on puhas munnlus ja juht on ….
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Talupoeg taluja, 14 külali(st)ne