Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Pead olema lihtsalt Väga Kõva Mees, et sellest ahelast sisepõlemismootor välja programmeerida nii, et ülejäänud auto edasi töötab.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(13-11-2019, 12:26 PM)mesinik Kirjutas: Ja kuidas see haakuks minu sooviga, kui osta 4wd hübriid ja asendada sisepõlemismootor liitiumakudega?
Oota parem ära kui turule tulevad superkondensaatorid - Eesti firma neid ju arendab.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(13-11-2019, 15:41 PM)Walter Kirjutas: Oota parem ära kui turule tulevad superkondensaatorid - Eesti firma neid ju arendab.
Superkondensaatorid on turul olnud kogu aeg ja ega sealt suurt uut ning tänaseid võimsusi põrmustavaid lahendusi tulemas ei ole. Oodata võib ainult nende hinna langust sest täna on need päris kallid mänguasjad.
On olemas selline mõiste nagu Wh/kg, mis tähendab seda, kui palju suudab 1kg aku/koondeka materjal endas energiat salvestada. Heal liitiumioonakul on see näitaja umbes 150-200 Wh/kg, superkondensaatori vastav näitaja on 10+- Wh/kg. KWh maksumuse hinnaks antakse järgmised numbrid, liitiumioonaku umbes 500 euri, kondekas aga 8000 euri.
Kondeka plussideks võib kindlasti nimetada laadimiste kordi, kiirust ja materjalide tegelikku odavust. Tegeliku odavuse all ma pean silmas seda, et seal sees ei ole peale hea grafiidi suurt mitte sittagi, versus akude liitiumid ja muud haruldased muldmetallid, mis võib aga ei pruugi, mingi hetk kondekate hinnad alla tuua, aga eks näis, see kõik oleneb nõudlusest.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 757
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tervist .
Ulme .
Edvard .
Postitused: 1,407
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
Paljud inimesed ei oska kahjuks kulu rehkendada, aga samas "teavad" päris täpselt palju kulu on. Mõnel juhul (näiteks valed rehvid) pizdiitab odo ja su rehnut ei tule õige. Eriti lahe on talvel: lase kiilaka peal kets ringi (piisab ainult ühe ketsi keerutamisest) ja vaata mis odo samal ajal teeb. Kes toimetab talvel kenadel klaasteedel ja korralikult igapäevaselt poognaid laseb, tulevad kenad kulu numbrid, mida siis ilmselt kasutab ka auto enda kompu.
Postitused: 2,124
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
...tea, mis nipiga koormat peaks kinnitama...?
loll on loll olla.
Postitused: 1,795
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Imestan ammu, et kõik eluolu on viimase piirini üle reguleeritud, aga taolise lendava mürsuga võib ringi kimada praktiliselt igaüks. Osades ameerikamaa osariikides kuuldavasti saab sellise paberi inime, kes suudab eksamil sada meetrit otse sõita. Sama ebaloogiline olukord, kui riigi juhtimisega.