Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Mul oli ka kogu aeg probleem töös olevate autode ja projektide käivitusega. Siis sai ka uuritud mida ja kuidas. Valituks osutus selline
https://avsk.ee/est/tooted/kaivitusjuhtm...95864.html 
Täiesti laibastunud akuga pilli ketrab käima nagu tirtsti. Ja seda palju kordi järjest,enne kui oleks laadida vaja. Lisaks on väga eduline kasutada 12V pumba toiteks(pean jaamast kanistritega toodud diisli pumpama ümber värvikambri mahutisse) läbi laibastunud aku. Muidu tõmbas isegi korras väiksema sõiduka aku pump 4x20L pumpamisel juba tuntavalt tühjaks.
Nii,et tegelt jube mugav asi kui on palju projekte mida aegajalt liigutada vaja.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)

Aastate jooksul on tekkinud vbl ca 150l kasutatud mootoriõli. On Tallinnas või lähiümbruses kohta kus saaks selle tasuta ära anda?

vene hüdrokraana see mis oli gaz-idel ja tõstis prügikaste.mismoodi ja kuhupole selle pööraja võll välja tuleb?alt kaan maas ja sealt vaatab vastu pöördnuut ja ülevalt krae ka maas ja seal suur koonusrull laager ja ülevalt võll loksub kenasti,aga kuda ma selle laiali saan?kunagi ca 20 a tagasi korra võtsin lahti,aga no ei mäleta  muud kui keskel võll ja suur kolb oli peal mingit moodi ja kogu mälupilt.

(05-12-2019, 13:50 PM)qwerty009 Kirjutas:  Aastate jooksul on tekkinud vbl ca 150l kasutatud mootoriõli. On Tallinnas või lähiümbruses kohta kus saaks selle tasuta ära anda?

jäätmejaamad võtavad kohalikult elanikult tasuta.sellega hea ka puitu immutada.

(05-12-2019, 13:50 PM)qwerty009 Kirjutas:  Aastate jooksul on tekkinud vbl ca 150l kasutatud mootoriõli. On Tallinnas või lähiümbruses kohta kus saaks selle tasuta ära anda?

https://www.kuldnebors.ee/search/tooriistad-masinad-ja-seadmed/kutte-ja-kliimaseadmed/kerge-kutteoli-ahjukutus-ahjukute-diisel/search.mec?pob_post_id=82043196&pob_action=show_post&pob_cat_id=10798&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et&search_O_string=%C3%B5li

pole tänu väärt....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(05-12-2019, 14:59 PM)Marko Kirjutas:  
(05-12-2019, 13:50 PM)qwerty009 Kirjutas:  Aastate jooksul on tekkinud vbl ca 150l kasutatud mootoriõli. On Tallinnas või lähiümbruses kohta kus saaks selle tasuta ära anda?

https://www.kuldnebors.ee/search/tooriistad-masinad-ja-seadmed/kutte-ja-kliimaseadmed/kerge-kutteoli-ahjukutus-ahjukute-diisel/search.mec?pob_post_id=82043196&pob_action=show_post&pob_cat_id=10798&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et&search_O_string=%C3%B5li

pole tänu väärt....
Kui sa hoolega loed, siis ostetakse sisuliselt diislit ning eraldi märgitakse, et mootoriõli jms jama mitte pakkuda Smile

(05-12-2019, 15:07 PM)qwerty009 Kirjutas:  
(05-12-2019, 14:59 PM)Marko Kirjutas:  
(05-12-2019, 13:50 PM)qwerty009 Kirjutas:  Aastate jooksul on tekkinud vbl ca 150l kasutatud mootoriõli. On Tallinnas või lähiümbruses kohta kus saaks selle tasuta ära anda?

https://www.kuldnebors.ee/search/tooriistad-masinad-ja-seadmed/kutte-ja-kliimaseadmed/kerge-kutteoli-ahjukutus-ahjukute-diisel/search.mec?pob_post_id=82043196&pob_action=show_post&pob_cat_id=10798&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et&search_O_string=%C3%B5li

pole tänu väärt....
Kui sa hoolega loed, siis ostetakse sisuliselt diislit ning eraldi märgitakse, et mootoriõli jms jama mitte pakkuda Smile

Kirjuta siis ise guuglisse "ostan õli" ja vali mõni teine kuulutus!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(05-12-2019, 14:19 PM)muska71 Kirjutas:  vene hüdrokraana see mis oli gaz-idel ja tõstis prügikaste.mismoodi ja kuhupole selle pööraja võll välja tuleb?alt kaan maas ja sealt vaatab vastu pöördnuut ja ülevalt krae ka maas ja seal suur koonusrull laager ja ülevalt võll loksub kenasti,aga kuda ma selle laiali saan?kunagi ca 20 a tagasi korra võtsin lahti,aga no ei mäleta  muud kui keskel võll ja suur kolb oli peal mingit moodi ja kogu mälupilt.

võll kahest osast ja ülemine käib üles välja ja jõhkratel koonusrullidel.alumine veel sees...

Kellel katla küljes õlipõleti on, kasutab "raske kütteõlina" reklaamitavat kütust ka, hinnaga 0,95 eur/l? Huvitav mis keemiast seda tehakse, et nii hullusti haiseb. Käed said sellega veidi kokku, pesin 4x kuuma vee ja seebiga, aga hais on ikka kaugelt tunda. Sad

(05-12-2019, 21:54 PM)veix__ Kirjutas:  Kellel katla küljes õlipõleti on, kasutab "raske kütteõlina" reklaamitavat kütust ka, hinnaga 0,95 eur/l? Huvitav mis keemiast seda tehakse, et nii hullusti haiseb. Käed said sellega veidi kokku, pesin 4x kuuma vee ja seebiga, aga hais on ikka kaugelt tunda. Sad

Põlevkiviõli

Ei. Tean mis on põlevkiviõli, see ei ole. https://eestidiisel.ee/ Põlevkiviõli on ka oluliselt odavam kui 0,95 eur/l, aga seda eramajades naljalt ei kasuta kui ei oma vastavaid teadmisi ja kogemust sellega. Wink

Küsimus selline, et hakkasin 2posti tõstukit paigaldama ja läks augu sügavusega mööda kahel ankrul. Augu sügavuseks peaks juhendi järgi olema ca 10 cm aga mul jäi kuskil ca 8.5 cm.  Oma lollusest ei arvestanud alumise plaadi paksusega, mis on 1.5 cm.  Need on kaks kõige välimise külje ankrut. Mida arvate, kas peaks muretsema . Tõstukil on ülemine tala ka, mida kaudu jooksevad voolikud jms, et ma mõtlen, et see tala peaks poste   ülemisest otsast toestama, nii et need ankrud ei tohiks kogu jõudu enda kanda saama, mis tekib, kui auto raskus käppadele vajutab.

(08-12-2019, 16:41 PM)raulp Kirjutas:  Augu sügavuseks peaks juhendi järgi olema ca 10 cm aga mul jäi kuskil ca 8.5 cm.  

Kas ma saan õigesti aru, et sa tegid vundamendi valu posti alla 8.5cm sügavusega ja nüüd pole kusagile polti kinnitada? Kui nii, siis kuidas see posttõstuk püsti hakkab seisma? Minu arust peaks vundament olema piisava sügavusega, et postide väändele vastu panna kui auto rapub peal või on tasakaalust väljas.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Kui üleval on vahepukk piisava tugevusega, siis alumised poldid kokkuvajumise takistamisest osa ei võta. Kui ma oma tõstukiga tõstan (ülemist ühendust pole), siis vajuvad postid ülevalt mitu cm kokku. Niipalju paendub post. Alles siis hakkab polt täiskoormusel kandma. 
Küll aga kannavad poldid siis, kui auto on sõidetud liiga ette või jäetud taha. Tavaliselt kallutab universaalkerega masinaid tahapoole.

hp

Tsitaat:Kas ma saan õigesti aru, et sa tegid vundamendi valu posti alla 8.5cm sügavusega ja nüüd pole kusagile polti kinnitada? Kui nii, siis kuidas see posttõstuk püsti hakkab seisma? Minu arust peaks vundament olema piisava sügavusega, et postide väändele vastu panna kui auto rapub peal või on tasakaalust väljas.
  
Vundament on sügavam, mingi 30 cm. Kiilankru jaoks pidi aga 4 tollise augu puurima , aga ma tegin puurile vildikaga joone peale 10.5 cm ja puurisin kuni tõstuki alusplaadini. Nüüd on auk tegelikult betoonis ca 8,5-8.9 cm ja kiilankru ma lõin juba sisse. Pingutanud veel ei ole, aga eks ta tuleb natuke ülepoole ka veel. Ma muretsen, et kiilunkur jäi nüüd liiga kõrgele betooni sisse.


Tsitaat:Kui üleval on vahepukk piisava tugevusega, siis alumised poldid kokkuvajumise takistamisest osa ei võta. Kui ma oma tõstukiga tõstan (ülemist ühendust pole), siis vajuvad postid ülevalt mitu cm kokku. Niipalju paendub post. Alles siis hakkab polt täiskoormusel kandma. 

Küll aga kannavad poldid siis, kui auto on sõidetud liiga ette või jäetud taha. Tavaliselt kallutab universaalkerega masinaid tahapoole.

Ma eeldan, et ülemine tala peaks stabiliseerima postide sissepoole vajumist, mis just välimistele ankrupoltidele kõige rohkem mõjub. Lihtsalt oma väikese näpuka ja valearvestuse pärast said nüüd need augud natuke liiga vähe puuritud, 1.5cm siis liiga vähe.  Aga ma arvan, et ega mul muud midagi teha olegi, kui asjaga edasi minna. Ruumi muutmiseks praktiliselt pole, garaaz on miinimum mõõtmetega antud tõstukile, kuhugi poole nihutada ei kannata eriti, kui siis max 5 cm saaks nihutada. Ülejäänud augud puurin max sügavusele, mida ankrud võimaldavad.

(08-12-2019, 17:58 PM)raulp Kirjutas:  
Tsitaat:Kas ma saan õigesti aru, et sa tegid vundamendi valu posti alla 8.5cm sügavusega ja nüüd pole kusagile polti kinnitada? Kui nii, siis kuidas see posttõstuk püsti hakkab seisma? Minu arust peaks vundament olema piisava sügavusega, et postide väändele vastu panna kui auto rapub peal või on tasakaalust väljas.
  
Vundament on sügavam, mingi 30 cm. Kiilankru jaoks pidi aga 4 tollise augu puurima , aga ma tegin puurile vildikaga joone peale 10.5 cm ja puurisin kuni tõstuki alusplaadini. Nüüd on auk tegelikult betoonis ca 8,5-8.9 cm ja kiilankru ma lõin juba sisse. Pingutanud veel ei ole, aga eks ta tuleb natuke ülepoole ka veel. Ma muretsen, et kiilunkur jäi nüüd liiga kõrgele betooni sisse.


Tsitaat:Kui üleval on vahepukk piisava tugevusega, siis alumised poldid kokkuvajumise takistamisest osa ei võta. Kui ma oma tõstukiga tõstan (ülemist ühendust pole), siis vajuvad postid ülevalt mitu cm kokku. Niipalju paendub post. Alles siis hakkab polt täiskoormusel kandma. 

Küll aga kannavad poldid siis, kui auto on sõidetud liiga ette või jäetud taha. Tavaliselt kallutab universaalkerega masinaid tahapoole.

Ma eeldan, et ülemine tala peaks stabiliseerima postide sissepoole vajumist, mis just välimistele ankrupoltidele kõige rohkem mõjub. Lihtsalt oma väikese näpuka ja valearvestuse pärast said nüüd need augud natuke liiga vähe puuritud, 1.5cm siis liiga vähe.  Aga ma arvan, et ega mul muud midagi teha olegi, kui asjaga edasi minna. Ruumi muutmiseks praktiliselt pole, garaaz on miinimum mõõtmetega antud tõstukile, kuhugi poole nihutada ei kannata eriti, kui siis max 5 cm saaks nihutada. Ülejäänud augud puurin max sügavusele, mida ankrud võimaldavad.

Ma ei usu, et see 1,5 cm kiilankru puhul nii palju mõjutab üldse. Aga kiilankru saab ju kätte, kui ikka suur tahtmine on.

Tsitaat:Ma ei usu, et see 1,5 cm kiilankru puhul nii palju mõjutab üldse. Aga kiilankru saab ju kätte, kui ikka suur tahtmine on.



Kas mõtled midagi sellist:

https://www.youtube.com/watch?v=PLl59N-HIds&t=341s

Ilmselgelt on võimalik iga kiilankur piisava jõu rakendamisel betoonist välja tõmmata. Ma teeksin testi, kas polt katkeb enne väljalibisemist. Tavapoldi katkirebimiseks on vaja 3 tavalist mutrit. Või siis paneksin esimese autona jõhkralt ühes otsas ülekoormatud auto lae alla (siukse odavama) ja siis prooviksin seda kooslust kõigutada Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Ei pannud tähele ,kui tummise ankruga tegu on.Kui aga pealtpool kiilu ka armatuuri sees on , peaks kestma ,st .ei tõmba betongist lihtsalt tükki välja.

(09-12-2019, 01:13 AM)linnuke Kirjutas:  Ei pannud tähele ,kui tummise ankruga tegu on.Kui aga pealtpool kiilu ka armatuuri sees on , peaks kestma ,st .ei tõmba betongist lihtsalt tükki välja.

20 mm jäme würthi kiilankur.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne