(06-12-2019, 16:34 PM)ivo86 Kirjutas: (06-12-2019, 13:55 PM)v6sa Kirjutas: (06-12-2019, 13:41 PM)ivo86 Kirjutas: Ma pigem sõidaks ka rekka ees, kui taga - klaas on kogu aeg paska täis ja igas kohas, kus on vaja kiirust maha võtta, kiirendab see kaks aastat seal.
...
Sa ometi ei õigusta praegu sõiduautoga heades sügisestes tingimustes (eile oli kerge vihm nõrga tuulega - suht hea ilm sõitmiseks) teadlikult alla lubatud kiiruse vahepeal paarikümne autoni kasvanud kolonni vedamist ebaühtlase kiirusega?
Pikivahe hoidmine on tagasõitja ülesanne. Kui krusamehele on 70 alas 75 palju, siis on see risk tema kanda.
Aaa.. ei. Ma selle all pidasin siin silmas seda olukorda, mida üleval kirjeldati, et sõiduauto pressib igal juhul kiirendusrajalt veoauto ette. Ma pressika ka - veoauto taga sõita on kehv. Sama kehv on ka selle aeglase töllerdaja taga sõita.
Aga kuidas veoka 90km/h aeglasem on kui sõiduauto 90km/h?
Kiirusepiirangust rääkides- veokad sõidavad üldiselt kiirusevahemikus 85-89 km/h, 97 on juba ilmselgelt näpitud.Mis puutub äkkpidurdusse, siis seda on vähemalt minu kogemuse põhjal võimalik üsna edukalt vältida pideva analüüsiga, mida parasjagu teha.
Poolakatest ja muudest karvajalgadest ma ei hakka muidugi rääkima- Pärnus näiteks on hea näide, kus Ehitajate teel, kus on lubatud 70km/h, hakkab PL, LT jms veokate võiduajamine fooride taga pihta, kuid vabasse vette jõudes on 80 ja kogu muusika. Vot selliseid veokamehi mina ka ei seedi.
52 tonni- Eestis on see veel erilubadega, ilma selleta on lubatud täismass 40-44 tonni vastavalt telgede arvule, Rootsis- Soomes on kuni 104 tonni ekipaažid.
Sõiduauto ja veoauto ohtlikkuse vahe- ma nüüd ei teagi, kuidas öelda- kui paljud sõiduautojuhid sõidavad võibolla 10km päevas, paljud ninapidi nutikas ja veokamees keskmiselt 500km iga päev- kes kogemuste põhjal ohutum on? Ja milline on õnnetuse põhjustanud veoautode ning sõiduautode arvu suhe? Minu tagasihoidlik arvamus on see, et see number on sõiduautode pool väga tugevalt suurem.
Kiirustades töö tegemine- ei vaidle vastu, et rabistada ei saa, kuid ma leian, et ma mõne idioodist sõiduautojuhi pärast vastu oma tahtmist 20km 70-ga teel munema peaks.
Samas on veokal töö- ja puhkeajareeglid, mis vahel võibolla sunnivad ka kiirustama, et kusagile parkima jõuda.
Ja see ettetrügimine- ma ütlen siis umbisikikuliselt nii, et kui tahad mööda või ees sõita, sõida mööda või ees, aga ära töllerda jalus! Mul läheb ka esiklaas pasaseks.
Ma pidasingi silmas neid krdi uimerdisi, kes ei saa aru, kes või kus nad on.
Lisaks veel see, et just arvestades seda kilometraaži vahet, ei tea sõiduauto puhul kunagi, millisest luuavarrest ja millal see pauk tulla võib ning mida aeg edasi, seda hullem liikluspilt on.
Sorry, aga ma lihtsalt ei saanud vaiki olla- keegi teenib ka selle tööga leiba lauale, kuid mõne meelest on veokad ühed ilged tüütused, kuid äkki on neid siiski vaja ka?
Ja äkki on see töö mõnele lausa meeldib?
Eestil on ses suhtes veel arenguruumi kõvasti, et näiteks Skandinaavias ei arvata veoautojuhtidest kaugeltki mitte nii halvasti kui siin.
Lisaks kiputakse palju ka üldistama.