Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(08-12-2019, 14:18 PM)honkomees Kirjutas: (08-12-2019, 13:31 PM)13piisab Kirjutas: ..... on lihtsam, kui elementaarsed pisiasjad ... ja vajadusel korda tehtud.
autofoorumi kasutajaskond võiks praktikas vähemalt nii palju oma sõidukeid suuta korras hoida
Väike näide uue eesti aja algusest, vist, tänavalt ülevaatuseputka sissesõidule keerates olid suunad olemas, kontrolllambike vilkus ja relee plõksus, ülevaatusel suundi netu, relee vait. Lihtne asi ju aga näe pole korras.
Läksin haagist näitama. Kodus olid kõik tuled olemas aga ÜV punktis piduritulesid netu. Küll oli piinlik seal seista nagu mäksa molu. Kes see usub aga oli mingi nipiga mõlemad pirnid läbi põrutanud. Õnneks taipasin kohapeal pirnidest alustada mitte autost ja saime mõlemad ülevaatajaga naerda kui uued küünlad sees. Juhtub.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 82
Teemad: 0
Liitus: Oct 2015
Maine:
8
Pruugitud enam kui kümne aasta vanustel autode korral näib küll mitmete märkide kohaselt nöökimiste plaan peale pandud olevat. Mulle ütles ülevaataja, et kui näiteks sõiduautol käsipidur ei tööta - või töötab viletsalt - siis on auto kuni vea parandamiseni treilerikaup. Mis on puhas kius, sest sellise asja eest võiks anda korduva. Kui paljud manuaalkäigukastiga autode omanikest käsipidurit lisaks käigule auto ankurdamiseks siledal pinnal üldse kasutavad ja miks ei võiks anda inimesele võimalust see väiksemate kuludega korda teha - vastu taevast lendav päevaplaan ja treileri palkamine väljendub tänapäeval kulu poole peal - et see hiljem ette näidata?
Postitused: 82
Teemad: 0
Liitus: Oct 2015
Maine:
8
Tegu on ülevaataja jutuga, näidet mul tuua ei ole. Ise põrusin samas kohas, aga heauskselt. Nimelt on minu auto Saksamaal ümber ehitatud parempoolse rooliga autost vasakul asuva "lenksu" kandjaks ja pärast seda, kui ostsin iseenda lohakusest säherduse õnnetuse, käis auto nii minu isikliku huvi pärast ja ka numbrisse saamiseks esinduse ekspertiisis, mis tunnistas ümberehituse igati akseptaabliks (see Subaru on kesksoost, mis võimaldab vastavate tarvikute kompletiga suurema rappimiseta mõlemapoolset lahendust). Ümberehituse käigus oli autole paigaldatud vanema aastakäigu näidikuplokk, milles puudus airbagi märgutuli, sellel polnud sellist kohtagi olemas. Korduva ma sain, ükski seletus ei aidanud, aga õnneks leidsin värskema ploki.
Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(08-12-2019, 18:58 PM)krossifänn Kirjutas: ja mitte kunagi käiku sisse(mugav on hüpata autosse,kässar maha ja start - mitte ei pea käigukangi näppima)
Läks vähe laperdama? Kui käik on sees, siis on start kiirem ju....
Sidur, sterter ja sõidame
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,247
Teemad: 18
Liitus: Apr 2012
Maine:
27
käsipidur on vene aja autodega alustanud meestele üsna harjumatu asi (nt uazikul oli lootusetu käsipidurit tegelikkuses toimima saada, ülevaatuse jaoks tühja auto jaoks reguleeritu ei kõlvanud ju koormatud auto jaoks ..., ka teistel vene autodel oli kässar rohkem iluasi), ise olen töö juures nö ühiskasutuses autode puhul pannud naisi probleemi ette, kuna käik sees seisab auto parklas ja nemad muudkui starterit andma.
Postitused: 6,894
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Uazi kässar on ilmselt GAZ21 analoog, sellest meenub vaid sõidu ajal kasutamise äkilisus, ilmselt seotud u 4 korda kiirema pöörlemisega kardaanil. Koormast sõltumist peaks ilmselt proovima natuke täpsemalt lahti seletada, vastasel korral jääb siia mingi jama õhku rippuma.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 82
Teemad: 0
Liitus: Oct 2015
Maine:
8
08-12-2019, 21:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-12-2019, 21:06 PM ja muutjaks oli
Suuredmootorid.)
Osa siinset rahvast on nagu loomaaeda külastav hiidlane, kes vaatab jupp aega kaelkirjakut ja ütleb siis "Äi, sellist looma pole mitte olemas." Jah, vanasti ei saadetud tõesti ülevaatuselt puuduliku käsipiduri tõttu treileriga koju ja vahest ei tehta seda ka täna, mina vahendasin mulle öeldut kui hoiatust, et iga päev lähevad nõuded karmimaks ning asjad, millele varem vilistati, võivad nüüd sõitu segama hakata. Ise ma seda välja ei mõelnud, miks ma peakski?
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(08-12-2019, 20:09 PM)honkomees Kirjutas: (08-12-2019, 19:56 PM)muska71 Kirjutas: mis jutt see on,et uaz pole kässarit?olen miski 80 tuhhi sõitnud ja ei no mäleta seda probleemi...
Mul oli 452 (kastikas) 10 aastat igapäevasõidukiks, sel ju kässar kardaanil - vedrustuse vajumise tõttu koormaga autol ei saa ühe reguleeringuga kuidagi kässarit toimima (tühjalt paika reguleeritu jäi koormatult kohe peale ja kulus ära), tühja ja koormaga auto jaoks peaks iga kord auto alla ronima. Seetõttu ei kasutanud keegi uazikul kässarit.
http://uaznet.chat.ru/images/31512/31512093.gif
Usun, et väide "kardaanil" on eksikombel siia sattunud.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
09-12-2019, 00:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2019, 00:28 AM ja muutjaks oli
Wiki432.)
Mina ei saa ka sellest aru. Käigukasti ja kabiini omavaheline kõrgus ega kaugus ei muutu ju auto koormamisel. Praktiliselt sama süsteem oli/on kasutusel peaaegu kõigil n. liidu veokitel: lisaks Uaz-ilistele kõik erinevad Gaz-id, ZIl-id ja nende agregaatidel ehitatud masinad. Paljusid neist olen isiklikult tarvitanud, aga käsipiduri reguleeringu muutust sõltuvalt koormusest ei ole ühelgi täheldanud. Raam paendus läbi? Siis pidi seal seitse tonni peal olema...
Edit. Isegi kabiini kaugus ei mõjuta, Uaz-il on käsipiduri kang raami küljes, Gaz-il käigukasti küljes. Zil-i enam peast ei mäleta, aga kang oli ka justkui käigukasti küljes.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Kässaril on lubatud erinevust kuipalju, 70%, ehk kui üks rataski korralikult pidurdab ja teine natuke ka siis vastab juba nõuetele. Milleks minna ülevaatajat narrima üldse ilma käsipidurita või veelparem mittepõleva pirniga autoga? Loodetakse et ülevaataja ei näe või? Kui pole niipalju aega et enne ülevaatust tulede kontrolliks tiir ümber auto käia siis ülevaataja mõtleb ka et nihuja, nüüd leiad selle aja et põlevat pirni näitama tulla...
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki