Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
28-12-2019, 16:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2019, 16:43 PM ja muutjaks oli
aavu.)
4. Enne proovi peab pinge plema 12,3V vähemalt.
Käivitumise vältimiseks ühenda lahti süüde või küte.
-klemm aku miinusele.
B kontakt aku +-le.
Jälgi pinge langemist starteri töö ajal.
9,6 – 10,5V- starter korras. Alla 9,6V rikkega.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Tsitaat:esimene tabel on mõõtmiseks täis laetud akuga (vähemalt 24 h laetud) ja teine tabel selle jaoks kui aku on spetsiaalselt laadimata, lihtsalt tavakasutamise tingimustes auto peal olnud, kuid enne testimist on pinge vähemalt 12,3 V ja mõõta 5 sek?
Ja generaatori testimine käib nii, et töötava mootoriga ühendada hark akuga ja vaadata pinget, mis peaks jääma vahemikku 13,6...14,5 V?
Ja siis on veel starteri testimise võimalus, et ühendada hark akuga ja samal ajal anda starterit, pinge peaks jääma vahemikku 9,6...10,5 V?
Vähemalt 24 tundi rahunenud aku, see tähendab ei käivita, ei lae, ei tarbi jne.
5-ks sekundiks suruda klemm H + vastu (100A vool) ja lõppnäit lugeda, pärast h lahtiühenamist peab pinge uuesti tõusma.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
28-12-2019, 17:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2019, 18:33 PM ja muutjaks oli
veix__.)
Kui peaks olema 24 h nö. rahunenud, siis praegu võibolla veel vara proovida, kuigi arvata on, et ega see tulemust paremaks ei tee, pigem kehvemaks: sai laetud u. 18 h ja tark laadija oli laadimise välja lülitanud, koormushargiga 5 sek mõõtes oli näit 10,5 V. Peale seda akult testriga mõõtes 12,6 V. Arvata on, et see aku on suhteliselt ***. Alla 2 aasta vana aku ja mulle tundub, et 1 kapitaalselt tühjaks saamine tegi sellele liiga ja seetõttu tühjenes nüüd ka teistkordselt. Ei tundunud normaalne, et kui panin 100% täis laetud aku autole peale ja siis 2...2,5 nädala pärast oli 7,x volti sees ainult, varasema kogemuse põhjal peaks korraliku aku korral siis isegi südatalvel veel starteriga käima saama (tegu vanema autoga, millel tarbimine on väike). Praegu veel päriselt ei välistaks ka mingit ebaharilikku tarbimist auto poolt, kui aku uuesti peale saab, siis saab kontrollida.
Ja see teine tabel on kui mõõta auto peal nö. igapäevase kasutamise käigus?
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Sain vist niipalju õigesti aru, et esimene tabel on mõeldud lihtsalt testriga aku pinge mõõtmiseks kui aku on täiesti täis laetud (ja peale seda 24 h seisnud) ja teine tabel siis koormushargiga. Mõõtsin oma kasutuses olevad 2 akut ära peale laadimist, mõlemal sain näidu 10,5 ehk siis peaks olema OK. Mõlemad on u. 2 a vanad.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
30-12-2019, 23:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-12-2019, 23:30 PM ja muutjaks oli
Tegelane5.)
(30-12-2019, 16:30 PM)v6sa Kirjutas: (28-12-2019, 12:13 PM)virks Kirjutas: Ctek toite režiimis on 13,8V
See ei tohiks küll korras akut keema lasta kuskilt otsast.
Kui nädalavahetuseks järgi jätta, siis kees esmaspäeva õhtul küll. Ning seegi aku oli kellegi teise autolt "kasutuskõlbmatuna" maha võetud ehk korras ilmselgelt enam ei olnud ka enne keetmist. Peale keetmist oli päris surnud. Kuna oli kandekäepidemeta mudel, siis mind selle elustamine ka ei huvitanud.
Siis pidi mõni purk lühises olema ja alles jäänud purgid keedeti tühjaks. Muidu ei tohiks akude pärast kolmes vahetuses mõni tõstuk või misiganes esmaspäevast reedeni töötada. Kuna siis ei saa aku puhkust ja keeb tühjaks
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Kuna mul vahetult enne auto peale panemist 100% täis laetud aku läks u 2,5 nädalaga täiesti tühjaks, siis mõõtsin ära auto tarbimise puhkerežiimis (signa peal). Näit kõikus 0,03...0,04 A vahel, seega nagu ei ole ülemäära suur ja justkui ei tohiks 60 Ah akut 2,5 nädalaga päris tühjaks imeda. On kunagi varasemalt ka nii seisnud ja pole probleemi olnud. Ilmselt siis aku mahtuvus ei ole päris see mis olema peaks.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
0,04A x 25h = 1Ah päevas x 20 päevaga = aku mahtuvus 20Ah. Kas nii?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 314
Teemad: 20
Liitus: Apr 2010
Maine:
1
Tere õhtut foorumikasutajad.
Maadlen juba tükk aega probleemiga mis seotud 6V 180Ah gel akude mahutestimisega. Nimelt mul olemas 12V seadistatav nn discharger mis annab üsna täpsed vastused akude kohta mis 12V. Valem lihtne-aku tehase Ah jagan viiega ning saadud numbri panen testrisse mahalaadimisvooluks ja Cut-off on 10,8V pealt.
Küsimus nüüd selles, et kuidas ma need parameetrid ümber teisendan 6V akude jaoks. Seadmel mis akusi kasutab on reeglina 4 sellist akut ning paari kaupa testimisel ei ole mõtet. Olemasolev tester 6V piiridesse seadistada ei saa ning tõenäoliselt on testmiseks vaja midagi kokku klopsida. Äkki kellelgi on ideid? Pigem küsimus ikka 6V akude puhul see, et mis vooluga peaks maha laadima 180Ah akut ning mitme voldi pealt peaks test lõppema.
Ette tänades
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Tehase akud kestavad tõesti. Ma kahtlustan, et laadija ei ole oma ülessannete kõrgusel mida on tootja välja reklaaminud.
Postitused: 146
Teemad: 1
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Kas akut laeti otse klemmidele? Audil vähemalt nii ei tohi teha, laadimiseks on lisaklemmid. Vool peab käima läbi mingi elektroonika, kes siis kalkuleerib ja otsustab palju aku vast võtab.