Ons veel Eestis kolmerattalisi autosid?
#21

ütleks et oli. Mu vanaisa sai mingil põhjusel invaliidsuse puhul kolme rattaga ja nina läks teravaks kokku kus oli üks tuli. Bresent katus ja minuarust oli se ming motorolleri paasil aga 2 kohaline
Oleks scannerit siis viitsik isegi pildi ülesse otsida. Praega on ta metsa all vanarau hunnikus ja järgi ainult ratad ja kere on nüüd küll habras nadu hõbe paberist
Vasta
#22

Otsi need pildid ülesse, Nuf. Suure tõenäosusega pole see mitte rolleri baasil tehtud isend, vaid vana presentkatusega invaliidiauto.

Nii et kiirel pilti skännima.

Asp
Vasta
#23

Sellest ainukesest eesti Tempost niipalju, et omanik elab Tallinnas Kakumäel (Hr.Lepp) ja ta on Unicu liige.
See Tempo on hästi restaureeritud ja sellega omanik ka vahest sõidab,näit. üritustel.
Aga kas eestis siis muid kolmerattalisi polnudki kui see Tempo ja Muravei variatsioonid ning esimene ZMS?

Just a man!
Vasta
#24

unu Kirjutas:Oli see vist Pealtnägija kus oli vestlus selle veoauto taastajaga - kindlasti teate - ja teemasse sissejuhatusel sõitis intervjueeritav hoovipeale Reliant kolmerattalise pirukaga... see plastikkerega inglane...

Nja, see oli Raivo Raju, kes taastab puukaabiiniga veoautosid.
Vasta
#25

Sõidukorras ja ca 95% originaalsuses taastatud.

Täpsemad tehnilised andmed on Andrei Bogomolovi autogallerys.
Vasta
#26

mulle pakuti K-750 baasil kaubikut, pole ise veel vaatama jõudnud minna... tagasild pidavat olema mingi moskvitsi oma, olevat kunagi türil kap. rem.-is ehitatud. oskab keegi äkki kommenteerida seda väidet?

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#27

vana Kirjutas:TO: unu
See on hoopis Amica, 90 -ndatest ning variaator ülekandega. Mootor 49 cm2, max kiirus 40 km/h nii et, sellega sõites ei ole vaja juhiluba ega liikluskindlustust e. nagu roller ainult et kahekohaline.
http://www.hot.ee/vana7/amica.jpg
Kas need pildid on tehtud kuskil Eestis, kui on siis kus?
Vasta
#28

unicman Kirjutas:mulle pakuti K-750 baasil kaubikut, pole ise veel vaatama jõudnud minna... tagasild pidavat olema mingi moskvitsi oma, olevat kunagi türil kap. rem.-is ehitatud. oskab keegi äkki kommenteerida seda väidet?
Olen kunagi sellise eluka pilti näinud. Olevat neid ka siin-seal Venemaal tehtud. Oli (vist Mobilistis) ka selline pildistatud Egiptuses.
Olid kunagi olnud ka sellised kaubaveo-K 750-d, millel tavaline külgkorvi raam ja selle peal suur kast. A. palu raamatus \"Mootorrattad\" oli vist sellise pilt.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#29

Martti Kirjutas:
vana Kirjutas:TO: unu
See on hoopis Amica, 90 -ndatest ning variaator ülekandega. Mootor 49 cm2, max kiirus 40 km/h nii et, sellega sõites ei ole vaja juhiluba ega liikluskindlustust e. nagu roller ainult et kahekohaline.
http://www.hot.ee/vana7/amica.jpg
Kas need pildid on tehtud kuskil Eestis, kui on siis kus?

Väike-Maarjas
Vasta
#30

On see kellegi kogu või romula? Kas seal paistab mosse 410?
Vasta
#31

Martti Kirjutas:On see kellegi kogu või romula? Kas seal paistab mosse 410?

See on kõik seal Raivo Raju asi, kes renoveerib vanu puukabiiniga veoautosid.
Vasta
#32

Aga... Kas kellelgi Eestimaal MesserschmittKR200 ei leidu? Olen sees istunud, vinge masin! Kohe näha, et lennukitehase toodang. Originaal SACHS-i mootori kohale sobivat Murovei mootor ja tagasikäik seisnevat starteri polaarsuse vahetamises - tagurpidi käima!
Vasta
#33

Nuf, kas sa viitsiksid ühendust võtta selle kõdunenud kolmerattalise invaliidiauto osas.

Meie peres on üks selline restaureeritud ning ka hilisemad invaliidiautod on olemas - presentkatusega isendiga aastast 1968 sõidan ka aeg-ajalt ringi (kehtivad ülevaatus ja kindlustus), plaanis oli sellega külastada ka juuli lõpus toimuvat Made in USSR sõitu.

Kolmerattalisi oli aga kahes modifikatsioonis - algne 125 cm3 Moskva mootor vahetati üsna kiiresti IZ350 mootori vastu, muutusid ka uksed ja käiguhoovastik. See esimene mudel on meil olemas, kuid IZ mootoriga kolmerattalisest on väga viletsad jäänused (raam, sillajupid) mis sisuliselt kaevatud maa seest välja. Seetõttu olen väga huvitatud kõikvõimalikust tehnikast sellele sõidukile.

Indrek
Vasta
#34

Regardman Kirjutas:
Martti Kirjutas:
vana Kirjutas:TO: unu
See on hoopis Amica, 90 -ndatest ning variaator ülekandega. Mootor 49 cm2, max kiirus 40 km/h nii et, sellega sõites ei ole vaja juhiluba ega liikluskindlustust e. nagu roller ainult et kahekohaline.
http://www.hot.ee/vana7/amica.jpg
Kas need pildid on tehtud kuskil Eestis, kui on siis kus?

Väike-Maarjas

teeks siin kohal väikese paranduse, Hr. Raju ei ela mitte Väike-Maarjas, vaid lihtsalt Maarjas, Tartumaal...

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#35

leitsin siit samast foorumist sükse asia http://bg.ee/gallery/album23
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne