Belarus traktorid.

Vahepeal sain MTZ-50el rooli probleemi lahendatud. Võtsin roolivõimendil nelja poldiga otsakaane lahti, kus asub sfääriline mutter.Mutter oli liiga lahti. Keerasin mutrit niipalju kinnipoole, et toetub kergelt vastu jaotussiibri seibe mis liigutab liugureid. Äravoolufiltri pesin ka läbi kuna oli mingit paksu musta ollust täis. Pumpa ei vahetanud jäi sama.  Lõpuks panin uue õli sisse ja proovima. Tegin tiiru põllul ja rool oli üllatavalt kerge. Ennem olnuga on hetkel 99,99 prossu parem.  
Täna vahetasin ka mootoriõli ära.
Vasta

Postitan nüüd õigesse teemasse. 

Kas kellegil on kogemusi nö uute väike Belarussidega? Pean silmas 3x ja 4x seeriat. 

Neid vahepeal satub müüki suhteliselt ahvatlevate hindadega. 

Kasutusvaldkond oleks ideeliselt potipõllumajandus ja üldine maalapi/sissesõidu tee hooldus , niitmine , lumelükkamine jms.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta

Saab hakkama, aga selle raha eest on mugavamaid valikuid.

Peamiseks plussiks on info saadavus, kirillitsas. Väikesed välismõõtmed ja CAT II rippsüsteem ka.
Vasta

tundusid ka endale ahvatlevad aga sattusin kusagilt vene netist lugema kasutajate kirjeldusi lagunemise teemal, ühesõnaga et hiinlased pidi töökindlamad olema, japsidest rääkimata.
Vasta

Ise kiibitsen 421 bellarussi. See tundub tummisem kui 422. Olevat toodetud 622 põhjale, käigulast ja sillad 622 omad. Bellarussi ainus eelis minu silmis on sünkroon jõuvõtt, mille peale oleks hea ehitada mõni väike vedav metsaveokäru ja kitsamad mõõdud, pole nii laia teed vaja lõigata ning poole kergem 82st. Ideaalne potipõllumehele.
Võidetavalt on loodud spetsiaalselt riisipõllul kestma see 421 variant ja siia ametlikult ei pakuta aga osta saab.
Vasta

(12-02-2020, 18:16 PM)Maisalup1 Kirjutas:  Ise kiibitsen 421 bellarussi. See tundub tummisem kui 422. Olevat toodetud 622 põhjale, käigulast ja sillad 622 omad. Bellarussi ainus eelis minu silmis on sünkroon jõuvõtt, mille peale oleks hea ehitada mõni väike vedav metsaveokäru ja kitsamad mõõdud, pole nii laia teed vaja lõigata ning poole kergem 82st. Ideaalne potipõllumehele.
Võidetavalt on loodud spetsiaalselt riisipõllul kestma see 421 variant ja siia ametlikult ei pakuta aga osta saab.
Mille arvelt on need kergemad kaalud saavutatud on? 421 kaalub 1700 kg ilma kabiinita( klaas on ja suht raske materjal), 662 on koos kabiiniga 2530 kg, 82 akvaarium kaalub 3820 kg.
Ma ei oskaks kusagilt 82-lt seda 1400 kilo eemaldada, et saaks 662-ga samasse kaalu. Metsa minnes pannakse pigem rauda juurde.
Vasta

(12-02-2020, 18:16 PM)Maisalup1 Kirjutas:  Ise kiibitsen 421 bellarussi. See tundub tummisem kui 422. Olevat toodetud 622 põhjale, käigulast ja sillad 622 omad. Bellarussi ainus eelis minu silmis on sünkroon jõuvõtt, mille peale oleks hea ehitada mõni väike vedav metsaveokäru ja kitsamad mõõdud, pole nii laia teed vaja lõigata ning poole kergem 82st. Ideaalne potipõllumehele.
Võidetavalt on loodud spetsiaalselt riisipõllul kestma see 421 variant ja siia ametlikult ei pakuta aga osta saab.
Möödunud aastal kiibitsesin ka :http://www.belarus-tractor.com/en/catalog/belarus-422/belarus-421/
Saatsin hulgi päringuid Türile, lähiriikidesse ja Poola aga vastuseks pakkusid kõik 422. Lõpuks sain aru et millegipärast ei taheta seda Eestisse müüa ja nii see jäi vana T-40 edasi teenistusse.
Vasta

Ma uurisin Türilt ja öeldi, et ettemaksuga saab küll. Ehku peale nad ei taha tellida
Metsas kaalu juurde? Osta siis forvarder mis kaalub 30 tonni. Ma tahan majandada oma metsa säästlikult ja selle tõttu tahangi väikest kerget masinat mis ei lõhu. Kaalu annab vedav haagis...
Vasta

(12-02-2020, 23:28 PM)Maisalup1 Kirjutas:  Ma uurisin Türilt ja öeldi, et ettemaksuga saab küll. Ehku peale nad ei taha tellida
Metsas kaalu juurde? Osta siis forvarder mis kaalub 30 tonni. Ma tahan majandada oma metsa säästlikult ja selle tõttu tahangi väikest kerget masinat mis ei lõhu. Kaalu annab vedav haagis...

Kas hinda ka öeldi? Möödunud aastal oli see hirmus suur saladus.
Vasta

Mis letihinnaks küsiti? Enne tingimist...

Olles ise selles traktorilaadses traktoris istunud siis ma ei näe mitte ühtegi eelist ei Zetori ega Bransoni ees peale hinnavahe. TYM ja hiinakatel pole sedagi.

Ning keegi tuleks maha lasta käigukangide paigutuse eestSadSamas roolil ja istmel pole väga vigagi.
Vasta

(12-02-2020, 23:52 PM)v6sa Kirjutas:  Ning keegi tuleks maha lasta käigukangide paigutuse eest:


Siis ei jääks vist Minskisse kedagi alles...

Aquila captas non muscas.
Vasta

(12-02-2020, 23:52 PM)v6sa Kirjutas:  Mis letihinnaks küsiti? Enne tingimist...

Olles ise selles traktorilaadses traktoris istunud siis ma ei näe mitte ühtegi eelist ei Zetori ega Bransoni ees peale hinnavahe. TYM ja hiinakatel pole sedagi.

Ning keegi tuleks maha lasta käigukangide paigutuse eestSadSamas roolil ja istmel pole väga vigagi.
Leti hind oli aasta aega tagasi 12800+km
Vasta

Ilma kabiinita Branson F47 hind algab 11990+km ja Branson 5025 13990+km (eelmise aasta maamessil panin kirja). Ehk siis täitsa sama hinnaklass. Peamine miinus on mu silmis CAT1 rippsüsteem. Aga kui suures osas metsatööks võtta, siis pole vahet. Metsatööks ja potipõllumajanduse tegemiseks ma isiklikult eelistakski ilma kabiinita. Oma metsas tehes on palju sisse-välja käimist. Ning halva ilmaga pole vaja põllule minna. Kabiini hind oli pea 3 tuhat juurde, siis läheb juba hinnaklassist välja. Aga muidugi selle hinna eest saab ka ikka päris kabiini koos tulede ja viledega. Küte, konditsioneer, stereo jne.
Vasta

Minu silmis on bellarussi eelis veel see? Et ta pole üle kasvanud murutraktor, vaid korralik terasest raam. Ikka tummisem tükk kui branson...
Vasta

(13-02-2020, 14:26 PM)Maisalup1 Kirjutas:  Minu silmis on bellarussi eelis veel see? Et ta pole üle kasvanud murutraktor, vaid korralik terasest raam. Ikka tummisem tükk kui branson...
 
Branson 5025 on belarussist mõned-kümned kilod raskem. Mille arvelt see russi tummisus siis tuleb?
Vasta

(13-02-2020, 14:38 PM)olli Kirjutas:   
Branson 5025 on belarussist mõned-kümned kilod raskem. Mille arvelt see russi tummisus siis tuleb?

Paksem õli vast sees...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(13-02-2020, 14:26 PM)Maisalup1 Kirjutas:  Minu silmis on bellarussi eelis veel see? Et ta pole üle kasvanud murutraktor, vaid korralik terasest raam. Ikka tummisem tükk kui branson...

See "terasest raam" on vaid butafooria. Algse teemapüstituse mõttes täiesti kasutu asi.
Vasta

(13-02-2020, 14:38 PM)olli Kirjutas:  
(13-02-2020, 14:26 PM)Maisalup1 Kirjutas:  Minu silmis on bellarussi eelis veel see? Et ta pole üle kasvanud murutraktor, vaid korralik terasest raam. Ikka tummisem tükk kui branson...
 
Branson 5025 on belarussist mõned-kümned kilod raskem. Mille arvelt see russi tummisus siis tuleb?
Ma siin võrdlesin hetkel 47 bransonit ja bellarussi. 5025 on juba tõsisem traktor ja ka hind teine...
Vasta

Eks ikka Ida Euroopa sörgib teistel sabas vahet pole mis trend on moes.

Hetkel kui vaesemate riikide põllumehed pigistavad kust veel saab , et ikka oleks tehnika viimane sõna istumise all siis Lääne ühiskond on selle etapi juba läbi teinud. Nüüd on moes jälle võtta kasutusele vanemad traktorid või hankida võimalikult vähese elektroonikaga uued mudelid. 

https://www.vice.com/en_us/article/bvgx9...repairable

https://www.dailymail.co.uk/news/article...tware.html

See John Deere saaga on juba aastaid kestnud(vaidlused , et kas suvaline miki hiir peaks üldse saama remontida ilma tehase esindajata) ja ainult süveneb. Ilmselgelt pole probleem ainult ühe firma toodanguga vaid see on pigem tööstuse üldine suund. Iseasi kui kaugele konkreetne tootja on selle viinud. JD saab kõige rohkem peapesu kuna nemad on lihtsalt läinud liiga äärmuslikuks ja koos diileri võrgu vähendamise programmiga mõjub eriti laastavalt.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta

Tegin uue astmelaua.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne