Postitused: 700
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Selle musta numbri saamine on ju ikka väikest viisi tunnustus tehtud või siis saadud asjale,tööle.Et sinna juurde on meelitamiseks või ma ei tea milleks õnnestunud saada pikem ülevaatamise välp,no ja siis.Kas siis kui iga aasta peab käima siis pole seda numbrit vajagi või?Mis see on siis nüüd see ületamatu summa mida kurat teab kui palju kulutatud asjale on läinud nii kui nii.Või milles asi?
Postitused: 1,816
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Ühel talvisel soome üritusel oli pargitud kõrvuti üks taastatud ZIM ja rotikas Pobeda.
Zim i omanik palus viisakalt Pobimehel mujale parkida kuna Pobi võib ka tema autot roostega nakatada.
Postitused: 1,415
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
19-02-2020, 16:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2020, 16:45 PM ja muutjaks oli
spitfire.)
Omas mahlas säilinud auto on ilmselt tervikuna ka originaali lähedasem.
Postitused: 1,537
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
No kui vaadata omas mahlas hästi säilinud ja täpselt samasuguse taastatud(korralikult ikka) auto hindasid,siis on just see omas mahlas pill ikka oluliselt kallim. Teinekord isegi mõnede väikeste kriimude ja võib olla salongis mõne kriipsuga auto on ikkagi taastatust kallim. Sest ta on just nii nagu ta tehasest tuli. Üks tuttav otsib omale hetkel ühte kindlat mersu mudelit. Saksamaa on täis taastatuid eksemplare aga hästi või isegi normaalselt säilinud originaali on väga keeruline leida. Hinna vahe on pea kahe kordne samuti.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 1,323
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
46
No aga mis oleks, kui võtaks nii, et taastatud ja läikiva hobiauto fännide huvigrupp tegi lobi ja saavutas maagilise Musta Numbri selleks, et märgistada endale meelepäraselt taastatud autosid.
Need kes fännavad säilinud autosid, rotikaid või midagi muud, võiks ju ise ka lobi teha ja endale mingi tunnustuse ja tunnusmärgi välja sebida suure virina asemel. Ja kui ei viitsi, siis tarbida üldises korras välja antud Valgeid Numbreid ja rõõmsasti oma hobi viljeleda.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Ei oska ka väga hinnata selliseid autosid, mis on "originaaliga äravahetamiseni sarnaste" osadega üles löödud. Originaalina säilinud, kuid mõistuse piirides näha olevate kasutusjälgedega pakub rohkem emotsioone.
Postitused: 1,270
Teemad: 25
Liitus: May 2006
Maine:
39
19-02-2020, 20:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2020, 20:09 PM ja muutjaks oli
41Degree.)
Mina ei mõista üleüldse seda musta numbri ihalust, aga see pole vist mingi näitaja, sest ma ei mõistagi paljusid asju...
Minu meelest on ennevanasti olnud siinse seltskonna väljundiks tegeleda hobitehnikaga ning nautida sellega kaasnevat - unetud ööd garaažis, pikad õhtud netis sobivat juppi otsides (sest eelmine tellitu ikkagi ei sobinud), kapoti all koogutamisest kange selg jms. Kui tuul soodsast suunast puhub, siis saab äkki mõnel paremal päeval oma kaadervärgiga mingi tiiru ka teha, ise samal ajal peast läbi lastes, kas tagasilla poldid ikka said kinni, ja lootes, et eelnevalt teadmata põhjusel kaks korda ära surnud ning uuesti ellu ärganud süütepool ikka koduni välja veab. No ja kui ei vea, siis pole lugu, sest paelatamine on ka hobitehnikaga tegelemise osa, vähemalt minu jaoks - liisingukorollale oleks märksa nõmedam sõpra köiega järgi kutsuda.
Need autod-tsiklid-traktorid, millele see vanatehnika must number külge on saanud, on ägedad. Lääpalastud ratastega lõuraider on ka äge. Kapotist poole meetri kõrgusel vastuvahtivad kolm punast liblikat on ka ägedad. Ja lisaks sellele suurusjärguna poolele tuhandele vanatehnika mustale numbrile on Eestis arvel veel tuhandeid musta numbri kandjaid - needki on üldjuhul ägedad. Kusjuures mõni neist viimastest võiks vaata et ühe musta numbri teise vastu vahetada, aga mitte seda ei tahtnud ma öelda. Mis kuramuse vahet seal siis lõppeks on, määnne number seal siis nüüd küljes on, kui Lustisõidu parklas või Diskustomkruiisil on niikuinii kõik kõrvuti? Kui hobieelarve tegemisel selgub, et täpselt €40.- aastas jääb puudu, siis tuleb minu meelest suhteliselt selgelt leida kusagilt muu koht "optimeerimiseks", mitte hakata endale valjuhäälselt erandit nõudma, sest see esimene on kindlasti viljakam.
Minu jutu mõte on see, et võib-olla võiks soovitada inimestel kohati iseendaga tööd teha. Nii nendel, kes musta numbrit nähes tunnevat kihvatust, sest "mul on ju ka peaaegu originaal, aga näe, mitte piisavalt", kui ka nendel, kes leiavad, et originaalse vanatehnika tunnustus annaks õiguse suvalisel väljasõidupiknikuüritusel kedagi enda kõrvalt minema ajada. Muide, siiani olen mina isiklikult neist kahest ainult esimesi kohanud, mis loomulikult ei tähenda, et neid teisigi olemas ei võiks olla, nagu eespool viidati.
EDIT: kirjaviga.
Postitused: 242
Teemad: 18
Liitus: Apr 2007
Maine:
2
Minu jaoks on ka mõni asi selles arutelus mõistmatu. Jutt käib hobisõidukitest, üks osa sellest on uunikumid. Kui nüüd on isikuid, kellele pakuvad huvi autentsena säilinud või sellesse konditsiooni viidud sõidkitega tegelemine, siis neil on selle eest võimalik saavutada väike tunnustus. Üks väike valdkond hobisõidukite suures maailmas omade reeglitega. Ksf. Marvin on suurepäraselt ise põhjendanud seda asja, stiilis, kui valget muhku ei tohi teha, siis pole mõtet reegleid edasi lugeda, nii ongi, see pole sinu teetass. Miks sa peaks vastu tahtmist tegelema musta numbri kriteeriumide täitmisega. Tehniline punktuaalsus on siin ju üks võtmeküsimusi, see ei ole koht loovuse jaoks. Loovalt hobisõidukitega tegelemise hindamiseks on ju samuti igasugu võistlusi olemas.(Kasvõi ABCS erinevate hinnatavate kategooriatega) Võib ju musta numbrit võtta ka kui emotsioonitut protokolli sõiduki teatud kriteeriumidele vastamise kohta mitte seda, et kui on must number, siis peab lahe olema.
Suhtumine on ikka inimeses ja olenemata , mis värvi number su auto küljes on, võidakse sind ikka n...i saata.
Ford Granada
Postitused: 2,517
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Paar päeva tagasi tuli tore uudis, et Erkki Engineeringu asjatamisi pärjati 100% tunnustusega. Mach1 märksõnaks.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 163
Teemad: 12
Liitus: Mar 2010
Maine:
4
Kas ainult mulle tundub, et volgale või mossele on 10 korda raskem 100% saada kui nt mustangile. Ja põhjus lihtsalt kompetentsuses. Kui volgal teab komisjon mis kiri peab olema tagaistme all oleval mingit plekkitükki kinni hoidval poldil siis mingi usa rauaga mida vb varem on ühe korra nähtud oma silmaga on hui znaet.
Postitused: 1,846
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
Täpselt sama teema on ainueksemplarina Eestis taastatud liikuri puhul (ning milliseid on ka maailmas kokku vast ühe käe sõrmedel), kus sõiduki taastaja on ilmselt selle margi/mudeli parim kohapealne spetsialist (jutumärkides või ilma) - mida see vaene komisjon nüüd tegema peaks? Missugune see liikur tehasest omalajal väljus ei tea keegi, arhiivid on hävinud, kui autentsed on need teised säilinud eksemplarid...?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Kus üldse seda musta numbritega autode listi leiab,koos piltide ja kohtunike märkmetega,tsiklite oma leidsin,aga autode oma mitte.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(08-06-2021, 19:31 PM)pppp Kirjutas: http://register.evkl.ee/apex/f?p=888:8
Tänud.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983