Sai esialgu mindud kiiremat teed pidi ja klaaskiudpahtliga auk ära peidetud. Muidu oleks võinud ju äragi keevitada aga kuna asukoht on pisut keerukam relakaga välja lõikamiseks ning ohutuse mõttes mitte nüüd nii oluline. Stabikas kenasti omal kohal ja isegi tugevamalt kangutades ei andnud seal midagi järele. Suht jäme metall on seal ja auk tõesti pöidla suurune ja alguse saanud kummikorgi avast. Eks kevadel võtan kogu tagasilla alt ja teen muu ümbruse ka pinnaroostest puhtaks. Ülevaatusel läks hästi. Puhtalt läbi. Käsipidur oleks võinud pisut tummisem olla aga kuna mul kogu pidurimajandus uus alustades torustikust ja lõpetades ketaste klotside ning renoveeritud sadulatega siis oleks pidanud pisut rohkem sissesõitmist tegema ennem. Co sain garaazis nina ja kõrva järgi timmitud 0,16 peale ja HC 229. Vägagi eeskujulikud näitajad. Ülevaatusel ei pidanud peale tulede kõrguse midagi rohkem reguleerima. Nüüd veel nipet näpet sättimist ja rahutut reede ööd ootama jääda.
Kurb muidugi oli kuulata, kuidas julgelt pooled piloodid ei suutnud oma käte ja jalgade tööd sedapalju koordineerida, et I käigule minekut ei oleks saatnud käigukasti hädakisa. Seda meeldivam oli mõne vahegaasi tarvitada mõistva Juhi toimetamisi nautida.
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2020, 12:54 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Ticotops kohe kindlasti - nii värjad asjad lihtsalt kuuluvad säärasele üritusele. Kes ei usu, üritage ise sinna tagaistmele ronida!
Bemmide osas olen kahtleval seisukohal isegi, aga meie kraaksumine siin ei loe: otsustab (ja hiljem võtab vastu asjasse mittepuutuvate pahameeletormi) Korraldaja.
Sai ka koju laekutud. Rootsi kvaliteet ei vedanud alt Esimesel karjäärikatsel õnnestus meil vigastada põhjaalust kütusetoru mis siis kergelt immitsema hakkas. lisaks sai samas kohas lopsu ka taha minev piduritoru. See õnneks ei purunenud vaid lihtsalt on kokku muljutud. Ehk rallitasime edasi vaid esipiduritega. Poeg luges mul kaarti ja sai esimese korra kohta väga hästi hakkama. Ristsõnaga läks nagu ikka . Tagasiteel kukkus tartu mnt.-l sumpa alt. Ehk siis lahkusid kõik tripid mis sumpat üleval hoiavad. Sai tagant koormarihmaga stange kronsa külge kinnitatud ja sõit jätkus. Kosel oli vaja tankida. Kütus lisatud ja auto ei käivitu enam. Näppisin kõiksugu ühendusi mis võimalik kuniks äkki käivituski jälle. Enam enne töökoda seisma ei jätnud.
Tänud korraldajatele ja jõudu edaspidiseks. Loodetavasti järgmine aasta on jälle lumisem. Nüüd poisil hammas verel ja juba uuris,et kas järgmine aasta läheme P1800E(kupee)-ga või Honda N600-jaga
Parimatega,
Tiim Wagoneer
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid. MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Kurb muidugi oli kuulata, kuidas julgelt pooled piloodid ei suutnud oma käte ja jalgade tööd sedapalju koordineerida, et I käigule minekut ei oleks saatnud käigukasti hädakisa. Seda meeldivam oli mõne vahegaasi tarvitada mõistva Juhi toimetamisi nautida.
Mitte soovides diminueerida auväärset kaasfoorumlast kassi, siis maailma on ka päriselt toimivate sünkrotega autusid. Ja siitkohant anakronistlik küsimus - määndses autus leidus liinilt esimene syncromesh kast
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2020, 21:26 PM ja muutjaks oli spitfire.)
Pille pildid tuntud headuses. Ühe hea rallipildi retsept: õige kiirus, kätteõpitud sõiduvõtted, kenasti sisse sõidetud rallirada... no ja siis see kõikselihtsam: ole õigel ajal õiges kohas, ja baltimaade parim klõps on purgis . Ikka väga head pildid. See on minu lemmik Pille galeriist:
Meil läks MB 280SE-ga pisut nihu see võistlus. Alates klaasivabrikust ei läinud kilometraazid enam kuidagi kokku ja eksisime ära. Ajakaotus tuli nii suur, et isegi lõunale ei jõudnud. Kui lõpuks Suure-Jaani jõudsime vigusõidu järjekorda siis selgus, et tagumine rehv oli torke saanud ja jooksis tühjaks. Rehvitöökojas saime asja korda ja viimasena vigurdama. Sealt edasi oli nagu enam-vähem ok. Kord km klappisid kord mitte aga kuna teed olid niiiiiiiii pekkis siis oma rahuliku kulgemisega ei jõudnud me kuhugile ja viimasele katsele ei jõudnudki vaid sõitsime otse Tääksile. Autost hakkas hale lihtsalt. Õnneks jäi masin ühte tükki ikka. Järgmine aasta tuleb midagi robustsemat vaadata. Juba karjääri etapp oli ilmselge mersu lõhkumine aga õnneks pures ennast sellest sopast läbi. Sumpa tuli ainult tagumistest kinnitusrõngastest lahti. Õnneks need viimased olid alles. Aga kuna hammas sai verele siis valmistume järgmiseks korraks paremini.
(23-02-2020, 21:24 PM)spitfire Kirjutas: Pille pildid tuntud headuses. Ühe hea rallipildi retsept: õige kiirus, kätteõpitud sõiduvõtted, kenasti sisse sõidetud rallirada... no ja siis see kõikselihtsam: ole õigel ajal õiges kohas, ja baltimaade parim klõps on purgis . Ikka väga head pildid. See on minu lemmik Pille galeriist:
Niimoodi võidetaksegi kiiruskatseid.
Ladamehed on ikka kõvad poisid, esimese katse parimad ajad tulid samasse sekundisse, Martin oli Sandrist umbes poole sekundi võrra kiirem.
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2020, 23:40 PM ja muutjaks oli nymmik.)
Nagu ma aru saan siis üldjärjestus tuli RISTSÕNA punktisumma järgi? Ja sama skoori puhul järjestus sõltus karistuspunktidest?
Mitte nagu tavaks olnud RISTSÕNA_PUNKTID-KARISTUSPUNKTID=KOOND ?
Kui nii siis see ei vasta võistlusjuhendile?
Kood:
10. TULEMUSED
Võiduajamise tulemused ja võimalikud karistused rajalt väljendatakse preemia- ja
karistuspunktides. Üldine pingerida tekib läbitud KP’de põhjal. Sama läbitud KP’de arvu puhul
on pingerida maksimaalse punktisumma põhine ja sama punktisumma puhul vahendi vanuse
põhine. Meeskond, kellel on kokkuvõttes suurim punktisumma, on võiduajamise Võitja. Võrdse
lõpptulemuse korral on parem see meeskond, kes sõitis vanema (võib olla vajalik tõestamine)
vahendiga. Vajadusel määrab paremuse rataste arv, katuse olemasolu ja veorataste arv just
sellises järjekorras.
Kontrollpunktid(KP) KP’des tuleb leida vastused ristsõnas esitatud küsimustele, kanda need
KOHESELT legendis olevale ristsõnale ja saada vastus kogu võiduajamise põhiküsimusele.
Õigete ja õigeaegselt ristsõnasse kantud vastuste arv on punktiarvestuse aluseks.
Ajakontrollpunkt(AKP) ja ootamatu kontrollpunkt (OAKP) AKP on koht Maarjamaa kamaral (võib
asuda ka hoones sees!), mis on märgitud Legendi ja kuskohas märgitakse ajakaardile sellesse
punkti jõudmise aeg. Võiduajamise Legend, nagu juba kirjutet, on jagatud lõikudeks AKP’st
AKP’ni ja selleks on antud kõigile täpselt ühesugune aeg distantsi läbimiseks koos lisakatse
läbimisele ja KPdes vastuste otsimisele kuluva ajaga
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2020, 23:12 PM ja muutjaks oli spitfire.)
(23-02-2020, 21:28 PM)mydimees Kirjutas: Alates klaasivabrikust ei läinud kilometraazid enam kuidagi kokku ja eksisime ära.
Siis ilmselt pöörasite kusagilt valesti. Kilud ja meetrid klappisid väga hästi, mis on juba viimastel talvekatel reegel olnud. Mõned korrad viskas 50m siia-sinna. Lahjemat sorti kala oli lõpus, viimase lehe alt kolmas rida lõigu pikkus oli märgitud 200m, tegelt pidi olema umbes 400m. Seal saime tillika ära, aga ilma oleks ka veits jama olnud