Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
4x2 ikka jah. Ma ei näe enda puhul 4x4 mõtet. Isegi kui istun aastas 2-3 korda kinni siis tuleb see parem kui ülejäänud 99,5% ajast nelikvedu kui tarbetut kola kaasas tassida.
Samas 4x4 Dusteri puhul on vähemalt käigukast parem kuna esimene käik oli tõesti aeglane roomamine.
Mis su üldmulje ja vastupidavus on kasutuskogemuse põhjal?
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Eeldan , et sul diisel versioon?
Kui lohutab , siis enamus kaasaegseid diisleid annavad kehvalt sooja ja 10kmised otsad kulgetaksegi pool külma mootoriga.
Konkreetselt võrdlus olemas. Käisin samal päeval jaanuari alguses, sooja õues umbes 2-3 kraadi tegemas proovisõite. Laagri Vehost võtsin Berlingo diisli ja Laagri City Motorsist Dacia 1.3 TCE bensuka. Täpselt sama ring ka. Dacia juba peale paari kilomeetrit tegi toa leigeks. Berlingoga alles sõidu lõpus oli soe. 20kmi ring tuli , mõõtsin Google mapsi kaarti pealt üle. 40% maantee ja %60 linna töristamist. Kompuutri järgi tuli Dacia kütusekulu selle tiiru peale 6.4 ning Berlingol 5.2 . Samas Dacia oli ikka tunduvalt äkilisem ja jõudu rohkem.
Ma ei taha diisel sõiduautot kuna : reaalset rahalist kokkuhoidu ei tule , pöörete vahemik kitsas(et ei lonkaks või ei kriiskaks) , soojaks läheb aeglaselt , peale garantii aega saab kõik "toredad" jupid nagu DPFi / KSP / Pihustid / kahe massiga hooratta / Egri jms välja vahetada .
Seepärast LPG on silma all .
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Postitused: 753
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tere.
Toodi töösõitudeks nii Dacia Duster kui Renault Megane , mõlemad olid 1,6 l bensukonedega , Dacia kõrget tendiga haagist millel koorem 150kg üle 100 km/h vedada ei jaksanud , kütusekulu ei jälginud . Siseruumikuselt ja sõidumugavuselt oli Dacia Renault ist mugavam .Renault kütusekulu oli reaalselt läbisõitu ja tankimisandmeid võrreldes 8,8 l100km läbimiseks , igatahes mulle see konkreetne Renault ei istunud - rool oli selline et teepeal püsimiseks pidi rooliga kogu aeg "saagima" .
Edu sobiva sõiduki leidmisel !
Postitused: 216
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
Kuna eespool on mainitud Dacia Dusterit siis väide ,et kui tahta normaalset autot läheb hind pilvedesse küll paika ei pea.Kui on soov neliveolise diisel auto järgi siis kogu lisade võimaluse juures jääb hind alla 21000 . Lähim kellega ehk võrrelda oleks Renault ja tema hind jääb ikka päris kaugele,pealekauba nelivedu üldse ei märganud.Sama on ka teiste sarnaste autode hinnad võrreldes Dusteriga kosmos.Nii võibki võrdlema jääda sest sealt kus Renaulti hinnakiri lõpeb hakkab juba peaaegu Audi pihta...
Sõidan bensiini Škodaga millel on väljalaske kollektor ehitatud plokikaande ,et saada maksimaalselt sooja kätte aga no ei aita seegi ,läheb ikka väga aeglaselt soojaks.
Postitused: 2,275
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Peris lahe arvutus arvestades seda, kui palju inimene omast taskust pääle massap, et kellegi jaoks saaks "tööl käia".
Ma ei taha mõeldagi, miukene võiss olla tolle tööinemesele masstav tasu, misjuures ineme sedamoodu tsiksi ja riski viitsiks, et tuliuus autu liisingusse võtta.