Postitused: 6,757
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
93
Kena disain! Stealth sugemetega, aga mis sellest.
Mul on Salvo kiivriranti vanast ajast järgi, see sobiks ilusti kapoti ja mootoriruumi teravaid servasid katma. Kui tahad, siis loe meetrid kokku, vali värv (must ja valge on valikus) ja anna teada! Panen paki teele. Tasuta.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 524
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
4
Miks sa käbi nõnda palju kasutad?
Postitused: 2,045
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
See oli küll põnev video. Ma kah kunagi ehitasin käikude vahetamiseks sarnast süsteemi. Aga mul jäigi käikude lülitamine peegelpilti. Hiljem mõtlesin et oleks pidanud lihtsalt trossidega lülitatava käigukasti võtma. Oleks kangi lihtsa vaevaga täpselt õigesse kohta saanud panna.
Postitused: 454
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
Kas eelmisest videost võis olla näha väikest idee korjet?
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 724
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tervist .
Amfiibi ehitus käib koos inseneritööga ning on väga vinge jälgida video vahendusel , mul on üks küsimus - kas nn. külgpontoonid on õhutihedad ? Kui on , siis tasuks mõelda nende tuulutamise peale , sest õhus leiduv niiskus kipub veeks kondenseeruma , lisaks jahtudes õhk tõmbub kokku , soojenedes seevastu paisub , illustreerivaks näiteks sobib toasoojast jahedasse välisõhku viidud korgiga suletud plastpudel , mis praksudes kokku tõmbub , samad jõud toimivad ka metallkonstruktsioonide puhul . Rõhkude vahe tasakaalustamiseks piisab 1,2 mm läbimõõduga august kuskil pontooni keres , see aga ei ole ventilatsiooniks piisav .
Edu ja jaksu tegemistes !
Postitused: 1,258
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Müts maha sellise töö ees, kus iga viimanegi seib on värvitud ja minnakse sanga niiöelda ülikonnas, et hakata liikurit lihtsalt kasutama.
Olen lintidega Argoga vees sulberdanud. Too isend liikus lõbusamalt vees edasi.
Ei saagi nagu aru, miks see isetehtu paigal tahab püsida. Lintide ülemine äär äkki liiga vees ja töötab alumisele äärele vastu?
Eks päramootoriga saab pikemaid vahemaid sõita. Igatahes tubli töö!
Postitused: 2,045
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Vinge! Tubli töö. Huvitav, kui prooviks 10cm peno põhja alla panna, kas see kergitaks linte nii palju veest välja, et paremini liiguks.
Postitused: 454
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
Kuhu kadus kapott?
Kuhu jäi video sellest, kui sa viimane käik rauas üle põllu tuiskad?
Muidu müts maha ( ah jaa ma ei kanna mütsi
)
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 82
Teemad: 0
Liitus: Oct 2015
Maine:
8
Väga tubli töö, "retsept." Kas kere esi- ja tagaosa ei võiks olla pisut pikemad, et üleminek põhjale oleks suurema nurga all? Või on lint nii palju eespool, et kere ei jõua lumes/mudas buldooserina tööle hakata?
Postitused: 52
Teemad: 0
Liitus: Sep 2019
Maine:
1
Kiiduväärt töö, kadestamisväärt pingipark ja oskused!
Kui lisada kummalegi poole ühele rattale labad, siis oleks ju peaaegu sama hea:
Postitused: 4,385
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
(29-03-2020, 13:05 PM)MeelisV Kirjutas: (29-03-2020, 01:34 AM)olli Kirjutas: Vinge! Tubli töö. Huvitav, kui prooviks 10cm peno põhja alla panna, kas see kergitaks linte nii palju veest välja, et paremini liiguks.
Mul oli sama mõte. S.t. mitte ei paneks püsivalt vaid ajutiselt et proovida tõsta lintide ülemine osa veest välja.
Hetkel töötab ülemine lindi osa alumisele vastu ja pildi järgi piisaks ehk 10 cm tõstet. ?
Üks uitmõte.
Põhja alla täispuhutav kummimadrats või kaks, nende kaitseks alumiiniumplaat. Mingi elektriline kompressor ka 12V. No keeruline plaadi üles-alla liigutamine aga mitte võimatu. Madratsi võib asendada muu sobiva toote või isetoodanguga, plaadi tõste vedrudega näiteks või pneumo. Ulme, missuguseid mõtteid koroonakarantiin pähe paneb.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.