Belarus traktorid.

(03-03-2020, 11:29 AM)deeremees Kirjutas:  Nüüd hakkavad probleemid välja tulema. Mootor teeb sellist kloppivat häält. Gaasi andes on eriti tugev. Väntvõllil ka pikilõtk sees. Kas see tekitab seda. Pumbal esimese silindri plunzer ka ei tööta. Pihusti toru lahti keerates mootori hääl ei muutunud. Pihusti otsa vahetasin ära. Arvatavasti pika pidu pole sellel mootoril. 
Täpselt selline hääl, kui mu traktoril oli väntvõll pooleks. Rihmaratas tuli niipalju väljapoole, et hakkas käima vastu rooliõlakut.
Vasta

(03-03-2020, 11:29 AM)deeremees Kirjutas:  Nüüd hakkavad probleemid välja tulema. Mootor teeb sellist kloppivat häält. Gaasi andes on eriti tugev. Väntvõllil ka pikilõtk sees. Kas see tekitab seda. Pumbal esimese silindri plunzer ka ei tööta. Pihusti toru lahti keerates mootori hääl ei muutunud. Pihusti otsa vahetasin ära. Arvatavasti pika pidu pole sellel mootoril.


Igaks juhuks võid vaadata ka klapikambri kaane alla, seal on klapiajami õlituseks panjoga õlitoru, selle poldi kaudu saab klapiajam õlituse. Samas peab sama polt hoidma õiges asendis nookurite võlli, kui polt on liiga lühike, nookurite võll pöördub ja klapiajami õlitus kaob, mis võib põhjustada klappide kinnikiilumist.
Vasta

Võtsin klapikambri kaane maha seal tundus korras olevat kõik. Klapid liikusid ka kõik kenasti. Proovisin võtmega rihmaseibist mootorit keerata, panin prooviks käigu ka sisse siis traktor kergelt liikus kaasa. Starterit andes samamoodi käik sees liikus kohalt kohe. See kloppimine tuli järsku peale seisma jätmist ja hiljem uuesti käivitades. Pöördesse pole mootorit ajanud. Õlisurve on pidevalt 2 peal. Kolmanda liigi traktori raamatus ütleb, et terava kloppimise põhjus võib olla ka suur eelpumpenurk ja mittetöötav pihusti. Hetkel 1.silindri pihusti ei tööta üldse normaalselt. Võtsin pihusti maha näha oli, et pihustiots oli kinni tahmund. Stendis ei näidanud see pihusti üldse mingit survet, hakkas hoopis ülevalt reguleerkruvi juures kütet välja ajama Panin prooviks uue pihustiotsaga pihusti. Stendis panin pihustisurve paika. Pihustas kenasti. Siis panin kütusepumba toru külge niisama. Andsin starterit väga vaevaliselt pihustab.
Vasta

Hääle järgi tundub, et vähemalt 1 silinder laseb osa kompressiooni sisselaskesse tagasi, kuna klapp jääb avatuks. Nii on ühel masinal juhtunud, kuna ei teatud et klapivahesid peaks ka vahest regullima... ilmselt lahti tuleb kakkuda nagunii juba vända pikilõtku tõttu.
Vasta

Esimese silindri pihustitoru lahti keerates mootor häält ei muutunud, teiste torude lahti keeramine muutis häält. Pumbal arvatavasti plunzer kinni vms. Pikilõtku saab ehk uued seibid panna, väntvõll pooleks vist ikkagi pole. Peab klapid ka siis üle vaatama, ehk neil ka siis reguleering paigast. Pole varem iseseisvalt selliste asjadega tegelenud, aga nüüd tuleb kõige sellega hakkama saada.
Vasta

Las keegi kes ennem teinud on, näitab ette, miks , mida ja kuidas.
Vasta

(04-03-2020, 23:23 PM)deeremees Kirjutas:  Esimese silindri pihustitoru lahti keerates mootor häält ei muutunud, teiste torude lahti keeramine muutis häält. Pumbal arvatavasti plunzer kinni vms. Pikilõtku saab ehk uued seibid panna, väntvõll pooleks vist ikkagi pole. Peab klapid ka siis üle vaatama, ehk neil ka siis reguleering paigast. Pole varem iseseisvalt selliste asjadega tegelenud, aga nüüd tuleb kõige sellega hakkama saada.
Ütled, et esimene silinder ei tööta. Kui esimese silindri toru lahti keerad, kas kütet tirastab mutri vahelt? Kui jah, siis arvatavasti pihusti pees ja pissib silindrisse. Põlemata küte surutakse karterisse läbi rõngaste. Kolin ka sellest tuleneb. Kui nüüd esimest silindri toru lahti keerad ja lased käija  ja tuure lisades kolks kaob siis ongi viga pihustis. Sellise jamaga olen kokku puutunud.
Vasta

Mis keermega on hüdro väljavõtted kummalgi pool kabiini ees all nurkades? Sisekeere, kas M20x1,5 või midagi muud?
Vasta

Kui pole isetegevust tehtud, siis jah, standardne M20x1,5 sinna läheb.

Tehasest peaks seal olema sulgekuulidega liitmikud sisse keeratud.
Vasta

(05-03-2020, 10:03 AM)kolz Kirjutas:  Ütled, et esimene silinder ei tööta. Kui esimese silindri toru lahti keerad, kas kütet tirastab mutri vahelt? Kui jah, siis arvatavasti pihusti pees ja pissib silindrisse. Põlemata küte surutakse karterisse läbi rõngaste. Kolin ka sellest tuleneb. Kui nüüd esimest silindri toru lahti keerad ja lased käija  ja tuure lisades kolks kaob siis ongi viga pihustis. Sellise jamaga olen kokku puutunud.

Loe deeremehe eile 16:41 tehtud postitust!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(05-03-2020, 13:00 PM)v6sa Kirjutas:  Kui pole isetegevust tehtud, siis jah, standardne M20x1,5 sinna läheb.

Mõtlesin, et asi lihtne. Panen sinna sellised põlved otsa ja sealt edasi standard M20 sirge otsaga voolikuga (odavad ja traktoripoodides letikaup).

   

Aga vot ei leiagi et sellist kontramutriga põlve üldse M20 keermele pakutakse. Sad Kas mul midagi kahe silma vahele jäänud? Banjo polt oleks teine variant, aga see tundub natuke väikse piluga olema, eelisaks päris põlvega. Eks kõik muud vooliku variandid on muidugi hüdropoe kaudu võimalikud, aga hetkel tundus just väga atraktiivne kui saaks standard sirge otsaga voolikuid kasutada.
Vasta

(05-03-2020, 19:17 PM)olli Kirjutas:  
(05-03-2020, 13:00 PM)v6sa Kirjutas:  Kui pole isetegevust tehtud, siis jah, standardne M20x1,5 sinna läheb.

Mõtlesin, et asi lihtne. Panen sinna sellised põlved otsa ja sealt edasi standard M20 sirge otsaga voolikuga (odavad ja traktoripoodides letikaup).



Aga vot ei leiagi et sellist kontramutriga põlve üldse M20 keermele pakutakse. Sad Kas mul midagi kahe silma vahele jäänud? Banjo polt oleks teine variant, aga see tundub natuke väikse piluga olema, eelisaks päris põlvega. Eks kõik muud vooliku variandid on muidugi hüdropoe kaudu võimalikud, aga hetkel tundus just väga atraktiivne kui saaks standard sirge otsaga voolikuid kasutada.
uuri ka trabiflex.ee
Vasta

(05-03-2020, 13:32 PM)Marko Kirjutas:  
(05-03-2020, 10:03 AM)kolz Kirjutas:  Ütled, et esimene silinder ei tööta. Kui esimese silindri toru lahti keerad, kas kütet tirastab mutri vahelt? Kui jah, siis arvatavasti pihusti pees ja pissib silindrisse. Põlemata küte surutakse karterisse läbi rõngaste. Kolin ka sellest tuleneb. Kui nüüd esimest silindri toru lahti keerad ja lased käija  ja tuure lisades kolks kaob siis ongi viga pihustis. Sellise jamaga olen kokku puutunud.

Loe deeremehe eile 16:41 tehtud postitust!
Ennist ei märganud seda lugeda, tänan osutamast. Käima ta ju ei pannud ja pöördeid ei lisanud. Lase kolme silindriga käija ja siis on kuulda kas kolks ikka sees. Kui pump esimesse ikka normaalset survet ei anna, nagu lugeda oli, siis kusebki silindrisse.
Vasta

Julgeb keegi pakkuda miks commonrail mootoriga Belarus ühekaupa kolbe sulatab?
Hakkas see jama siis pihta kui õlifilter ära lagunes ja kuna papijupid kõik kanalid kinni panid tõmbas saaled plokis ringi ja rikkus vända.
Sai ta uue ploki peale ümber laotud ja ka uus vänt pandud (mis on üsna spetsiifilised osad ja hinnalt ei jää alla välismaa analoogidele).
Peale seda sulas teine kolb ära, mis sai vahetatud.
Järgmiseks sulas neljas ära ja nüüd esimene.
Võtab ta need alati ühekaupa ette sest teised on musta värvi kuid sulanud kolb halja alumiini värvi.
Mootor mingit imelikku häält ei teinud, kuid paar korda olla väljalase punane olnud.
Diagnostika ka midagi ei näita, niipalju kui meil seda imeasja diagnoosida osatakse.
Pihustid käisid ka remondis peale esimest kolbi.
Vasta

Mihukest tööd see surnult sündinud priboor teeb? Kerget või küsitakse aeg-ajalt kogu rammu ka?

Kas sel konkreetsel pajal on kolvialused õlipihustid? Need tulid mingist aastast alates, mida ma ei tea. Kas need toimivad ka?

Ega sellele EVRYMODi pole tehtud? Ehk sisselaskeõhu temperatuuriandurile takistit vahele pistetud?
Vasta

(06-03-2020, 18:24 PM)2715 Kirjutas:   kuid paar korda olla väljalase punane olnud.
Kas pihustid kuseb või käib süüde hiliseks. 

Pole need Euro 4 Belarusi jupid midagi nii kallid muidugi jah kui võrrelda Euro 0 Hiina jupiga.
Vasta

Sellel värdjalikul commonrail mtz mootoril timmib aju süütenurga väga varajaseks isegi kohaltminekul, ni et tekib kõrvulukustav lagin. Alates miinus! 2 c käima ei lähe ilma plokisoojata!!... Selles suhtes meenutab juba tym traktoreid... 
Türi vennad laiutavad käsi ja vastavat programmi ei ole et targemaks saada... Kindel lahendus on visata see eriline plokikaas, aju ja see n-ö 2000bar pump minema , paigaldada klassikaline kõrgsurvepump ja asi jälle pommikindel. 920.3 on veel vanakoolipill, ei pea muretsema, kas on juhe sabas või mitte...
Vasta

(06-03-2020, 21:16 PM)juss Kirjutas:  
(06-03-2020, 18:24 PM)2715 Kirjutas:   kuid paar korda olla väljalase punane olnud.
Kas pihustid kuseb või käib süüde hiliseks. 
...

Kusev pihsuti ei saa vahepeal kuseda ja siis jälle mitte.

Küll saab süüde hilistuda, selle saab avastada vaid pideva jälgimisega. Aga ma ei ole ise oma silmaga näinud, kas see õnnetu diagnostikaprogramm üldse pritsenurka näitabki.
Vasta

Saab ikka, külmalt on ok ja kuumalt kuseb lohinaga...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(05-03-2020, 20:46 PM)kolz Kirjutas:  
(05-03-2020, 13:32 PM)Marko Kirjutas:  
(05-03-2020, 10:03 AM)kolz Kirjutas:  Ütled, et esimene silinder ei tööta. Kui esimese silindri toru lahti keerad, kas kütet tirastab mutri vahelt? Kui jah, siis arvatavasti pihusti pees ja pissib silindrisse. Põlemata küte surutakse karterisse läbi rõngaste. Kolin ka sellest tuleneb. Kui nüüd esimest silindri toru lahti keerad ja lased käija  ja tuure lisades kolks kaob siis ongi viga pihustis. Sellise jamaga olen kokku puutunud.

Loe deeremehe eile 16:41 tehtud postitust!
Ennist ei märganud seda lugeda, tänan osutamast. Käima ta ju ei pannud ja pöördeid ei lisanud. Lase kolme silindriga käija ja siis on kuulda kas kolks ikka sees. Kui pump esimesse ikka normaalset survet ei anna, nagu lugeda oli, siis kusebki silindrisse.
Lasin kolme silindriga käia, töötas paremini sellist tugevat kolku polnud enam. Panin KSP külge teise kontrollitud pihusti, siis see tühikäigul töötades ainult tilkus, pöördeid lisades vaevaliselt pihustas. Peab vaatama teise KSP peale.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne