Postitused: 722
Teemad: 11
Liitus: Jun 2006
Maine:
45
Lennujaama väljasõitude, Vana-Tartu maantee ja Kanali tee kohta väita, et "praktiliselt puudub" on päris ülbe tõeväänamine. Rohelist lainet seal pole, vähemalt Vana-Tartu risti valvavad fooriandurid. Et kui sealt keegi tahab välja sõita siis mingi aja pärast lükkab sisteem Tartu maanteele punase ja laseb kõrvaltee liikuma.
Postitused: 1,268
Teemad: 25
Liitus: May 2006
Maine:
37
Tartu mnt lõik Ülemistest Peetrini ei saa olla puhtfüüsikaliselt mõlemat pidi korraga roheline laine, sest liiga palju on ristuvate teede vasakpöördeid, kusjuures on suhteliselt väheoluline, kas ristuvalt teelt tahavad välja keerata üks või kümme autot. Lennujaama tee, lennujaamast väljuv tee, Vana-Tartu mnt, Kanali tee, Raudkivi tee ning lõpetuseks Mõigu tee - see teeb 2,4km jooksul 6 punkti, kus peavad mõlemad Tartu mnt suunad mingil hetkel korraga kinni olema. Kui teha nii nagu nt Vabaduse puiesteel on, et hommikuti on linna suunduv roheline ning õhtuti linnast väljuv, siis see toob kaasa paratamatult selle, et samal ajal teises suunas sõitjatele on punane laine (vrd Vabakal lõik Vikerkaarest kuni Kandle tänavani).
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
kogu see saamatu Peetri küla saaks kasutada pisikest nn. tunnelit,mis viib Tartu mnt. alt läbi.see tehti juba nõukaajal valmis.isegi veneinimene suutis nii palju ette mõelda.lääne-euroopas sõidetakse vahel mitukümmend kilomeetrit ringi.peaasi,et oleks liiklus sujuv ja turvaline.meil siin banaanias peab igaüks saama oma maja nurga juurest teha vasak pööret peateele
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
põhjusmõtteliselt saaks väikse jälgimisega kindlaks teha, kust ja kuhu suunas seal (või kus iganes kohas) massid liiguvad ja siis ilmselt näiteks progemist tudeeriv rahvas saaks väikse simu jooksma panna. võhikule tundub lihtne vähemasti.
igatahes saaks simuga optimaalseima variandi kätte vist küll.
ksf! zazik jätab tähelepanuta seiga, et ristuvatelt tahetakse seal teha vasakpöördeid. kaasnev mõlema suuna üheaegne peatamine on võimalik, ühe suuna rohelist säilitades, ehk teha küll, aga ainult siis kui liikluskoormus on väike. mulle tundub, et seal on siiki üsna pidevalt mõlemas suunas tihe liilus ja siis võib kergelt äkki kuskile umbejooksev tropp tekkida.
naiivselt tahaks väga loota, et asjapulgad on olukorda ikka põhjalikult analüüsinud.
võib-olla toidaks, kui seal oleks üks või kaks tagasipöörde kohta. kus sõidusuundade vahed aetaks niipalju laiaks, et rekkad ka mahuks normaalselt pöörama ja enne ja pärast tagasipööret oleks pikad aeglustus- ja kiirendusrajad. siis jääks kahe suuna korraga sulgemised ära. vähemasti minu arust, aga ega ma muidugi asjast mõmmigi ei jaga.
Postitused: 6,893
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(05-03-2020, 19:48 PM)diesel Kirjutas: põhjusmõtteliselt saaks väikse jälgimisega kindlaks teha, kust ja kuhu suunas seal (või kus iganes kohas) massid liiguvad ja siis ilmselt näiteks progemist tudeeriv rahvas saaks väikse simu jooksma panna.
Viimsis on autosid loendatud juba paarkümmend aastat, kogu aeg paelad üle tee kõikvõimalikes kohtades. Paraku see, mis ehitatakse/uuendatakse nendele andmetele ilmselgelt tuginetes, ei saa reeglina ka 3 hindeks. Keerulised ringid sisseprogetud konfliktidega, olematus liikluses vasakpöörde elimineerimine, mõttetud nn ohutussaared, radade kaotamine lisamise asemel jne, võiks lõputult jätkata. Nendes instantsides käib töö markeerimine, ilmselt on asjasse segatud ka riigihangete vähempakkumise süsteem.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,496
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
(05-03-2020, 21:27 PM)Marko Kirjutas: Viimsis on autosid loendatud juba paarkümmend aastat, kogu aeg paelad üle tee kõikvõimalikes kohtades. Paraku see, mis ehitatakse/uuendatakse nendele andmetele ilmselgelt tuginetes, ei saa reeglina ka 3 hindeks. Keerulised ringid sisseprogetud konfliktidega, olematus liikluses vasakpöörde elimineerimine, mõttetud nn ohutussaared, radade kaotamine lisamise asemel jne, võiks lõputult jätkata. Nendes instantsides käib töö markeerimine, ilmselt on asjasse segatud ka riigihangete vähempakkumise süsteem.
Viimane atraktsioon Viimsis on muidugi väga ohtlikule Viimsi keskusesse viivale teelõigule paigaldatud kummiribade jada tee keskele. Ei ole ma veel kohanud kedagi,kes selle vajadusest aru saaks. Aga ju kellegil oli just aastalõpus vaja ladu tühjaks saada
Aga nagu Markogi kirjutas,siis loendatakse meil siin ikka pea kogu aeg midagi erinevates kohtades. Kasu on lihtsalt vägagi küsitava väärtusega. A noh,ega lihtsurelik ei peagi peenemast teemast aru saama
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 1,496
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
(06-03-2020, 09:55 AM)twist Kirjutas: Eesmärk on blokeerida vasakpööre Viimsi keskuse parklasse.Varasem topeltpidevjoon ei täinud oma eesmärki.
No sõidan seal ikka päris palju. Ja kogu Selveri sealoleku aja jooksul pole ma veel kedagi sealt keeramas näinud. Olen näinud kui pannakse suund sisse ja vast natuke ka pidurdatakse,aga siis saadakse aru,et seal pole pööramise koht ning tehakse ring ära. Ja siis see kummiriba pidi selle vältimiseks minema Suurelt ringilt sörkiva gayni välja? Hoopis lahedam on seal kui tuled Rohuneeme poolt mööda esimest rida. Märgistuse kohaselt saad sa ilma peatumata keerata linna poole. Ka vastavasisuline pidevjoon eraldab kahte rada. Aga millegi pärast arvavad Tammneeme poolt tulijad,et nad justkui võiksid lõigata otse teisest reast esimesse (seda siis keset ringi juba) ja siis kohe sinna Selveri otsa ära keerata. Ehk vägisi tahaksid küljelt sisse tulla. Ma arvan,et seal oleks kummiribadest tolku. Kuigi jah,et buss saaks ka peatusesse peale ringi keerata ei saaks neid sinna füüsiliselt panna. Sest peatus ju ka kohe peale ringi on linna poole minnes. Ehk nagu on ja ei ole ka hea lahendus
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 2,958
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
eks oma osa võis ka see suunavööndit eraldav piire mängida.
Postitused: 10,738
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Üks kommentaarium väitis, et sealkandis oli olnud libe. Kui oli ja teedeviletsus otsustas keskkonnasõbralikult selle tõrjumata jätta, siis ka see võis juhmile koha kätte näidata.
Olen endiselt seisukohal, et Juht oskab märtsikuus libedat oodata ja ühe piirete vahel lappamaläinud sõiduauto pärast krusa kummuli ei keera.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
See kant võis tõesti libedam olla. Isegi seal korduvalt libedat kohanud olukorras kus mõni kilomeeter Põltsamaa poole pole libedusest haisugi. Sõiduautod on seal ennegi libedal lappama läinud.
Sõiduauto olla suht kulunud lamellidel olnud.
Veoauto juhti ei tunne ega ise ei näinud toimumist. Ei hakkaks kohe süüdlast lukku panema. Kui see sõiduauto juht mingi imemanöövri sooritas ja veokamees temast mitte üle sõita proovis...
Ise aastaid tagasi olnud olukorras kus mulle valikuvõimalust ei antud. Libedal maanteel pidas kõrvalteelt teele sõitnud sõiduauto juht vajalikuks kohe seisma jääda et vasakule keeramist segavad vastutulijad läbi lasta. Täislastis masinat meie vahele jäänud jäisel teekattel seisma pidurdada oli välistatud.
Valikvariandid olid kehvad;
-vastassuunavöönd? Välistatud.
-seisev mahtuniversaal otse ees. Väga paha...
-põld paremal. Õnneks kraavi peaaegu polnud ja põld oli kõvaks külmunud... Ja seal ma maandusin. Aga kui oleks eurokraav olnud...
Lammas sõiduautos ei saanud üldse vist aru et ta midagi lolli tegi...
Kui nüüd fotosid vaadata siis kas siin ei ole üks võimalus ebaõnnestunud parempööre ootamatul libedal?