VW buss
#21

Kahe karpaga ta on, aga kas volkar enda autodele tegi kaheseid ? Too rootslane väitis, et on porsche.
Vasta
#22

Mitu silindrit on? Ja kus asub jahutusventilaator?
Kui on 4 silindrit ja ventilaator on väntvõlli otsas, siis on 2000cc VW originaalmootor (need olid kas pritsungi või kahe karpaga). Kui ventilaator on genekaga kokkuehitatult mootori peal (umbes nagu sapikal), siis Porsche.
Tegelikult on originaalmootoril samuti Porschega teatav sugulus - sama mootor pisut \"kangemaks\" aetult oli Porsche 914-l. Nii et võib olla ka see variant.


Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Rein
Kahe karpaga ta on, aga kas volkar enda autodele tegi kaheseid ? Too rootslane väitis, et on porsche.
Vasta
#23

uhtõõõõ!

aga uuemate mootorite aretamise kohapealt: võib raskeks minna. Ma vahepeal kulgesin natuke (sõjaväes) mingi \'85 diisliga - sellel istus mootor HÄSTI MADALAL taga (võttis pikkupidi palju ruumi, kõrguse-suunalt aga vähe; täiesti erinev siinsest mootori piltidist, mis pigem muhku meenutab). Aga jahutussüsteem oli veega (soendusradikas oli ees ja tegi muret, ilmselt on ka jahutusradikas ees), taga oli veel mingi (elektriline???) soendus lisaks. Paberite järgi oli 1.6d, kuid liikus PALJU-PALJU paremini kui 1.6d passat - niiet 1.6d ta kohe kuidagi olla ei saanud!
EDIT: see uue-vana teema peaks siis \"rida\" vs. \"V\"-mootor olema...

teemasse tagasi: kadedaks teeb. Kas ukse-aknatihendid kah vahetatud ning kust selliseid asju üldiselt leiab - klaasitöökodadest?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#24

http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?C...1&x=62&y=7
Vasta
#25

http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?C...1&x=62&y=7
Oi jahhhSad
Vasta
#26

Tore buss! Mäletan millises seisus ta oli, ostsid vist Laulasmaalt minu käest. Oled palju vaeva näinud, endal praegu Põrnikas ,sellepärast tean. Edu!
Vasta
#27

kule kas se on see sama buss mida TTÜ parklas vilksamisi vahest näeb, päris tubli töö ju...

I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Vasta
#28

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: mopeedur
kule kas se on see sama buss mida TTÜ parklas vilksamisi vahest näeb, päris tubli töö ju...

Seesama jah. Vahepeal on muutunud niipalju, et möödunud talvel viskas mootor järjekordselt ühe küünla välja, mistõttu tuli panna uued silindripead. Uued pead on natuke suuremate klappidega ja lõõre sai ka vähe siledamaks nühitud. Silindrite ruumalad õnnestus võrdsustada 0,2cc täpsusega. Originaalkarburaatori asemele tuli vene oma (Weber-tüüpi, mõeldud 2140-mosse jaoks). Bussi jaoks on mootor ikkagi pisut lahjavõitu, aga põrnika saaks selle abil vist juba päris väledalt liikuma Wink
Vasta
#29

Kunagi 90ndate alul sai eestisse kuhugi paar sihukest ka orgunnitud koos põrnikatega. Mul endalgi kooli ajal oli üks punane samasugune laua ja diivanitega nagu Marcello oma kuid, Marcello bussi ees müts maha!!!
Meie kandis siin liigub palju Westfalia originaal VW busse,nii vanu kui uusi. Ja juppe on ka hirmsasti,eriti neid suurem mootori jaoks. Ja Porsche 914 oligi VW forsitud mootor, sellepärast Porsche fännid sellesse halvasti suhtuvadki. Aga Põdramaal teadsin ühte VW Typ 2 Ford Taunuse vms fordi mootoriga! Oli ikka jõledalt ümber tehtud! See oli 80nendatel.
Lisan siia eelmine nädal tehtud pildi lingi ka VW Westfaliast.

http://www.pilt.ee/photo/133393/2363540/

Panen sinna pilte üles sageli.

Just a man!
Vasta
#30

Tsitaat:Lisan siia eelmine nädal tehtud pildi lingi ka VW Westfaliast.
Sinu lisatud lingil on eelmisel (nr7) pildil palju vingem buss! Kui sellise siia saaks siis oioioi!!!
Vasta
#31

Rein Kirjutas:Ei raatsi juppidena ka müüa, 20 000EEK i on sees. Ma üritaks dokumendid korda ajada ja siis ehitada, ilma korda tehtud dokumentideta ei riski ehitada ka. Mul on üks MB W 115 ka mis ootab remondi aega.:bounce

mul peaks olema W115 kerele mingisuguseid juppe
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne