13-03-2017, 01:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2020, 00:17 AM ja muutjaks oli pen.skar.)
Oh, see kapott on kole. Katsu muretseda vana T-16 ümar. On tugevam, pisem, palju kenam ja kõik mahub alla ära.
(13-03-2017, 01:10 AM)pen.skar Kirjutas: Oh, see kapott on kole. Katsu muretseda vana T-16 ümar. On tugevam, pisem, aga kõik mahub alla ära.
(22-03-2020, 12:25 PM)mittesumo Kirjutas: Käis olemas ja nüüd vahetama!Difrilukk fikseerida lukustatud asendis ja hea oleks kasutada mingit abivahendit käise ja külgülekande tõstmiseks, muidu on oht vigastada käigukasti tihendit. Tiftid liidete vahel võiksid ka tihedad olla.
Kuna esimene kord sinna sukelduda, siis kas on midagi millele erilist tähelapanu pöörata või suurema ettevaatusega läheneda?
(23-03-2020, 09:40 AM)v6sa Kirjutas: Pedaali alt tuleb hoob, mis tõmbab kahvlit. Kui keegi on võtnud pedaali maha ja ei ole võllikut kinni püüdnud, oskab see alla kukkuda. Kas kasti põhja lebama mahub ma ei tea.
Kas sel traktoril on difriblokk üldse töötanud?
(23-03-2020, 12:05 PM)Daff Kirjutas: Mida sa seal lukustada tahad. Kui alla vajutad pedaali lähevad hambad hambumisse ja veojõud hoiab sõlme "lukus". Kui blokirofkat traktori arvates enam vaja ei lähe laseb muhvi neutraali. "Sundasend" ongi jalg pidevalt pedaali peal.
(23-03-2020, 14:07 PM)v6sa Kirjutas:(23-03-2020, 12:05 PM)Daff Kirjutas: Mida sa seal lukustada tahad. Kui alla vajutad pedaali lähevad hambad hambumisse ja veojõud hoiab sõlme "lukus". Kui blokirofkat traktori arvates enam vaja ei lähe laseb muhvi neutraali. "Sundasend" ongi jalg pidevalt pedaali peal.
V e o j õ u d ei hoia midagi lukus. Pigem vastupidi - kui juhmid on liikumise pealt difrilukku sisse surudes nukid maha ragistanud, siis ei suuda juhi kaal enam pedaali all hoida ja nukid hakkavad haardumisest tekkiva v e o jõ u e b a v õ r d u se tõttu üle hüppama...…...….