Teema on suletud

Kered küll pikendatud pole aga röntgenbuss võib see eespool olev küll olla.Kunagi oli Termini autobaasil üks selline.Minu mäletamist mööda oli see tumesinine ja punase katusega ,seeoliaga kuskil 70 aastate lõpu poole.

Tean niipalju,et see esimene peaks isegi sõitma,mootor töötab. Kunagi oli see liikuv hambaravi kabinet.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.

TO VALDO.Ega Sa neid lähemalt vaatamas ei käinud?Kangesti huvitav oleks teada,kas see tagumine 60 on tavaline buss või ka mingi spets värk?

PETSS Kirjutas:TO VALDO.Ega Sa neid lähemalt vaatamas ei käinud?Kangesti huvitav oleks teada,kas see tagumine 60 on tavaline buss või ka mingi spets värk?

Lähemal ei käinud. Esiteks on tegu eravaldusega (taluhoov), kuhu minek on lubatud ainult ju omnaniku nõusolekul, omanikke aga ma hoovis liikumas tollal ei näinud. Teiseks olid mul sel päeval (jaanilaupäevaõhtul) teised plaanid - jäädvustada Eesti arhitektuuripärandit. Kolmandaks -oli suur vihmavaling ja mul pildigi tegemisega raskusi - kaameragi sai vaid avatud autoaknast välja suunata.

Nägin Ikarusi juhuslikult tee pealt ja tee pealt (tegelikult autoaknast) läbi suure vihmavalingu tegin ka pildi. Ning kui tegemist ei oleks olnud orduaegse tähtsa ühendusteega, mille viimased 200 aastat on külavaheteeks degradeerinud, siis ei oleks ma sellele teele üldse sattunud. (Loodan, et ma kohta välja ei lobisenud, sest palju ikka siin keskaegse teedevõrgu häid tundjaid on.)

Tagumine 60 näis olevat tavaline isend.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

Kui palju siis vanu Ikaruseid kokku Eestis alles on?

3 tk. Tarbussi omad, need kaks mis siin piltidel on, see endine DDR mida 30 000 üritatakse müüa, Selja Ikarus, mille saatus praegu küll teadmata. Kas teab keegi veel midaGI?

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.

Selja Ikarus on minu arusaamist mööda Türi vanaraualaos ja terve. Yks ikarus 600... on veel Sürgavere lähedal.

denis23 Kirjutas:Kui palju siis vanu Ikaruseid kokku Eestis alles on?

3 tk. Tarbussi omad, need kaks mis siin piltidel on, see endine DDR mida 30 000 üritatakse müüa, Selja Ikarus, mille saatus praegu küll teadmata. Kas teab keegi veel midaGI?

TAK veerem, 2 tehnoabi, üks lõõtsbuss, kaks Ikarus 260 (teine on varuosadeks taastatavale) ja kaks Ikarus 266 (sõidukorras) tüüpi bussi. BC Rendil on ka Ikarus 266, millega veetakse jalgrattaid.

[Pilt: PICT6874.jpg]

Sobib siia teemasse.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

Eelkõige minu respekt Aspelundile suurepäraste slaidide eest!
Aga tuleks teema juurde tagasi - ehk mitu vana Ikaruse vrakki hetkel eksisteerib Eestimaa pinnal. 200 seeria isendeid palun mitte pakkuda, kuna need on siiani tootmises ning ausalt öeldes järgmiste 20 aasta jooksul ei ole tõenäoline et see muutub haruldaseks sõidukiks.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.

Vaat nii, panin ise natuke rukkisse.See Termin pargi Ikarus oli valge.Seda ,mida mina kirjeldasin sini-punasena oli hoopiski SKODA ja neid oli 2tükki.

Tean vaid arvuti vahendusel Vorbusel ja Türil asuvast.Pangodis pidi ka üks olema(see ka ainult sõbra jutu järgi 2 näddalit tagasi).Pärnu sadamas,tollel pool kus puidu laadimine käib seisis aastaid üks 620 originaal kerega.Kahjuks pole enam 3 aastat sinnapoole sattunud.Järsku on mõni sealpool käija?

PETSS Kirjutas:Tean vaid arvuti vahendusel Vorbusel ja Türil asuvast.Pangodis pidi ka üks olema(see ka ainult sõbra jutu järgi 2 näddalit tagasi).Pärnu sadamas,tollel pool kus puidu laadimine käib seisis aastaid üks 620 originaal kerega.Kahjuks pole enam 3 aastat sinnapoole sattunud.Järsku on mõni sealpool käija?

Kas Vorbuse masinast on pilti?

Pärnu Sadamas minuarust küll pole midagi, aga ot, kummal pool sa mõtled? Kas Emajõe tn. juures või seal jahtklubi juures.

Emajõe tn. juures kindlalt pole, sest seal sai käidud, otsitud (üks laeva vrakk oli seal, kust Praam \"Reet\" väljus).

Tooks siia natuke värskemad pildid Türil seisvas 620-st.

http://www.hot.ee/go2003/Ikarus_620.jpg
http://www.hot.ee/go2003/Ikarus_620_2.JPG
http://www.hot.ee/go2003/Ikarus_620_3.JPG
http://www.hot.ee/go2003/Ikarus_620_2.JPG

Kuupäeva näete isegi pildi all.

See buss oli teispool jahtklubi st Vana-Pärnu pool.Vorbuse omast pilte pole.Nagu näha on selle Türi omal juppe vähemaks jäänud.

Kas mitte see Türi oma viimane Tallinnas 17 liinil olnud buss pole?

Just a man!

Tallinna viimaseid see vaevalt oli.Viimased olivad natuke teistmoodu suunatuledega ja numbrid olid juba EA seeriast.Arvestades ,et see buss on pärit Seljalt arvan ,et tegemist on Pärnu bussiga.

Tegu hoopis kunagi Vändra kolhoosile kuulunud tehnoabibussiga.Sellest juttu ka \"Vanade busside\" teemas pikalt ja laialt.


PETSS Kirjutas:Tallinna viimaseid see vaevalt oli.Viimased olivad natuke teistmoodu suunatuledega ja numbrid olid juba EA seeriast.Arvestades ,et see buss on pärit Seljalt arvan ,et tegemist on Pärnu bussiga.

Vabandust kui end ebaselgelt väljendasin.Pidasin silmas toda,et linnaliinibussina oli ta Pärnus.Mul peaks kuskil alles olema ka IKARUS 60 lõõtsa pildiga mark.

Mis tollest Saksast toodud 66 saanud on?Mingi papi võiks ju välja käija.Mind huvtab ainult see,et see buss siia jääks ja hoitud saaks.Et ei oleks nii ,et ma oma lastele lähen Soome IKARUS bussi näitama(eelmisel suvel juba käisin)millega ma kunagi Koselt linna sõitsin.Liin oli 29.

Ühte Ikarus 250 tüüpi bussi nägin eile uudistes Tantsupeo jutu ajal.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne