(30-04-2020, 22:04 PM)Illimar Kirjutas: Pean ka ausalt ülesse tunnistama, et mind tabas ka mõne aasta eest sarnane haigus. Sai torgitud nii H1-te kui ka CB750 Four-i, aga lõpuks jäi sõelale hoopis CB500 Four. Minu jaoks vaieldamatult parim võimsuse-kaalu-välimuse-sõiduomaduste kombinatsioon. Võib-olla unistustes oleks üks Z1, aga ma lubasin endale, et lõpetan enne muud projektid ära...
Ilus ratas. Olen vaadanud, et soomes neid ikka liigub. Huvitav oleks katsetada kii suur see vahe 500 vs 750 sõidus ka on.
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2020, 01:53 AM ja muutjaks oli argo1974.)
(01-05-2020, 00:11 AM)Peeter80 Kirjutas: Ilus ratas. Olen vaadanud, et soomes neid ikka liigub. Huvitav oleks katsetada kii suur see vahe 500 vs 750 sõidus ka on.
500-sed kaaluvad kuivalt u 185 kg, 750-sed u 220 kg. Kurvilistel teedel annab iga lisakilo tunda, rehvid ka vanuritel kitsad.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Arvestades konditsiooni, siis hind on väga okei. Kes on korra mõne sama ajastu masina originaalkonditsiooni ajanud, see vast teab. Juppide saadavus varuosadena ja lisanduvad restaureerimistööd iga jupi kaupa eraldi ajavad hinna kiirelt taevasse.
Norrakatel on natukene teistmoodi ärikultuur ka. Kuulutuses märgitud hind ei ole see, millega sa lõpuks asja omale saad. See pigem nagu oksjoni alghind. Mul endal paar kogemust sellega ja selle portaali kuulutustega olemas.
Suzuki GSX 750ES 1987. Garaazis oli klassikalise riisiraketi kujuline vaba koht ja ei läinudki kaua aega, kui koht hõivati. Kui kellelgi sellisele leegitorusid ja kõhu all olevat kollet leidub, andke teada. Praegune on läbi roostetanud ja auklik. Pilt küll internetist aga täpselt sama ta on.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(07-12-2020, 14:00 PM)isandpauk Kirjutas: Suzuki GSX 750ES 1987. Garaazis oli klassikalise riisiraketi kujuline vaba koht ja ei läinudki kaua aega, kui koht hõivati. Kui kellelgi sellisele leegitorusid ja kõhu all olevat kollet leidub, andke teada. Praegune on läbi roostetanud ja auklik. Pilt küll internetist aga täpselt sama ta on.
Oli au omada 550 es-i mõndaaega. Juppidest jäid vist alles riiulisse tutikad pidurimansetid....
Sain ka juba paar kuud tagasi ühe Honda CB 125 1973 omanikuks, dokumendidki veneaegsed olemas aga mootorit otsi kui tikutulega taga. Originaali leidmine pole kuigi edukas olnud. Kust võiks euroopas selliseid asju peale ebay veel otsida?
(22-12-2020, 14:46 PM)Mihkus Kirjutas: Sain ka juba paar kuud tagasi ühe Honda CB 125 1973 omanikuks, dokumendidki veneaegsed olemas aga mootorit otsi kui tikutulega taga. Originaali leidmine pole kuigi edukas olnud. Kust võiks euroopas selliseid asju peale ebay veel otsida?
Suvine kohtumine kaasmaalasest eakaaslasega. Toyota aastast 1983 ja Suzuki aastast 1984. Puristlikus JDM-mõistes on Suzuki külgkorv muidugi valel pool. Aga see-eest on tsiklil võimsust 1,2 korda rohkem kui sedaanil
(22-12-2020, 14:46 PM)Mihkus Kirjutas: Sain ka juba paar kuud tagasi ühe Honda CB 125 1973 omanikuks, dokumendidki veneaegsed olemas aga mootorit otsi kui tikutulega taga. Originaali leidmine pole kuigi edukas olnud. Kust võiks euroopas selliseid asju peale ebay veel otsida?
Kehva otsija või lühikesed tikud.
Soomes valikut on. HEtkel üks terve ratas 500-
Mootor 150- +Miljon muud jubinat