Postitused: 3,039
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
34
Neid on iga aasta näha nii Jaanipäeval kui augustis...
Kuigi jah sellel aastal on neid rohkem küll.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
meie asfalt vist veidi teise koostisega kui jõukamatel naabritel.
ja võrdluseks hea vaadata mõne aasta eest õismäele tehtud betoonist katselõiku.
siledam ja ühtlasem kui värske asfalt.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kes ei usu, et naast teed lõhub siis üks näide. Mul kodus ühel murumunal naastud all ja kui kevad tuleb on esimene asi pigipesu sest terve alumine osa on nagu liivapaber. Suve jooksul korjab soojaga ainult mõne pigipleki peale selle eest. Külmaga aga pigitab külje üle.
Teine auto sõidab lamelliga talvel ja küljed puhtad.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
27-05-2020, 16:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2020, 16:44 PM ja muutjaks oli
diesel.)
betooni kulumist märjal ajal loikude järgi küll pole aru saada.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(27-05-2020, 15:36 PM)diesel Kirjutas: meie asfalt vist veidi teise koostisega kui jõukamatel naabritel.
ja võrdluseks hea vaadata mõne aasta eest õismäele tehtud betoonist katselõiku.
siledam ja ühtlasem kui värske asfalt.
Pole eestis näinud asfalttee ehitust rohujuuretasandilt, et millest ja mitmest kihist asfalttee koosneb aga saksas koosneb see 4-5 kihist. Kõik kihid on erinevat värvi ja erineva paksusega. Kõige viimane kiht mis läheb peale on värvilt kõige heledam ja tundub silma järgi vaadates täis olevat peent killustikku.
Kuskilt lugesin, et seda pidi veel mingi tsemendilaadse täidisega segatama, et ei oleks nii plastne.
Ristmikud ja bussitaskud tehakse samuti eriseguga asfaldist, et pidurdades asfalti rulli ei keera.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
27-05-2020, 19:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2020, 00:32 AM ja muutjaks oli
Aare R..)
Daff, mul on kevadeks metsakal kabiini küljed ka korralik liivapaber, kuigi naaste pole. Ma arvan, et auto külge jääb see pask, mis naastude poolt teekattest üles kistakse ja teele tagasi langeb.
Teekattest veel- Pärnus on tehtud minu arust "geniaalne" lüke ja kesklinna bussipeatusse pandud unikivi, mis üsna kiiresti rööpasse vajusid. Teine "meistriteos" on munakivi Keilas vähemalt ühel ringil, veokaga märja teega sõida nigu talvel. Ma pole sinna enam mõnda aega sattunud, aga kas see ring (või ringid) ka negatiivse kaldega polnud?
Postitused: 10,902
Teemad: 38
Liitus: May 2005
Maine:
138
27-05-2020, 19:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2020, 19:58 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
Kas teedeehituse tehnoloogiline erinevus tuleb suure üllatusena? Rääkimata sellest, et paljudel businässmännidel on parasjagu pooleli esimese miljoni kokkuajamine...
Naast siiski tavasõidul ei kraabi teed, vaid taob seda. Iga naast sajandiknjuutonise jõuga.
Aga mis teedeehituse tehnoloogia põhjamises on ühist teemaksoleva liikluses mõistusevastase käitumisega?
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Sõidan suviti suht palju,üleelmine suvi tehti Valmiera lähedal asfalteerimis töid.Peatasin auto lausa kinni,võtsin mõõdulindi ja mõõtsin üle,esimese afaldi kihi paksus oli 10-12cm ja teisel kihil 13-15cm.Kahjuks polnud seadet millega pilti teha,oli plaan saata pilt(kui oleks pildimasin olnud) teatud institutsioonidele ja pärida miks naabrid rohkeb afalti panevad kui meil?
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
et suuremat vaidlust vältida, siis tuletaks meelde, et meie teede rööpad on nii kitsad, et veokad sinna ei mahu kuidagi. seega sõidukate ja nelte teema. ja loomulikult on asfalt sitast ja savist tehtud.
aga kui aus olla, siis on meil väga head teed ja mina olen küll rahul.