Teema on suletud

Kui keegi ei taha ,viskan minema või viin vanarauda!

Mine tea,ehk saaks sealt miskit.Vaja oleks üle vaadata...

(27-05-2020, 20:16 PM)klemm Kirjutas:  Saed auto keskelt pooleks ja on metall, mingeid pabereid pole vaja.  Vin muidugi ka välja lõigata ☺

Paljudes kohtades enam nii ei võeta jutule. Alla veerandi tuleb lõigata... Ja nende veerandite küljes ei taha nad mittemetalset näha, muidu hakkab prahi% kiiresti tõusma.

Vedelevad jalus Jawa plekid


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Tõsiselt soovitate, et see Pobeda tuleks metalli viia? Näeb esmapilgul kole välja, aga neid juurde ei tehta ja seega võiks ikka ära restaureerida. Kõik jupid paistavad kenasti alles olema ja ratastel veereb ka.

Restaureerimiseks vist liiga kehvas seisus kuid niisama lustisõiduks kohalike metsade ja põldude vahel on igati äge masin. Mina paneks ta käima.

(27-05-2020, 20:16 PM)klemm Kirjutas:  
(27-05-2020, 19:13 PM)muska71 Kirjutas:  
(26-05-2020, 22:13 PM)samodelkin Kirjutas:  Aga, kui autol dokumente pole, siis ei saa teda ka kokkuostu viia.
saab kaalule viia küll,kuimon dokid ja omanik surnud siis keerulisem ja tuleb nootari kadalipp löbi teha ja muudkui maksta.omal nahal kogetud ja siin foorumis ka juba juttu olnud.
Saed auto keskelt pooleks ja on metall, mingeid pabereid pole vaja.  Vin muidugi ka välja lõigata ☺
kui arvel pole ja dokke pole siis läheb ka ühes tükis ja vinniga,+++++ on vähemalt nii.kevade viisin ühe pooleks lõigatud roima ja neil oli poogen,minu palve peale läks vastuvõtja kapote alla vinni vaatama.

(28-05-2020, 07:42 AM)muska71 Kirjutas:  
(27-05-2020, 20:16 PM)klemm Kirjutas:  
(27-05-2020, 19:13 PM)muska71 Kirjutas:  
(26-05-2020, 22:13 PM)samodelkin Kirjutas:  Aga, kui autol dokumente pole, siis ei saa teda ka kokkuostu viia.
saab kaalule viia küll,kuimon dokid ja omanik surnud siis keerulisem ja tuleb nootari kadalipp löbi teha ja muudkui maksta.omal nahal kogetud ja siin foorumis ka juba juttu olnud.
Saed auto keskelt pooleks ja on metall, mingeid pabereid pole vaja.  Vin muidugi ka välja lõigata ☺
kui arvel pole ja dokke pole siis läheb ka ühes tükis ja vinniga,tutermaal on vähemalt nii.kevade viisin ühe pooleks lõigatud roima ja neil oli poogen,minu palve peale läks vastuvõtja kapote alla vinni vaatama.
ja aastajs tagasi äia mosse läks ühes tükis koos vinniga kuna passis olev vin ei ühtinud kerel olevaga ja ei olnud ka isegi vanas registris selle vinniga masinat olemas,tund pidin ootama enne kui oli selge,et paberitega masin tegelikult ilma ja kui oleks vinn kattunud siis ainult nootari paberiga või takkajärgi teha ostu müügi8 leping ja volitus utiliseerimiseks,nii on lood.

(28-05-2020, 07:47 AM)muska71 Kirjutas:  ja aastajs tagasi äia mosse läks ühes tükis koos vinniga kuna passis olev vin ei ühtinud kerel olevaga ja ei olnud ka isegi vanas registris selle vinniga masinat olemas,tund pidin ootama enne kui oli selge,et paberitega masin tegelikult ilma ja kui oleks vinn kattunud siis ainult nootari paberiga või takkajärgi teha ostu müügi8 leping ja volitus utiliseerimiseks,nii on lood.
Mosse ja üldse vana vene autoromu puhul oleks päästvaks ütluseks, et Eesti ajal pole arvel olnudki. Pole kuulnud, et keegi vanametallifirma oleks seda ise hakanud kindlaks tegema, piisab kliendi ausõnast.

ca. 1980. aasta mossega on see muidugi võimalik, aga nt. 1995. aasta mondeot kaalule viies nii hõlpsalt muidugi ei saa.

(28-05-2020, 07:42 AM)muska71 Kirjutas:  kui arvel pole ja dokke pole siis läheb ka ühes tükis ja vinniga, ***** on vähemalt nii.kevade viisin ühe pooleks lõigatud roima ja neil oli poogen,minu palve peale läks vastuvõtja kapote alla vinni vaatama.

Ja kuniks keskkonnaamet väga omanikku ei pasteeri, see nii ka jääb. Loodetavasti veel pikalt.õ

Aga piisab vaid ühest "uuriva ajakirjaduse eksperimendist" reaalselt probleeme tekitava masinaga (mingi pärimiskeiss, pahatahtlik ärandus vms.), mis vastuvõtja vastululelikkust kurjasti ära kasutades üle kaalu tõugatakse ja seejärel ahastavate pealkirjade saatel meedias "pardakki avalikustama" suunatakse ning on ka sel kioskil isu läinud mingite marginaalsete probleemautodega tegelda. Katsume nii teha, et info säärastest mõistusega asja võtvatest punktidest ei leviks vastutustundetute jobudeni.

                Kas kellegil oleks huvi VW Passati vastu? Kasvõi varuosadeks. 1995 1,9l 85 kw. Kõike peale konditsioneeri on autos alles. Seisnud mõnda aega.

(28-05-2020, 10:20 AM)v6sa Kirjutas:  
(28-05-2020, 07:42 AM)muska71 Kirjutas:  kui arvel pole ja dokke pole siis läheb ka ühes tükis ja vinniga, ***** on vähemalt nii.kevade viisin ühe pooleks lõigatud roima ja neil oli poogen,minu palve peale läks vastuvõtja kapote alla vinni vaatama.

Ja kuniks keskkonnaamet väga omanikku ei pasteeri, see nii ka jääb. Loodetavasti veel pikalt.õ

Aga piisab vaid ühest "uuriva ajakirjaduse eksperimendist" reaalselt probleeme tekitava masinaga (mingi pärimiskeiss, pahatahtlik ärandus vms.), mis vastuvõtja vastululelikkust kurjasti ära kasutades üle kaalu tõugatakse ja seejärel ahastavate pealkirjade saatel meedias "pardakki avalikustama" suunatakse ning on ka sel kioskil isu läinud mingite marginaalsete probleemautodega tegelda. Katsume nii teha, et info säärastest mõistusega asja võtvatest punktidest ei leviks vastutustundetute jobudeni.
sama juttu ajas ka pealik kui mossega seal olin,et kui on dokid siis peab OMANIK  viima,sest kes garanteerib,et ma naabri autot ei viinud ja nii olla ka kunagi juhtunud.

On üle selliseid kanistreid:
[Pilt: large_29463087_CN3o.jpg]

Mõõdud: 43x29x22 cm.


Kanistrites olnud pruugitud õli.
Saab parve ehitada, purde ehitusel abiks, riiulile sahtiteks kasutada...
[Pilt: large_29809667_F64R.jpg]

Asuvad Põlvas.

PS

Kaks automagnetoolat. Blaupunkt juust kassetikas pärit Fiat Puntost koos armatuuripaneeliga. Teine mängitab päris viisakalt raadiot, usb-kaigast, mälukaarti ja AUXi. Asuvad Tallinnas. Tel viis-kuus 252 642


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

    Gaz 53 tuletõrjeauto tagatiivad  vahetavad omanikku....

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....

(28-05-2020, 09:27 AM)mossepower Kirjutas:  
(28-05-2020, 07:47 AM)muska71 Kirjutas:  ja aastajs tagasi äia mosse läks ühes tükis koos vinniga kuna passis olev vin ei ühtinud kerel olevaga ja ei olnud ka isegi vanas registris selle vinniga masinat olemas,tund pidin ootama enne kui oli selge,et paberitega masin tegelikult ilma ja kui oleks vinn kattunud siis ainult nootari paberiga või takkajärgi teha ostu müügi8 leping ja volitus utiliseerimiseks,nii on lood.
Mosse ja üldse vana vene autoromu puhul oleks päästvaks ütluseks, et Eesti ajal pole arvel olnudki. Pole kuulnud, et keegi vanametallifirma oleks seda ise hakanud kindlaks tegema, piisab kliendi ausõnast.

ca. 1980. aasta mossega on see muidugi võimalik, aga nt. 1995. aasta mondeot kaalule viies nii hõlpsalt muidugi ei saa.
Saab ikka. Kuusakoski ei võta, aga väga palkjudel teistel on ükskõik neist pabereist. Viisin hiljuti suht uue kabrio saabi ära. Katuse, dokid ja numbrid jätsin endale.

1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine Smile

üle on vene aegne kasvuhoone klaasi tihend see valge mis kruvidega sarika pääle pandi ja soonde klaas.tasuta annan ära ja keilas asub.

Koristusel jäid ette sellised asjad:
[Pilt: 20200622-175918.jpg] [Pilt: 20200621-125946.jpg][Pilt: 20200513-134811.jpg]
Erinevad elektroodid, mingid Soomest Karjalast pärit kivid, punane tellis, osa sellest mõisa aegne.
Lisaks 20l veneaegset alumiiniumpuulbrit ning umbes samapalju punast raudoksiidi pulbrit.
Asub Harjumaal Anija külas. 58032307

Peugeot 307 uus tagaamort Sachs (1tk)

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

(22-06-2020, 19:18 PM)13piisab Kirjutas:  Peugeot 307 uus tagaamort Sachs (1tk)
Lisaks on samale masinale esimese stabilisaatori nn kont. 1tk, kirju peal pole, aga ilmselt Lemförder vms viisakama otsa tükk.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

Ehk keegi soovib ukselinke, Assa või Abloy lukkudele.
Näiteks ehituse ajaks või ajutiselt-igaveseks kasutamiseks.

[Pilt: 22348099_2.jpg]

Hind sümboolne 2eur tk, olemas 10+ linki ja ka muid lukujubinaid.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 57 külali(st)ne