ZIM Faeton

Kas ZIM-il see raadio kohta kattev plaat on ise aretatud või oligi seal algusest peale? Igatahes sulandub armatuurlauaga nii hästi, et võiks originaaldetailiks pidada küll. Küsimus on selles, et kas kabrio-ZIM-il raadiot üldse oligi? Vaevalt, et kindral paraadile lehvitamise ajal spordiülekannet või kuuldemängu kuulas Big Grin. Pobedad tulid 1955. aastani tehasest ilma raadiota (alles siis läks tootmisse Pobeda jaoks mõeldud autoraadio A-8), raadio kohta kattis vastav kate.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

(25-05-2020, 22:56 PM)Mossemees Kirjutas:  Kas ZIM-il see raadio kohta kattev plaat on ise aretatud või oligi seal algusest peale? Igatahes sulandub armatuurlauaga nii hästi, et võiks originaaldetailiks pidada küll. Küsimus on selles, et kas kabrio-ZIM-il raadiot üldse oligi? Vaevalt, et kindral paraadile lehvitamise ajal spordiülekannet või kuuldemängu kuulas Big Grin. Pobedad tulid 1955. aastani tehasest ilma raadiota (alles siis läks tootmisse Pobeda jaoks mõeldud autoraadio A-8), raadio kohta kattis vastav kate.
  Tegelikult ZIM-d olid ju GAZ 13 Tchaika eelkäiad ja mõeldud ikka kõrgemale partei ladvikule. Kõige kõrgem tipp sõitis ZIS 110-ga, aga järgmine tasand ZIM-ga. Arvan, et Eesti punaparunid pidid ka ZIM-ga leppima. Minu teada tulid kõik ZIM-d tehasest välja raadiotega aga antud isendil oli originaal raadio teadmata suunas haihtunud ja sinna oli aretatud kui mälu mind ei peta mingi Ziguli oma. Kuna ZIM-mi originaal raadio leidmine võttis aega, siis restaureerija tegi selle augu kinni. Tänaseks on raadio leitud ja lähipäevil peaks oma koha leidma. Kõige hullem, vennike keevitas ka antenni augu kinni. Nüüd tuleb ka see uuesti teha. No ei tule ka kõige peale ja ega siin Foorumis pole ka keegi märganud, et antenni auku pole.
Vasta

(26-05-2020, 08:23 AM)Formika Kirjutas:  
(25-05-2020, 22:56 PM)Mossemees Kirjutas:  Kas ZIM-il see raadio kohta kattev plaat on ise aretatud või oligi seal algusest peale? Igatahes sulandub armatuurlauaga nii hästi, et võiks originaaldetailiks pidada küll. Küsimus on selles, et kas kabrio-ZIM-il raadiot üldse oligi? Vaevalt, et kindral paraadile lehvitamise ajal spordiülekannet või kuuldemängu kuulas Big Grin. Pobedad tulid 1955. aastani tehasest ilma raadiota (alles siis läks tootmisse Pobeda jaoks mõeldud autoraadio A-8), raadio kohta kattis vastav kate.
...Kõige hullem, vennike keevitas ka antenni augu kinni. Nüüd tuleb ka see uuesti teha. No ei tule ka kõige peale ja ega siin Foorumis pole ka keegi märganud, et antenni auku pole.

Loodetavasti ei plaanita antenniauku teha tiiva sisse nagu tava-Zimmidel kuna kõigil leitud originaal kabrio piltidel on antenn hoopis esiakna all:

[Pilt: 146-1-1024x486.jpg]

[Pilt: GAZ12A_2.jpg]

[Pilt: GAZ12A_3.jpg]

Sõjatehase paraadmasinal võib ka antenn muidugi tiival olla:

[Pilt: 003.jpg]

Samas meenub käesoleva teema algusest, et masina taastamisel järgiti just tehasejooniseid, mitte sõjatehase kirvetööd. Seega oleks antenni õigele kohale asetamine tehasejooniste järgi tehtud Zimile rõhudes välimuse poolest palju olulisem kui näiteks vastavad jooniste järgsed põhjaalused tugevdused, mida keegi silmaga otseselt ei näe.

Fotod pärit siit ja siit.
Vasta

(26-05-2020, 09:30 AM)mossepower Kirjutas:  
(26-05-2020, 08:23 AM)Formika Kirjutas:  
(25-05-2020, 22:56 PM)Mossemees Kirjutas:  Kas ZIM-il see raadio kohta kattev plaat on ise aretatud või oligi seal algusest peale? Igatahes sulandub armatuurlauaga nii hästi, et võiks originaaldetailiks pidada küll. Küsimus on selles, et kas kabrio-ZIM-il raadiot üldse oligi? Vaevalt, et kindral paraadile lehvitamise ajal spordiülekannet või kuuldemängu kuulas Big Grin. Pobedad tulid 1955. aastani tehasest ilma raadiota (alles siis läks tootmisse Pobeda jaoks mõeldud autoraadio A-8), raadio kohta kattis vastav kate.
...Kõige hullem, vennike keevitas ka antenni augu kinni. Nüüd tuleb ka see uuesti teha. No ei tule ka kõige peale ja ega siin Foorumis pole ka keegi märganud, et antenni auku pole.

Loodetavasti ei plaanita antenniauku teha tiiva sisse nagu tava-Zimmidel kuna kõigil leitud originaal kabrio piltidel on antenn hoopis esiakna all:

[Pilt: 146-1-1024x486.jpg]

[Pilt: GAZ12A_2.jpg]

[Pilt: GAZ12A_3.jpg]

Sõjatehase paraadmasinal võib ka antenn muidugi tiival olla:

[Pilt: 003.jpg]

Samas meenub käesoleva teema algusest, et masina taastamisel järgiti just tehasejooniseid, mitte sõjatehase kirvetööd. Seega oleks antenni õigele kohale asetamine tehasejooniste järgi tehtud Zimile rõhudes välimuse poolest palju olulisem kui vastavad jooniste järgsed põhjaalused tugevdused, mida keegi silmaga otseselt ei näe.

Fotod pärit siit ja siit.
 Saatsid mulle aastast 1949 prototüüp Faetoni pildid aga paraadautod olid ikka hilisemate tava ZIM-de ümberehitised ja minu autol oli antenni auk ikka poritiival.
Vasta

(26-05-2020, 09:37 AM)Formika Kirjutas:  
(26-05-2020, 09:30 AM)mossepower Kirjutas:  ...Loodetavasti ei plaanita antenniauku teha tiiva sisse nagu tava-Zimmidel kuna kõigil leitud originaal kabrio piltidel on antenn hoopis esiakna all.
...
 Saatsid mulle aastast 1949 prototüüp Faetoni pildid aga paraadautod olid ikka hilisemate tava ZIM-de ümberehitised ja minu autol oli antenni auk ikka poritiival.

Senisest teemakäsitusest võis aru saada, et just 1949. aasta prototüübist ju peakski jutt käima vähemalt kere osas algsete plaanide järgi:
(30-10-2017, 21:46 PM)Formika Kirjutas:  ...Ühesõnaga sain Dnepropetrovskis kaubale kere tööde osas ja lubati teha rangelt tehase 1948 a. jooniste järgi...
Selle järgi oleks ju antenniaugu kaotamine poritiivalt vähemalt säilinud piltide põhjal täiesti õige tegu.
Vasta

(26-05-2020, 15:10 PM)mossepower Kirjutas:  
(26-05-2020, 09:37 AM)Formika Kirjutas:  
(26-05-2020, 09:30 AM)mossepower Kirjutas:  ...Loodetavasti ei plaanita antenniauku teha tiiva sisse nagu tava-Zimmidel kuna kõigil leitud originaal kabrio piltidel on antenn hoopis esiakna all.
...
 Saatsid mulle aastast 1949 prototüüp Faetoni pildid aga paraadautod olid ikka hilisemate tava ZIM-de ümberehitised ja minu autol oli antenni auk ikka poritiival.

Senisest teemakäsitusest võis aru saada, et just 1949. aasta prototüübist ju peakski jutt käima vähemalt kere osas algsete plaanide järgi:
(30-10-2017, 21:46 PM)Formika Kirjutas:  ...Ühesõnaga sain Dnepropetrovskis kaubale kere tööde osas ja lubati teha rangelt tehase 1948 a. jooniste järgi...
Selle järgi oleks ju antenniaugu kaotamine poritiivalt vähemalt säilinud piltide põhjal täiesti õige tegu.
 Jah kere osas sai järgitud 1948 a. jooniseid, sest polnud mingit tahtmist järgida 1956 a. tehtud pornot, mille tulemusena kere kaardus. Kartsin, et mul paraadi vastu võtta ei õnnestu ja autosse võib istuda rohkem isendeid kui 1 juht + kindral. Muus osas jääb auto ikkagi paraadautoks. Kui järgida täielikult 1948 aasta jooniseid, siis oleks ju tegu replikaga ja vaja oleks ka teha katus, mis sellel mudelil oli äärmiselt ebaõnnestunud.
Vasta

Paika sai ka viimane kivikene pusles - raadio. Muidugi ei laula, aga sellest pole lugu, sest neid sagedusi pole tänapäeval enam kasutusel. Valgel ZIM-l on mul täiesti töötav raadio ja imede ime ühel pulmasõidul Setomaale hakkas isegi mingit Venekeelset laulujoru ajama. Järelikult Idanaabril on ikka neid sagedusi kasutusel.
   
Vasta

(04-06-2020, 13:19 PM)Formika Kirjutas:  ...Järelikult Idanaabril on ikka neid sagedusi kasutusel.
Eks neil selleks rohkem põhjust ka kuna AM-sagedustel saab raadiolained ka suure kodumaa teise nurka saata.
Meil on aga Eesti riik nii väike, et saame ka FM-sagedustega piisavalt hästi hakkama:

[Pilt: f-d%3A7cb2ae679e5a5fce96037f99436e9278a9...ARD_TINY.1]
Pildi päritolu
Vasta

Jõudis kätte päev mil ZIM alustab oma pikka teekonda kodu poole. Täna siis esimesed 500 km Dniprost Kiievisse. Järgmisel nädalal koos 31013 rekka peale ja loodan, et Jaanipäevaks kodus.
   
   
   
Vasta

Numbrid julgesid raamiga külge jätta?
Vasta

(12-06-2020, 09:15 AM)Formika Kirjutas:  Jõudis kätte päev mil ZIM alustab oma pikka teekonda kodu poole. Täna siis esimesed 500 km Dniprost Kiievisse. Järgmisel nädalal koos 31013 rekka peale ja loodan, et Jaanipäevaks kodus.
Sorry, OT, a mis maksab auto transa Ukrainast Maarjamaale? Kasvõi suurusjärk, pooleteist kiloga tuleb ära?
Vasta

(12-06-2020, 13:14 PM)Kadjakas Kirjutas:  
(12-06-2020, 09:15 AM)Formika Kirjutas:  Jõudis kätte päev mil ZIM alustab oma pikka teekonda kodu poole. Täna siis esimesed 500 km Dniprost Kiievisse. Järgmisel nädalal koos 31013 rekka peale ja loodan, et Jaanipäevaks kodus.
Sorry, OT, a mis maksab auto transa Ukrainast Maarjamaale? Kasvõi suurusjärk, pooleteist kiloga tuleb ära?
Sellega saan 2 autot.
Vasta

(12-06-2020, 12:45 PM)v6sa Kirjutas:  Numbrid julgesid raamiga külge jätta?
 Aga mis nendega ikka juhtub????
Vasta

Parimal juhul saavad kellegi kaminaseinale suveniiriks. Halvemal juhul jäävad idanaabri presidendi tapnud killeri põgenemisautol kaamerasse.

Samas jõuab enamus numbreid kenasti sekeldusteta õhtuks koju Cool
Vasta

Kindlasti saaks sealt ka paremaid suveniire, kui laialt levinud numbrimärk, aga ega iga asja puhul ei tasu põdeda.
Vasta

Läbi suure häda ja viletsuse sain ZIM-mi koju. Poolakad keppisid piiri peal kuidas oskasid. Oli küll autojuhile Ukraina ja inglise keelne volitus tehtud aga poolakale see ei meeldinud, nõudsid Poola keelset. Kuidagi sai ka see tehtud. Siis hakkasid ajama, et tagatis raha vaja maksta, äkki müüakse Poolas autod maha. Kummagi auto pealt nõuti 800.-€. Autojuhil sellist raha polnud ja meil 23-s, püha, pangad 2 päeva ei töötanud. 25-ndal sain raha üle kanda. 26-nda hommikul oli neil arvel. Siis leiti, et Poola keelne volitus peab olema notariaalne. Selleks ajaks oli autojuht 7 päeva juba Poola tollis istunud. Siis läks mul hing täis, saatsin autojuhi tolli ülema juurde ja helistasin talle ja sõimasin näo täis, lubades nad kohtusse kaevata. Eesti tollist öeldi, et EU reg. autosid pole vaja EU territooriumile tuues transiidiks deklareerida. Igatahes ähvardus mõjus ja 10 min. hiljem lasti autod vabaks. Nüüd veel peavalu, kuidas ma oma 1600.-€ tagatis raha kätte saan. Täna hommikul laadisime autod Võrus maha. Igatahes kogu selle jamaga läksid kaduma ka pealael olnud viimased 3 karva.
   
   
   
   
   
   
   
   
Tütar viskas vormi ka selga, et ajastu kohaseid pilte teha. Rohkem tema Facebooki. Punalippe mul külge panna pole. 
   
   
   
Vasta

need kolm viimast karva läksid asja ette Smile  lõpptulemus on sehr gut
Vasta

See lausa hüüab musta numbri järele.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Ilus! Lihtsalt suurepärane tulemus.
Vasta

Tore on näha selliseid asju Eesti numbriga. Ja teada, et see auto on õige asi, mitte mingi butafooria.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne