Mõned asjad peaks vist pisut selgemaks rääkima...
(21-06-2020, 08:15 AM)alfredo Kirjutas: Omaette hea on ka pressiesindaja kommentaar, ilmselt ta ise seda lõiku ei näinud, et sellist poliitkorrektset kelbast suust välja puhus.
Mis kergliiklejate ohtupanekust seal rääkida ja suunatule mittenäitamisest jahuda, kui bayerische motorwerke ag heal kundel silmajärgi hinnates nii sadaviiskümmend sees oli, seitsmekümne alas???
Politsei pressika poolt väljaöeldav on suvalisest foorumijutust grammi võrra kõvema kaaluga, sest politsei saab oma töös lähtuda ainult tõenditest. Ei ole andmeid, et antud pardasalvestise kiirusenäit oleks taadeldud mõõtevahendi väjundilt loetav, mitte kaamera enda GPSi poolt genereeritav kiirusenumber. Seetõttu juriidilises mõttes võib see number seal olla või ka mitte olla, sellest ei muutu halligi. Selle pärast saab väärteokoosseisu mõttes jutuks olla ainult videopildilt objektiivselt tuvastatav paremalt möödumine, ei muud, sellest ka halvakspanu tekitav "jahumine".
(21-06-2020, 08:15 AM)alfredo Kirjutas: Muidugi, antud juhul ei saa meie täit tõde näha, sest vaade on ainult ettepoole. Kui kohusetundliku liikleja nr.1 apastraat näitas 72kmh, siis võis ülimalt küsitava möödasõidu põhjuseks olla veel kohusetundlikuma liikleja nr2(teises reas kõrval või veidi tagapool) samalaadne või veel väikesem kiirus ja sinna taha tekkinud tropp. Mis siis mõnel kuumaverelisemal lõpuks katuse lendu viis. See ei ole muideks debiilse käitumise õigustamiseks öeldud, vaid üks võimalik konstruktsioon retrospektiivis. Kui on kaks rida, siis võiksid ennast ebakindlamalt tundvad kodanikud ikkagi esimesse ritta sättida, et enda ja teiste hormoonitaset kontrolli alla hoida.
Palume lisaks "konstruktiivsele kriitikale" juurde lisada, kui mitme ülekilomeetertunniga on lubatud ühtlases liiklusvoos teises reas sõita. Sorri, aga kui mõlemad read liiguvad 70 alas 72...75-ga, siis ei ole mul (ning ülejäänud paarisajal juhil) mingit põhjust ennast paremasse ritta ära korjata selleks, et mõnel Väljavalitul oleks võimalik +20, +30, +40kmh sõita. Kiirusepiirangutel on üldjuhul mitu mõtet ning kui mõnel närvikava on nii p*rses, et seda ei kannata, siis... noh, s*tt lugu küll. Sellest ei maksa nüüd välja lugeda, et ma kellegi kiiruseületamist meelega takistama lähen, seda mitte, aga oodata, et ma kummardades teed annaks, kusjuures ise seejuures liigeldes lubatud kiirusega pluss mõni kmh otsa (räägime loomulikult tegelikust kiirusest, mitte spidonäidust), siis ei.
Kui tunti ka muret selle pärast, et mida need +5-ga teises reas parkivad teevad siis, kui on vaja vilkuritele teed anda. Kindlasti on igasuguseid, aga ma võin vähemalt enda eest rääkida, et sellisel juhul pole probleemiks samuti korraks +30 vajutada, et end kiiremini eest ära korjata. Või punasega ristmikule välja sõita. Või veel mingit muud lahendust teha vastavalt olukorrale. Kui analüüsida erinevaid kiirustamiste põhjuseid, siis tuledemängu saatel läheneval kiirabil on tõenäoliselt objektiivselt arusaadavam põhjus kiirustada kui keskmisel paari aasta vanusel parketimaasturi omanikul.