Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Variant on see, et toiduõli leotas kogu sodi lahti ja see on nüüd rõemsasti pihustiostad ära ummistanud ja Sul on kolvis auk.
Mis lõhnaga on karteris olev õli? Ega seal pool toiduõli ole?
Kuidas õli filtreerisid?
Õli ise kütusena rõngaid kinni ei kleebi, aga kui miskit pihustamisega pahasti on, siis selle kõrvalsaadusena võib küll nalja saada.
Arvestades russi mootorite hõlpsat saadavust, siis mina kontrolliks pihustid, sooritaks vajadusel mõned reguleerimised ja tõmbaks wõiduka lõpuni edasi.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(21-07-2020, 22:30 PM)Kult Kirjutas: Täna tekkis selline probleem niites, et hakkas klapikambri peal olevast tuulutus torust auru/suitsu/vms välja ajama.
Vesi pole segamini õliga, käivitub hästi, jahutusvedelikku pole kadunud. Aga olen kasutanud toiduõli kütusena ja äkki mingi viimased 200l puhtalt mitte diisliga segamini, kas on variant et on mõned rõngad kinni jäämas või midagi sellist.
Nagu ma aru olen saanud siis tegeletakse niitmisega. Kuuma ilma ja raske tööga normaalne nähtus. Seni kuni sealt torust tuld ei lenda on kõik normis CCCP standartite järgi.
Russi mootoril väike aur on tehasest kaasa pandud juba. Vaata kui paljud on toonud voolikuga selle auru allspoole, et mootorit ei määriks. Vanal mootoril lihtsalt pole kõik tolerantsid enam paigas ja mõni gramm tuld pääseb kolvipealt karterisse. Sealt ka see aur.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Õli olen filtreerinud läbi sõela ja siis pärast paar kuud vaadis settinud ja pealt poolt pumbanud välja.
Karteris on ka õli/õli lõhna, aga see on arvatavasti kütusepumbast, on juba mitu aastat läbi lasknud ja pole viitsinud tegeleda sellega. See aasta sai uue originaal etteande pumba, aga polnud selles asi.
Mootori hääl oleks nagu sama mis varem ja käib sama hästi, õlisurve ka nagu tavaliselt.
Plaan on õlivahetus ja diisel paaki. Voolik tuulutusele otsa ja ots kanistrisse et oleks võimalik jälgida mis toimub.
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Toiduõliga olen ainult see aasta sõitnud, siis ka diisliga pooleks, viimased 200l panin puhast, kokku 500l umbes.
Uus õli sisse ja biovaba diislit paak täis ja tööle
Alguses oli seis sama, auras/survestas korralikult, aga umbes 2.5 tundi hiljem kadus ära. Ülejäänud 2.5 tundi ei auranud ega olnud survet. Kui lõpetasin töö siis kerge aur oli, aga mitte midagi hullu.
Äkki sai korda jälle.
Postitused: 67
Teemad: 0
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Tere
Tekkis üks küsimus. MTZ 920.3 traktori üks väljalaske kollektori polt on lahti tulnud ja "kadunud". Kas ma võin selle poldi asendada sobivas mõõdus tavalise 8.8 poldiga? Tegemist ikkagi suure kuumusega ja ehk on sinna midagi "kuumakindlamat" ette nähtud. Kas paigaldamisel peaks ka mingit määret kasutama, et hiljem lahti saamine lihtsam oleks.
Postitused: 613
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
7
Kui juba midagi panna siis keraamilist.
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Probleem jvv libisemisega, niidan rootorniidukiga ja hakkab läbi libisema veolint. Olen keeranud nii palju peale kui kannatab, aga abi ei ole, teatud rohuga hakkab ikka libisema, mis saab veel valesti olla. Kas hoovastiku pikemaks või lühemaks. Vedru keerasin ka nii palju peale kui kannatas aga sama jama. Panin veel uue lindi sisse ja reguleerisin nii et jvv sisse lülitades hakkas mootor välja surema, kui oli kardaan blokeeritud, aga sama jama, libiseb läbi kui läheb raskemaks, samas nii raske ka ei ole et peaks libisema.
Tegu on uuema tüübiga, kus veolint laiem.
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Kui on vabalthingeldav mootor, siis peab olema mingi kamm pasunaga. Kas istub lint viltu, on pasun kummis (lint ei liibu tihedalt kogu pinnal) või on labaselt õline. Ega seal mu aita, kui tuleb detailhaaval lahata.
Kui mootorit on kõvasti juurde aidatud, siis ei peagi pidama.