Mõistusevastased manöövrid liikluses

(15-08-2020, 08:59 AM)hundu615 Kirjutas:  Ma arvan hr.Kass,et kui te need poldid omnivaga ära saadaksite,siis jummal teab millal ja missugustena need sinna refondasse jõuaksid........

 Ma võin seda umbes kirjeldada: hoolikalt hoituna. Ca 2002 kui 40'' LCD oli veel roppkallis tõi DPD mulle teleka. Auto juurde minnes selgus, et ca 50mm x 2 m keermelatid olid asetatud teleka peale mis oli lapiti kaubiku põhjas. Poisid leidsid sileda pakkematerjali et hinnalisi polte hoida.
Vasta

Veokamehed, peast rekkamehed, bussijuhid ja kombainerid! Ärge siis homme oma fuuradega Pajusi ümbruses kakerdage, seal lähevad tõsised jalgratturite manöövrid lahti! Kileviinereid ja sardelle vast küll ei pakuta, pigem ikka klassikalised pluus-püksid kleidid ja kübarad. Ja võib juhtuda, et mul on vaja teha kiire kõrvalpõige Põltsamaa Konsumisse, nii et vaadake ette, kus Te sõidate...
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=64113
Vasta

Kas kod.kass ei tea, et rekkamees on asjaosaliste suhtes solvav väljend?

Tänases päevas kõlab neutraalsemalt ja loomulikult suupärasemalt pikalaine kaubaveoauto masinist-operaator.

P.S.Loodan südamest, et eelnevas postituses loetletud maanteemõrvarid Teid hullemast säästaksid.
Vajame endiselt, kauaoodatud vahelduseks pealevoolu arvamustele, neutraalset ja sisukat analüüsi Türi linnas kujunenud liiklusolukorrast.
Vasta

(16-08-2020, 15:47 PM)alfredo Kirjutas:  Kas kod.kass ei tea, et rekkamees on asjaosaliste suhtes solvav väljend?

Tänases päevas kõlab neutraalsemalt ja loomulikult suupärasemalt pikalaine kaubaveoauto masinist-operaator.

Ausalt öeldes ei teadnud küll, aga näe, läks ilusasti täppi!  Cool Nii et - rekkamehed, rekkamehed, tolerastid, Ansipi ...jne...!
Aga kell on üheksa õhtul, äsja tagasi naasnuna kodusesse Türri... Olukord põhimaanteedel oli üllatavalt normaalne ja rahulik, tekkis juba tunne, et minu eelnev hoiatus oli langenud viljakasse pinda ja ksf!-d on ikkagi suheliselt normaalsed tegelased, kuigi see foorumi postituste järgi hoopis vasupidine tundub. Aga... kui jõudsime Rutikvere - Päinurme ruumi, siis hakkas pihta!  Sad Kõigepealt sööstis kusagilt välja mingi roheline Tšon Tiir 3-teljelise põhukäruga, no täpselt vanajalgratturite summa nagu kult rukkisse, vahepeal kadus ära aga saabus peagi ilma põhukoormata tagasi, jällegi sundides meid pidurdama, kiirusvähendama ja vastassuuna reast paremale põikama, masendav! Ja edasi hakkas neid pagana pikalaine operaatoreid kusagilt regulaarselt mööda jõlkuma, usun, et nad ei tulnud sinna tsivilisatsioonilt hüljatud paika juhuslikult, vaid nimme minu manitsuse peale, üks ründas meid veel õhtu eel Rutikvere mõisa esisel kruusateel, jah tõesti nii oli. Aga rohkem ma hetkel ei viitsi ega jaksa liiklusolukorda meie põhimaanteedel ega Türi suurvallas kajastada, Valdo reklaamitud teekonna pikkust 10 - 35 km tuli tegelikult lugeda 10 + 35 + veel km (kohe näha, et insener ja infoturbe spetsialist) ja see tekitas kerge rammestuse, ...lisaks veel Teile väike boonuslisainfo - koduteel jäi ette veel Krossi äri, teate küll, see pood, kust krossikatele osi ja jubinaid saab soetada,  ja uskumatu kuid tõsi - Karksi Tume Eripruul 0,5 liitrit, 0,29€ + 0,1€ taara!  Cool Ja mida on Kalevi Konsumil selle kõrval või vastu pakkuda. Ah jaa, teel jäi ette veel üks kanepipõld, aga sellest vb edaspidi, kui elu ja tervist on! Ja veel, sõidul oli ka omaaegne aktiivne kasf! Soobel, heas toonuses ja vaimselt tasakaalukas, foorumist eemaletõmbumine on ainult head teinud, ma arvan...
Vasta

Tsitaat:Kas kod.kass ei tea, et rekkamees on asjaosaliste suhtes solvav väljend?

Tänases päevas kõlab neutraalsemalt ja loomulikult suupärasemalt pikalaine kaubaveoauto masinist-operaator.
Täpne aga lohisev ja raske meeles pidada. Uudissõnaks pakun REKATS. No see inimene, kes parajasti kaubaveoautot roolib. Sõnadest rekkkka ja kergats ja mis praegu eriti oluline - ei määra mis soost on ammmeti miis. No see viimane siis suhtlemismaneeri pealt sobib. Kui rohkem ettepanekuid pole, panen ainukese kandidaadi hääletusele. Nagu vanasti A/Ü esimeest, kolhoosiesimeest või parteisekretäri valiti - ikka ainukese hulgast.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

mingi roheline Irve-Juku 3-teljelise põhukäruga
Vasta

(17-08-2020, 12:40 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Kas kod.kass ei tea, et rekkamees on asjaosaliste suhtes solvav väljend?

Tänases päevas kõlab neutraalsemalt ja loomulikult suupärasemalt pikalaine kaubaveoauto masinist-operaator.
Täpne aga lohisev ja raske meeles pidada. Uudissõnaks pakun REKATS. No see inimene, kes parajasti kaubaveoautot roolib.

 Frank Herberti romaanis 'Düün' on REKAT osa kõrbe-destillatsioonikostüümist, toru mis tagumisse auku topitakse
Vasta

Närige närige nende rekkajuhtide kallal. 
Lihtne liiv liigub punktist A punkti P rekka koormas. Rääkimata Karksi Tumedast Cool
Vasta

(20-08-2020, 14:33 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Närige närige nende rekkajuhtide kallal. 
Lihtne liiv liigub punktist A punkti P rekka koormas. Rääkimata Karksi Tumedast Cool

 Jajaa. Jimmy Hoffa; 'A truck brought it to you'

Liiv -  see, et inimesed saavad õndsaks maakera pindmist kihti ühest kohast teise vedades, on õudne mõte.

Isesõitvate autode levimisega kaub kõigepealt truckdriver'i amet - 1950 ei tule tagasi.
Vasta

nii ta on jah. ma juba ammu ootan, et isesõitjad võtaks kaubaveod üle.
arusaamatu, miks niikaua asjaga venitatakse.
võiks juba ammu liiklus sohvrivabu autosid täis olla.
asi see siis pole mõni rida koodi kirjutada ja korralik programm teha.
vaataks huviga kuis seuke programmike koormale rihmu peale paneb ja
teepeal vajadusel juurde pingutab.
ja kuis vahepeal osakoorma maha laeb ja küüdis olevaid aluseid ringi paigutab.
ja libeda tulles viskab kiirelt ketid peale. või vajadusel varuratta alla kruvib.
või ...
Vasta

(20-08-2020, 20:12 PM)diesel Kirjutas:  vaataks huviga kuis seuke programmike koormale rihmu peale paneb ja
teepeal vajadusel juurde pingutab.
ja kuis vahepeal osakoorma maha laeb ja küüdis olevaid aluseid ringi paigutab.
ja libeda tulles viskab kiirelt ketid peale. või vajadusel varuratta alla kruvib.
või ...

Ega isesõitev ei pea tähendama, et abitöölist kaasas poleks. Võib ka kvalifitseeritud autojuht kaasas olla, kes keerulisematel trajektooridel juhtimise üle võtab. Linnas, praamile sõites, laadimisalal manöövedades jne. Peamine edasiminek on selles, et auto saab 24h sõidus olla senise 9h asemel, kui eeldada et ööpäevast vähemalt 15h trassil kulgemine.
Vasta

Noh, kui eeldada, et veokas 24h sõidus saaks olla, siis peaks ju see "abitööline" ka 24h ärkvel olema, mina küll ei usu, et keegi isesõitvat autot niipalju usaldaks, et sõidu ajal lausa magama keeraks, et laadimise ajal üleval olla. nagu ksf dieselgi ütles, siis päris optimistlik oleks loota, et isesõitev veokas iseseisvalt kõik asjad ära teeks.
Mingil kinnisel territooriumil võiks asi kuidagi toimida, kuid tavaliikluses on isesõitev veoauto moo arvates siiski utoopia.
Vasta

Kunagi oli ühe saksa firma haagiste tagauksele kirjutatud umbes taoline tekst: 

" Kuniks õuna ei saa saata interneti kaudu ei kao autojuhi amet siit ilmast,"

Ja need kes arvavad, et ühe programmijupi kirjutamisega saab maailma muuta on pisut valel teel.

Maailma muudab hoopis "Moobiilsuspakett" mis tänasest toimima hakkas.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kunagi olevat üks kuulus mees öelnud 
Oleks kõik teed joonitud ja märgid olemas sõidaks auto ise juba ammu.
Vasta

ka joonitud tee ja märkide korral tuleb vahel vihm-lumi-udu-jää.
mis siis saama hakkaks?

isesõitmine saab reaalseks siis kui ilm-jooned-märgid on vaid teisene info.
primaarne on asukoht nagu kinnisvara puhulgi.
kui auto teab igal ajahetkel ja mistahes olukorras oma asukohta nö. sentimeetri täpsusega,
siis hakkab teoreetiliselt asi võimalik olema.
ja kaup tõenäoliselt koliks kõikvõimalikesse konteineritesse, kus peaks tavalisele standardiseeritud
käideldavusele olema lisatud ka mingi (automaatne) koorma kinnitamine.

aga see "viimane meeter" jääb nagunii kauaks veel inimeste vedada.
Vasta

Tsitaat:" Kuniks õuna ei saa saata interneti kaudu ei kao autojuhi amet siit ilmast,"


Juba prinditakse liha, küllap homme lased printerist õuna-banaani ja toasusse ka.

See koormakinnitus ja muud inimese poolt tehtavad operatsioonid saab teha kindlates teeninduspunktides. Nagu juuksurisalongid teenindavad inimesi ja seal on inimesed tööl. Samuti võib iga vahemaa järel olla autode salong. Kõik teenused ühest kohast - akud, kaamerate okulaaride pesu, rihmade pingutamine, uue tarkvara laadimine jne jne.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

ja need materjalid  millest printida tulevad  ikka selle veoautoga.  Isesõitjad on võimalikud ainult siis kui kogumaailmas kõik autod on isesõitvad ja ülejäänud mass saab ka liiklusreeglitest aru. Koerad kassid ja muud pudulojused tänavalt koristatud, keegi ei pargi seal kus isesõitev auto tahab sõita.
Vasta

Eile sai jälle imetletud mõningate kalaajude toimetamist.

Situatsioon: Aespavahe (sihuke pikk küla Harjumaal), mina liiklen oma lamavoiga, millel peal traktor. Ehk rong on kaugelt näha suur ja lai (käru välisgabariit on 2,37 m). Vastu pedaalib kileviiner, suht korrektselt liikluse suunas, arvestades remondi tõttu üsna kitsast teeperve . Kileviinerile jõuab järele pisike ja punane poekott ja pressib kileviineri ja minu vahele. Kohtumine toimus täpselt käru kohal... Tõmbasin nii serva, kui julgesin (seal on äärekivi) ja ära me mahtusime. Äärekivi ma rattaga ei tabanud, aga vahet peeglist enam ei näinud enam - seega oli see alla 10 cm.  Käru ja poekoti vahele jäi kindlasti 10, ehk isegi rohkem cm. Kileviinerile vist jäi rohkem. Igatahes oli sel piisavalt hoogu ja külma närvi, et edasi pedaalida.

Loomulikult oli lugupeetud pereemal autos paar lahtist põngerjat ja kiirustki rohkem, kui seal parajasti lubatud.

Midagi pole teha, kui vaatevälja ilmub PP (pisike ja punane), tuleb olla ekstra ettevaatlik. Toungue
Vasta

Kui Sinu vaatevälja tekkib auto, mis seisab põigiti kesk kitsast kruusateed, ohutuled vilguvad, piiranguala 30km/h ja nähtavus napp 100m, siis kuidas käituda?
Õige vastus: tuleb kraavipervelt lisa võttes ja peeglite kokkupressimise tulemusel mööda pressida, et hetk hiljem leida end õuest ülesmäge väljasõitva, raske haagisega autoga vastamisi olevat. Ilusa uhiuue autoga naesterahvas ei mõistnud ka ära sõites, et miskit vääri oli...
episood 2. Kui kesk sõiduteed seisab ohukoonus, siis võib sellest mööduda nii paremalt, kui vasakult, aga võib ka otse üle. See et koonuse all on katkine kanalisatsiooni luuk, on ebaoluline. Koonust tagasi panna pole vaja, las teised lõhuvad ka oma autot...


Vasta

Ma olen vaadanud ja mõelnud- vahel kui mõni auto teeb minust möödasõitu siis peale tagasireastumist süttivad pidurituled. On see seotud püsikiirushoidja pealelülitamisega nii, et auto ise pidurdab hoo endisele kiirusele või juhid tõesti ise pidurdavad sest ei taha hetkekski lubatust kiiremini sõita?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: alfredo, MellMellMell, Sten, 20 külali(st)ne