Mõistusevastased manöövrid liikluses

jäetakse sinna kus sõit mistahes põhjusel lõppeb.
hooldajad korjavad üles ja viivad mujale kui vajalikuks peavad või vahetavad aku ja jätavad ratta samasse kohta.
mul siin kontori juurde sigines iga öö üks tõuks. viimastel päevadel tekib juba kolm tükki.
õhtul on nad alati kadunud.
Vasta

Räägin teile nüüüd mõistusevastasest manöövrist, mille täna õhtul sooritasin.
Sõitsin maale.
Mööda Pärnu maanteed.
Ma kilomeetreid ei hakka otsima, kel huvi, vaatab mäpsist.
Sõidan tavaliselt püsikaga  95ga, et mitte trahvi saada. Rekkadele jõuab nii küll järele, aga see pole suur probleem.
Suur probleem tabas mind enge juures, jõudsin järele pikale autode rivile. Alul ei saanud arugi, kui pikale. Libace juures hakkasin mööda sõitma, kuna kiirus kukkus vahepeal 40ni. Are juures lõpetasin möödasõidu. Kolonni vedas 4 sõjamasinat. Ninanehe (sevi furgoon) kiirus oli 60. Tsiviile seal kolonnis, no ma ei tea, 200?
Olen 12 aastat seda teed pea iganädalaselt sõitnud, näinud poolakaid, ukrainlasi, kombaine, aga tänane oli rekord
Vasta

Selle tee peal ongi kõige hullemad need, kellel möödasõiduks peab vähemalt kolm kilti tühjust paistma. Jääb 80ga tiksuva poolaka taha, mööda sõidetud ei saa, aga pikivahet ka ei hoia. Siis koguneb veel paar sellist ja hakkabki tsirkus pihta. Alles hiljuti reastusin mingi subaruga sellise piduri ja rekka vahele, kuna mööda jõudmine oleks napiks kiskunud, siis sain tuutu ja kätega vehkimist ka Big Grin
Vasta

Nii on: kolonni tekitab teine oinas ja kolmas vormistab selle ära. Ja siis tulevad "tõprad", kelle arvates ei ole OK sõita tõmblevas rivis olematu pikivahega...

Mina olen üks neist tõbrastest, kes mõnda aega taga kolonnis tagapool tiksununa säärasele iduberdile vajadusel kõhkluseta ette reastun, kuna harva õnnestub korraga mitu autot võtta. Teevad ruumi küll, kui suund kenasti sisse panna ja vahele reastuda Big Grin
Vasta

(03-10-2020, 07:46 AM)ronny25 Kirjutas:  Selle tee peal ongi kõige hullemad need, kellel möödasõiduks peab vähemalt kolm kilti tühjust paistma. Jääb 80ga tiksuva poolaka taha, mööda sõidetud ei saa, aga pikivahet ka ei hoia. Siis koguneb veel paar sellist ja hakkabki tsirkus pihta. Alles hiljuti reastusin mingi subaruga sellise piduri ja rekka vahele, kuna mööda jõudmine oleks napiks kiskunud, siis sain tuutu ja kätega vehkimist ka Big Grin
Nüüd silm sinine?
Vasta

https://m.facebook.com/100001884226495/posts/4582655775140518?d=n&sfns=mo

2 põhimõttekindlat tüüpi said Järvevana teel kokku
Vasta

(03-10-2020, 23:16 PM)ZIL 131 Kirjutas:  
(03-10-2020, 07:46 AM)ronny25 Kirjutas:  Selle tee peal ongi kõige hullemad need, kellel möödasõiduks peab vähemalt kolm kilti tühjust paistma. Jääb 80ga tiksuva poolaka taha, mööda sõidetud ei saa, aga pikivahet ka ei hoia. Siis koguneb veel paar sellist ja hakkabki tsirkus pihta. Alles hiljuti reastusin mingi subaruga sellise piduri ja rekka vahele, kuna mööda jõudmine oleks napiks kiskunud, siis sain tuutu ja kätega vehkimist ka Big Grin
Nüüd silm sinine?
Ei. Rooli taga laiutas käsi
Vasta

Ronnyl täiesti õigus. Veokaga sõites on need olukorrad surnud ring- kui mina jõuan järgi kahele autole, mis sõidavad esimese auto tempoga ja teine, ütleme siis sõiduauto mööda minna ei julge, on minu jaoks 2 autot juba palju ära võtta, eriti koormaga. Ja surnud ring seisneb selles, et minu taga sõitvate autode juhud kiruvad 75-80-ga sõitvaid veokajuhte, ehk siis "minusuguseid", vähemalt seni, kuni nad minu ees liikujaid ei näe.

Muuseas, nagu tellitud, oli täna täpselt selline olukord Adavere ja Põltsamaa vahel Tallinn-Tartu maanteel, kui üks Vordsierra täiesti rahulikult lasi siuke 70km/h, 90 tsoonis muidugi. Kaamera hoiatusmärki nähes kukkus kiirus lausa mingi 55ni.
Oleks siis 80-ki, poleks nii jabur.
Kui see pole mõistusevastane, siis mis see on?
Kaldun arvama, et selliste pööraste kiiruste puhul pole peeglitest ka enam kasu.
Ma saan aru küll, et roolis võis olla mingi vanake, aga ma ei tea, kui ikka roolis nii hirmus on, tasuks ehk mõelda loobumisele...

Kuskil väikse tee peal- suht savi, aga tiheda liiklusega ühel suurimal trassil keset päist päeva... No ma ei tea...
Vasta

See loobumisele mõtlemine on nende jaoks keeruline ,mina võtsin sisuliselt vanematelt autovõtmed ära kui kuulsin ,et ema loeb kaarti ja isa keerab .Õigustus oli neil ,et me sõidame hästi tasakesi ja minu vastus neileoli ,et baigimees liigub teie jaoks liiga kiiresti...
Vasta

(04-10-2020, 16:19 PM)roosteuss Kirjutas:  See loobumisele mõtlemine on nende jaoks keeruline ,mina võtsin sisuliselt vanematelt autovõtmed ära kui kuulsin ,et ema loeb kaarti ja isa keerab .Õigustus oli neil ,et me sõidame hästi tasakesi ja minu vastus neileoli ,et baigimees liigub teie jaoks liiga kiiresti...
Ma võtsin siis, kui esivanem koduõuel tagurdas minu Compakti lahtise ukse puu taha...  See puu oli seal kasvanud kogu tema elu aga mõtteauk oli sees. Järgmiseks oli ka velo käest võtmine, kui tasakaalu enam polnud ja lihtsalt keset risti pikali käis. Praegu 82 ja sõidab bussiga. Aga jutus on ikka "maailmameister" autosõidus  Big Grin
Vasta

Aare R. 
Pühapäev on puhkepäev. Pühapäeval puhatakse. Üks päev nädalas on puhkepäev, pühapäev. Pühapäeval inimesed puhkavad.
Vasta

(02-10-2020, 23:45 PM)Jansa Kirjutas:  Räägin teile nüüüd mõistusevastasest manöövrist, mille täna õhtul sooritasin.
Sõitsin maale.
Mööda Pärnu maanteed.
Ma kilomeetreid ei hakka otsima, kel huvi, vaatab mäpsist.
Sõidan tavaliselt püsikaga  95ga, et mitte trahvi saada. Rekkadele jõuab nii küll järele, aga see pole suur probleem.
Suur probleem tabas mind enge juures, jõudsin järele pikale autode rivile. Alul ei saanud arugi, kui pikale. Libace juures hakkasin mööda sõitma, kuna kiirus kukkus vahepeal 40ni. Are juures lõpetasin möödasõidu. Kolonni vedas 4 sõjamasinat. Ninanehe (sevi furgoon) kiirus oli 60. Tsiviile seal kolonnis, no ma ei tea, 200?
Olen 12 aastat seda teed pea iganädalaselt sõitnud, näinud poolakaid, ukrainlasi, kombaine, aga tänane oli rekord.
Kas see võis olla 20-21 vahel?.

Sõitsin 19 ajal Pärnu poole, Ummik algas natuke enne Saue viadukti kestis see haruteeni välja, Selle lõigu läbimiseks kulus ebanormaalsed 35-40minutit. Haruteelt alates olid küll autod rohkem hajutatud, kuid needki väiksemad grupid liikusid alla piirkiiruse. Põhjus võis siis ilmselt sama olla, lisaks ka asfalti laotamine täpselt enne Haapsalu poole suunduvat mnt-d

Ning teine teema:

Uued autod, kus on DRL tuled, aga puudub tulede automaatne ümberlülitus (neid on ikka liikluses väga palju). Enne Märjamaad jõudisn ühele sellisele järele, oli teine päris ootamatu peale möödasõitu tagasi reastudes.

2-3km vilgutasin tuledega, kustutasin endal tuled korduvalt (see hetk oleks võinud vähemalt aru saada kui pimedaks tal läks), kuid täiesti 0 tulemus, lõpuks loobusin ja läksin oma teed.

MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
[Pilt: 953317_5.png]
NIVA 21213 # SAURER BERNA 2DM 2VM # МУМС 11 БАРС # RS-09(D21) # T-25A1 # MTZ80LKUN # МТZ82L
Vasta

Nojaa, pühapäev küll, aga kõik inimesed siiski ei puhka ka ja noh, ma pole veel nii vanaks saanud ka, et teel parkimist õigeks pidada. Mul on lauba homme, täna veel mõni tund vaja teha, hommikul 8st hakkasin pihta ja läheb mingi 22ni ära. Praegu Imaverest Karksi poole minnes võtsin Viljandi ühe kohvi ja viskasin siia ka pilgu peale kohvi kõrvale.
Muuseas, ma olen mõelnud, et huvitav, kas elukutselised juhid on vanast peast roolis julgemad või pädevamad kui näiteks paberimäärijad, kes sõidavad iga päev vbl 10km?
Lihtsalt mõte.
Vasta

Ja tulebki "tiksuda" 90km/h alas seitsmekümnega sõitva sõiduki taga , ega sellest vandumisest või sajatamisest takistav sõiduk kiiremini sõitma ei hakka , aga seda teiste liiklejatega arvestamist , mis oleks igati normaalne , seda kahjuks esineb üliharva, pigem asulateedel , trassidel pole nagu kohanud . Pahandada nagu ka ei tohi , meenuvad L. Hänni sõnad kuskilt kõnepuldist : " Kõik , mis pole keelatud - on lubatud" , seal kõike lubavate bandes oli R. Lang , eks neid oli rohkemgi ja nüüd ongi - pole keelatud , tähendab võin , ehk mul on õigus .
Vasta

(04-10-2020, 18:35 PM)laf1247 Kirjutas:  ...
Uued autod, kus on DRL tuled, aga puudub tulede automaatne ümberlülitus (neid on ikka liikluses väga palju). Enne Märjamaad jõudisn ühele sellisele järele, oli teine päris ootamatu peale möödasõitu tagasi reastudes.

2-3km vilgutasin tuledega, kustutasin endal tuled korduvalt (see hetk oleks võinud vähemalt aru saada kui pimedaks tal läks), kuid täiesti 0 tulemus, lõpuks loobusin ja läksin oma teed.
vabandust OT pärast, aga äkki teen ka ise mingeid mõistusevastaseid manöövreid tuledega, seega palun mulle seletada mis need DRL jne on?
Oma autodel ei tohiks nii peeni asju olla peale automaatsete päevatulede, aga töö juures saab mitme erineva suht uue masinaga sõita, peamiselt subrik ja oopel, mida antakse haldusosakonna poolt vastavalt sõidu iseloomule. Nende automaatsetest tuledest pole küll aega sotti saada, mis nad täpsemalt teevad.
Vasta

(04-10-2020, 21:31 PM)honkomees Kirjutas:  
(04-10-2020, 18:35 PM)laf1247 Kirjutas:  ...
Uued autod, kus on DRL tuled, aga puudub tulede automaatne ümberlülitus (neid on ikka liikluses väga palju). Enne Märjamaad jõudisn ühele sellisele järele, oli teine päris ootamatu peale möödasõitu tagasi reastudes.

2-3km vilgutasin tuledega, kustutasin endal tuled korduvalt (see hetk oleks võinud vähemalt aru saada kui pimedaks tal läks), kuid täiesti 0 tulemus, lõpuks loobusin ja läksin oma teed.
vabandust OT pärast, aga äkki teen ka ise mingeid mõistusevastaseid manöövreid tuledega, seega palun mulle seletada mis need DRL jne on?
Oma autodel ei tohiks nii peeni asju olla peale automaatsete päevatulede, aga töö juures saab mitme erineva suht uue masinaga sõita, peamiselt subrik ja oopel, mida antakse haldusosakonna poolt vastavalt sõidu iseloomule. Nende automaatsetest tuledest pole küll aega sotti saada, mis nad täpsemalt teevad.

DRL - ongi automaatsed päevatuled, aga paljudel odavamatel autodel, kus ees on DRL LED, puudub tulede ümberlülitus vastavalt valgusandurile. Seega pimedas/hämaras tagatuled ei põle.

MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
[Pilt: 953317_5.png]
NIVA 21213 # SAURER BERNA 2DM 2VM # МУМС 11 БАРС # RS-09(D21) # T-25A1 # MTZ80LKUN # МТZ82L
Vasta

(04-10-2020, 18:35 PM)laf1247 Kirjutas:  
(02-10-2020, 23:45 PM)Jansa Kirjutas:  Räägin teile nüüüd mõistusevastasest manöövrist, mille täna õhtul sooritasin.
Sõitsin maale.
Mööda Pärnu maanteed.
Ma kilomeetreid ei hakka otsima, kel huvi, vaatab mäpsist.
Sõidan tavaliselt püsikaga  95ga, et mitte trahvi saada. Rekkadele jõuab nii küll järele, aga see pole suur probleem.
Suur probleem tabas mind enge juures, jõudsin järele pikale autode rivile. Alul ei saanud arugi, kui pikale. Libace juures hakkasin mööda sõitma, kuna kiirus kukkus vahepeal 40ni. Are juures lõpetasin möödasõidu. Kolonni vedas 4 sõjamasinat. Ninanehe (sevi furgoon) kiirus oli 60. Tsiviile seal kolonnis, no ma ei tea, 200?
Olen 12 aastat seda teed pea iganädalaselt sõitnud, näinud poolakaid, ukrainlasi, kombaine, aga tänane oli rekord.
Kas see võis olla 20-21 vahel?.

Sõitsin 19 ajal Pärnu poole, Ummik algas natuke enne Saue viadukti kestis see haruteeni välja, Selle lõigu läbimiseks kulus ebanormaalsed 35-40minutit. Haruteelt alates olid küll autod rohkem hajutatud, kuid needki väiksemad grupid liikusid alla piirkiiruse. Põhjus võis siis ilmselt sama olla, lisaks ka asfalti laotamine täpselt enne Haapsalu poole suunduvat mnt-d
Umbes sel ajal jah. Kanama-harutee on viimased kuu-poolteist omaette teema, kuid arusaadav, kuidagi on vaja teed ju remontida.
Haruteel tavaliselt asi laheneb, pooled panevad haapsalu poole, pooled pärnu poole, kolmerealisel saab veokatest mööda jne.
Nii oli seekord ka, haruteelt engeni oli rahulik.
Vasta

(04-10-2020, 20:04 PM)edvard Kirjutas:  Ja tulebki "tiksuda" 90km/h alas seitsmekümnega sõitva sõiduki taga , ega sellest vandumisest või sajatamisest takistav sõiduk kiiremini sõitma ei hakka , aga seda teiste liiklejatega arvestamist , mis oleks igati normaalne , seda kahjuks esineb üliharva, pigem asulateedel , trassidel pole nagu kohanud . Pahandada nagu ka ei tohi , meenuvad L. Hänni sõnad kuskilt kõnepuldist : " Kõik , mis pole keelatud - on lubatud" , seal kõike lubavate bandes oli R. Lang , eks neid oli rohkemgi ja nüüd ongi - pole keelatud , tähendab võin , ehk mul on õigus .
Loomulikult tulebki tiksuda, ega valikut ka ei ole. Kuna mulgi oli mingi 10 autot ees- neid hakkas küll tasapisi vähenema-, ei hakanud ma üldse tõmblema, sättisin end mugavamalt istmesse ja nautisin showd, kui nii võib öelda Smile  Õnneks ei pidanud mina väga pikalt seal taga parkima, keerasin peale paarikildist tiksumist maha.
Kuigi mis vandumisse puutub, siis nii mõnedki olukorrad ajavad inimesi vanduma, nii ka mind vahel, kuid viskad selle #¤&%&¤"*#*&%¤ lendu ära ja lööd käega, vähemalt mul on nii. Selliste uimerdajatega pole üldjuhul häda, kallale tahaks minna ainult neile, kes reaalselt näkku panevad, kas siis möödasõidu takistamisega, lihtsalt blokkimisega vms.
Pahandada ikka tohib, nagu ütlesin, siis roolis olles on arvatavasti nii mõnelgi esiklaas seestpoolt sülge täis Big Grin 
Kuid selles on sul õigus, et siin pole probeem mitte selles, et "ma ju võin", vaid selles, et siiski on liiklejaid veel. Loomulikult, keelata ei saa, sest ka LS järgi tuleb sõidukiirus valida vastavalt igasugu teguritele ning eks see papi/mammi tundiski, et see 55-70 on juba nii meeletu kiirus, et prillid kukuvad eest ära. Nagu öeldud, siis hukka otseselt ei mõista, kuid pead paneb vangutama ikka.

Muideks, asulavälistel teedel viisakusest rääkides- üha enam on mul olukordi, kui mõnele veokale järgi jõudes kuulen lällarist, et kuule, kui mingi vaba moment tekib, siis mine mööda, ma võtan veidi hoogu maha, kui vaja. Loomulikult alati ma tänan selliseid mehi nii lällarist kui ka mööda saades suunatuledega (mina ohukatega ei täna). Või siis korraksstrobodega, kuna sain need ka mingi aeg ka käru külge.
Ja seda- olgu siis ohukatega või suunakatega- tänamist näen ma ka üha rohkem, mis on iseenesest väike asi, kuid kogu liikluspilti teeb siiski mõnusamaks.
Miks ma ütlen, et ka suunakate või ohukatega tänamine- mulle jäi see suunakatega vasak-parem-vasak-parem külge Skandinaaviast ning need mõned, kes samamoodi tänavad, on ka eeldatavasti sealpool omajagu sõitnud, võibolla lausa ametivend Big Grin
Need vähesed, kes ei täna, on kas siis mingid kaubikud (müügimehed) või näiteks need autod, mis on uuena kallid olnud ja on praegu paljudele staatusesümboliteks- Länkarid, X5-6, S-mersu vms. 
Ehk siis ikkagi midagi positiivset ka Smile
Vasta

Kui sa seda showd nautides pikivahe enda ette jätad, siis ongi suht-koht ok.  Sina naudid kulgemist, mõnel teisel on kella peale minek ja pole võimalik vaadata, kuidas kärbes lendab. Ilma pikivaheta show nautijad võiks tähistada ühe tähega, mis on tähestikus umbes L ja N vahepeal.
Vasta

Ega polegi valikut, nagu ütlesin, hullu panemine on ka tobe. Eks nii minul kui ka paljudel veokameestel on nagunii kella järgi kogu töötegemine. Ainuke vahe on see, et minu tööd ei määra peale-ja mahalaadimiskoha lahtiolekuajad, need on kogu aeg lahti ja tõstukit ka ootama ei pea. 
Naljakas ongi see, et hommikul ja päeval mõtled, et mis see kohvipaus vms siis ära pole, aga päeva lõpus  mõõdub 3 minuit 1 minuti kiirusega ja õhtul jääbki 3 minutit puudu . No ja jällegi, kui minul tähendab see seda, et päev saab lihtsalt otsa, eelistatavalt metsas, siis mõnel jääb midagi tegemata, jääb kuskile hiljaks, maha- pealelaadimiskohta, laevale jne. Ja seda vaid 60-70-mehe tõttu. Paraku kalender ei ole kõigile üks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne