M400/401 baasil kastikas?
#1

Teema on seekord üsna imelik. Lugu selles et nägi öösel unes ühte M400/401 baasil olevat kastikat, kuna oli üks koht kus seisis üks vana auto aga ei saanud vaatma minna(siiamaani kripeldab) ku ijärgmine kord satun sinna siis vaatan. Aga kas on üldse olemas M400/401 Baasil kastikas.Rolleyes
Vasta
#2

selline on
[Pilt: 49plovd.jpg]

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#3

Ei see polnud selline, see mida ma nägin unes oli taga past ja ees 2 kohta, volditav katus oli ka , kere oli üsna mäda.
Vasta
#4

mul onupoeg ehitas kunagi m400 st kastika see oli kull rotikas aga liiva sai sellega veetud palju enne kui auto keskelt pooleks murdus. Ees oli autol kanguru rauad voodiotstest vist tehtud ja kastil olid puust ported. Oleks et keegi ehitaks sihukse kastika mis sobiks ka tänaval liikuda oleks päris vägev
Vasta
#5

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=1429
Vasta
#6

Mu naise vanaisa rääkis et kusagil peale sõda, umbes 1950-aastate kandis, olid mossed lennuväljadel kasutuses. Vedasid nii generaatoreid kui ka suuri prozektoreid. Need olid mingid lahtise kastiga variandid. Pilte pole küll kusagil netis kohanud. Äkki olid sõdurpoiste enda poolt aretatud?
Terv.Jaanus
P.S. Vanaisa kahjuks surnud, pole võimalust küsida ka.
Vasta
#7

palun Smile

Vasta
#8

see viimane kastikas on küll lahe . . . kas ta on iseehitatud või tehasevarjant ? ega rohkem pilte sellest pole ?
Vasta
#9

tamar99 Kirjutas:see viimane kastikas on küll lahe . . . kas ta on iseehitatud või tehasevarjant ? ega rohkem pilte sellest pole ?
Kui seda pilti hoolega vaadata siis peaks olema selge et tegu kellegi käsitööga.Telgede vahe pikemaks venitatud,\"kasti\" ehituses kasutatud nurkrauda,katuse nurgad (istmete taga seinas)väga kandilised.

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#10

Seda masinat peaks lähemalt uurima. Äkki polegi Mosse, vaid hoopis mingi \'38.a. Kadeti versioon? Ma pole ka sellist veel kusagil näinud.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#11

See on küll Vene mossest tehtud. Ninal punalipu märk.Opelil on natuke teist moodi.Vaata ka seda must-valget pilti, seal see märk hästi näha. Samuti Opeli esi tiib on tagantpoolt pikk ja ka ilu võre ees on lai ja tuleb välja esilaternate alla.

Just a man!
Vasta
#12

Tõenäoliselt on vene mosse, aga esivõre ja tiivad ei sobi eristamiseks. M 400 välimus on üks-ühele 4-ukseline Opel Kadett 1938-40, erinevad vaid firmamärgid. Muudetud võre ja pikem tiib tulid pärast sõda, aga see oli Olympia, Kadetti enam ei toodetud.
[Pilt: opkad4drspez.jpg]

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#13

Ma vaatan, et esitiibadel paistab rohelise värvi allt välja kreemikas-kollane. Lennujaamade autod, vähemalt \'80. aastatel, olid seda värvi küll...

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#14

Ma leidsin midagi imelikku... Mosse 400/401 Pirukas?!Kommentaarid?
   
Vasta
#15

Valmistati mingi kogus šassiisid erikeredele, näit. kusagil siin foorumis oli juttu lennuväljade akuautodest. Küllap on sellisele šassiile kuut peale tehtud.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#16

[attachment=1546][attachment=1545]Siin aviokäiviti ja kastika prototüüp.
Vasta
#17

[attachment=1547]Aviokäiviti siiski siin.
Vasta
#18

Mossemees Kirjutas:Seda masinat peaks lähemalt uurima. Äkki polegi Mosse, vaid hoopis mingi \'38.a. Kadeti versioon? Ma pole ka sellist veel kusagil näinud.
See on ikka mosse ja vedeleb siiamaani võru ligidal. Raam on ise aretatud ja kabiin ka ise ümber ehitatud. Tagasild ka jupi maad laiem kui esimene. Olen mõned korrad mööda sõitnud ja isegi ligidalt kaeman käinud
Vasta
#19

http://www.carrating.org/car.php?4707
Vasta
#20

Jaanus Kirjutas:... olid mingid lahtise kastiga variandid. [...] Äkki olid sõdurpoiste enda poolt aretatud?

Ei olnud, tehase töö oli. Ja taga jah lahtine platvorm, isegi kastiääri polnud.

Hetkel on minu käes kasutaja PETSS Moskvitschi tehase värvialbumid, trükitud ca 1970. aasta kandis. Seal säärase masina skeem sees. Kahjuks ei ole mu kiire elutempo võimaldanud neid albumeid veel sisse skaneerida, aga loodan lähiajal.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne