UUE KASTIKA OTSING
#1

Olen uue auto otsingul, peaks olema 4x4 kastikas ja võimalikult väheste lisade ning abilistega. Soovitavalt pika kasti ja lühikese kabiiniga, neid vist meile ei toodagi. Hea oleks ka kõrge profiiliga rehvidega ehk mitte 18+ tollised veljed 60-65% kõrgusega, vaid 15-16'' ja 75-80%. Praegu olen uurinud, et enamikule ei saa ka enam alla panna. Veel oleks hea asi lahtise keskdifriga neliveo võimalus, kui naine või lapsed rooli trehvavad.

Oma lemmikut Isuzut enam ei saanud suvest saati ja uus pidi tulema viimase peal tehnika ja hinnaga, seega ei sobi. Praegu on soodukas L 200-l, aga mul pole aimu selle plussidest ja miinustest, eelkõige huvitab vastupidavus elik ei taha igasugu pisiasjade pärast 100+ km kaugusele sõita esindusse ja üldse ei arva, et auto peaks garantiiajal peale korralise hoolduse esinduse abi vajama. Isuzu oli selline, kas Mitsult võib sellist vastupidavust oodata?
Vasta
#2

(09-10-2020, 22:28 PM)honkomees Kirjutas:  Olen uue auto otsingul, peaks olema 4x4 kastikas ja võimalikult väheste lisade ning abilistega. Soovitavalt pika kasti ja lühikese kabiiniga, neid vist meile ei toodagi. Hea oleks ka kõrge profiiliga rehvidega ehk mitte 18+ tollised veljed 60-65% kõrgusega, vaid 15-16'' ja 75-80%. Praegu olen uurinud, et enamikule ei saa ka enam alla panna. Veel oleks hea asi lahtise keskdifriga neliveo võimalus, kui naine või lapsed rooli trehvavad.

Oma lemmikut Isuzut enam ei saanud suvest saati ja uus pidi tulema viimase peal tehnika ja hinnaga, seega ei sobi. Praegu on soodukas L 200-l, aga mul pole aimu selle plussidest ja miinustest, eelkõige huvitab vastupidavus elik ei taha igasugu pisiasjade pärast 100+ km kaugusele sõita esindusse ja üldse ei arva, et auto peaks garantiiajal peale korralise hoolduse esinduse abi vajama. Isuzu oli selline, kas Mitsult võib sellist vastupidavust oodata?
Seda, kui tihti esindusse asja on pole võimalik ennustada vaid see selgub uue auto puhul takkajärgi.
Üldiselt nende nõudmiste järgi autot valides on reaalne Ameerikast miskit leida.
Teine võimalus on see Izuzu ära remontida uuele kuluva raha eest ning saab kindlasti murevabama liikuri.
Vasta
#3

(09-10-2020, 22:28 PM)honkomees Kirjutas:  Olen uue auto otsingul, peaks olema 4x4 kastikas ja võimalikult väheste lisade ning abilistega.
...
eelkõige huvitab vastupidavus elik ei taha igasugu pisiasjade pärast 100+ km kaugusele sõita esindusse ja üldse ei arva, et auto peaks garantiiajal peale korralise hoolduse esinduse abi vajama. Isuzu oli selline, kas Mitsult võib sellist vastupidavust oodata?

Paraku täna Eestist sellist autot ei saa. Austraaliast või USA sisemaalt saaks...

Minu kolm kopikat läheks olemasoleva elushoidmisele. Sest mitte ükski tänane kaarik ei ole muretu, neil kõigil on esmaspäevaseid isendeid masendavalt palju.
Vasta
#4

L200- olevat parim vedrustus sõitmiseks, nii räägivad omanikud
Vasta
#5

http://www.gaz.ee/soidukid/gaz-kuni-35-t/gaz-23107-4x4/

Sellel on raam, mitte kandevkere. No Isuzul on ka raam, teistel vist mitte.
Vasta
#6

Mis mõtte "teistel vist mitte"?
 Hiluxil on raam, Rangeril on raam, RAM-il on raam...
 Kõik kastikad on raamiga. Ja siinkohal käib jutt ikkagi 4x4 kastikatest, mitte mingist vene pooletoobisest veoautopeldikust.
Vasta
#7

Ise olen mõelnud "Single cab" Hiluxi peale. Siin neid praktiliselt ei liigu aga Saksas täitsa on Igasugu 1,5 kabiiniga või topeltkabiiniga kastikad on minu arvates täiesti mõttetud - taha nagunii normaalselt istuma ei mahu ja ka kast on selle võrra mõttetult pisike. 

[Pilt: %24_3.jpg]
Vasta
#8

Et siis topeltkabiiniga GMC-sse, RAM-i või F 150-sse ei mahu taha istuma?
 Isegi japside ja eurooplaste topeltkabiinid on juba tegelikult tagaistujale päris normaalsed. Pikemate koibadega isenditele muidugi mitte.
Vasta
#9

Poolteist kabiini on kasulik selleks, et oleks kabiinis asju kuhugi panna ja saaks istet liigutada kuhugi mujale sellest värdasendist, mis tehas on mingi 1.40 pikkusega juhi järgi kavandanud.
Tagaistujaid pole kerge leida, söjast palju aega juba möödas ja jalutute arv kiirelt vähenenud.

Edit: Jaapani kastikatest siis oli mu jutt

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#10

(10-10-2020, 00:00 AM)v6sa Kirjutas:  ...
Paraku täna Eestist sellist autot ei saa. ...

Minu kolm kopikat läheks olemasoleva elushoidmisele. Sest mitte ükski tänane kaarik ei ole muretu, neil kõigil on esmaspäevaseid isendeid masendavalt palju.
Olemasolev on täitsa elus, on ülevaatused läbinud ilma spetsettevalmistuseta ja jääb ikka kasutusse nö tööautona, st jahis trööbata ja pikemate koormate veoks, kuna lootust Eestist leida pika kastiga japsi ei paista olevat,samas tehased nagu toodavad, aru ma ei saa! Ja olen täitsa nõus et
"Poolteist kabiini on kasulik selleks, et oleks kabiinis asju kuhugi panna ja saaks istet liigutada". Praegune mul ongi selline, selle juures kasti sisepikkus 186 cm, pool meetrit tagaluuki ja meetrijagu üle ning saab ilma käruta 3m lauamaterjali ja palki veetud.
Pika kabiini vastu: tegelikkus on ju selline, et 90% ajast sõidad üksi, 9,9% ajast kahekesi ja 0,1% jääb tagaistmete kasutuseks.
Kas keegi on nende praeguste L200 olemusega kursis ja kogemustega? Kuidas peab vastu vahekast ja sidur, raami nõrgad kohad, vedrustus, mootori võimalikud probleemid?
Vasta
#11

vaatsi kohe huviga seda single cab versiooni hiluxist.
muidu keik kena ja hakka või ise mõtlema, aga mis krdi häda
on iga viimasegi moega katsuda kaasas käia.
või noh, kui ikka vaja, siis tehke korralikult.
nüüd aga on nühitav telekas nätsuga keset armatuuri pandud.
oli ikka kole küll.

väikse neliveduse kastika valikusse tasuks ehk lisada ka
vaegauto transporteri.

edit: typo
Vasta
#12

Ja-jah.Telekad-asjad on külge poogitud,et kaasaegsem või nii aga aknad vändaga.
Ma ka olen viimasel ajal taband ennast Ameerika kastikast mõtlemast,mitte et Jaapani oma halb oleks aga ei tea.
Vasta
#13

(10-10-2020, 10:49 AM)diesel Kirjutas:  ...
väikse neliveduse kastika valikusse tasuks ehk lisada ka
veagauto transporteri.
äkki saaks lingi, ma näen vaid bussilaadset ...
Vasta
#14

(10-10-2020, 14:41 PM)honkomees Kirjutas:  äkki saaks lingi, ma näen vaid bussilaadset ...
ega eesikeelset polegi.
aga välismaa keelne on seuke leht:
https://www.toyota-europe.com/new-cars/h...59fee2b768&c=c0ba4abf-9d38-41dc-8851-799ed75c37cd&u=c9a68c29-0716-4769-94c2-e14615a1f237&financeOption=cash
Vasta
#15

krt, panin tojoota kastika lingi.
a nüüd vaegauto ka:
https://www.volkswagen-nutzfahrzeuge.de/...%2F0%22%7D
Vasta
#16

(10-10-2020, 07:44 AM)vant Kirjutas:  Mis mõtte "teistel vist mitte"?
 Hiluxil on raam, Rangeril on raam, RAM-il on raam...
 Kõik kastikad on raamiga. Ja siinkohal käib jutt ikkagi 4x4 kastikatest, mitte mingist vene pooletoobisest veoautopeldikust.
Rangeri ja RAM-iga ei ole kokku puutunud, aga Hiluxi 1,5mm konservikarbi plekist asjandust raamiks nimetada on küll liialdus. Kui ostad tutika Rangeri ja tutika GAZ-i , siis hinna vahe on umbes 4x. Metsas trööpamiseks minu rahakott ei kannata ei Rangerit ega RAM-i osta, GAZ käib selle raha eest küll. Isuzu oli juba enne viimast uuendust liiga kallis, kuigi enamuses oma hinda väärt.
Vasta
#17

Kallis inimene, palun ära paku autolaadset toodet inimesele, kes kaalub uue japsi kastika soetamist. Peale lolli raua pole kaasikul ühtegi head omadust. Kusjuures see raud on ka pehme, näitavad kurvad kogemused.

Kui kõva on uute usakate raam, mul pole au teada. Näpuga katsudes tundub asjalik.

Samas on meil vaba maa ja igaüks võib enda aega mööda saata täpselt nii jubedates oludes, kui ta ise soovibWink

Ma ikkagi ei mõika, miks on vaja otsida olematut asja, kui selleks tegelikult vajadust ei ole? Kui praegune toimib, siis on ju hästi. Jahiautoks võib ju võtta midagi lihtsamat aastate tagant.
Vasta
#18

(10-10-2020, 14:48 PM)diesel Kirjutas:  krt, panin tojoota kastika lingi.
a nüüd vaegauto ka:
https://www.volkswagen-nutzfahrzeuge.de/...%2F0%22%7D

Väärt masin. Mu arvates väga kasulik on kolm kohta. Saan mõlemat last korraga sõidutada. Mul küll kuudiga, siis pole seda muret, et vihmavarju jaoks peaks tööriistu salongi võtma. Aga kui palju kruusateed vaja sõita, siis see üks koht, kus suurema rattaga kastikas on ikka etem.
Vasta
#19

(10-10-2020, 20:50 PM)v6sa Kirjutas:  ... Ma ikkagi ei mõika, miks on vaja otsida olematut asja, kui selleks tegelikult vajadust ei ole? Kui praegune toimib, siis on ju hästi. Jahiautoks võib ju võtta midagi lihtsamat aastate tagant.
Vajadus on, kuna maal ei saa ühe autoga läbi, alati peab olema varuauto, kui põhimasina on hoolduses või ptüi remondis. Ikka nii et sõidad hooldusesse-remonti ja naine teise autoga sind koju vedama, bussiliiklust pole kunagi olnud ... ja mida uuem auto, seda vähem on ootamatuid remondivajadusi, ikkagi materjalid vananevad ja kuluvad ajaga.
Olen viimased paarkümmend aastat sedasi toimetanud, et liisin uue auto ja vana jääb varuautoks, pere teiseks ja nö hobisõidukiks, kui liising läbi saab ja paar aastat veel pruugitud siis uus auto liisingusse ja see eelmine varuautoks jne. Praegu siis seis selline, et uuema just läbisaava liisinguga 100 kkm läbisõiduga parketika annan tütrele ja võtaks siis uue igapäevasõidukiks ...
kui praegu ei võta siis pensionärina ei saa enam uut osta/liisida aga üle 15 a auto on vana auto koos kõigi oma muredega. Mina tahan vajadusel sõita, mitte remontida või muretseda, kas täna on kõik korras, saab oma vajalik sõit tehtud või jääd teele. Oma kogemuse järgi on olnud nii, et ca 150 kkm saab uue autoga muretult sõita, siis algab kulumaterjalide (a la piduriklotsid ja kettad, summutid-katalüsaatorid jms) vahetus ja need pole enam sama kvaliteetsed kui originaalosad ja algab pidev jama, lisaks ka rikked ja remondid.
Isuzu on küll kauem kestnud aga ikkagi ... Selline 10-15 a vana auto on jahiautoks paras, pole väga kahju ja samas ei pea ka nädal aega remontima, et 2 päeva jahil sõita
Vasta
#20

(10-10-2020, 21:08 PM)olli Kirjutas:  ... Aga kui palju kruusateed vaja sõita, siis see üks koht, kus suurema rattaga kastikas on ikka etem.
nii on, kodukandis vaid kruusa ja pinnasteed, aga kui töölesõitu arvestada siis 20 km head asfalti ja 40 km auklikku-lainetavat sillamajandust tapvat kruusa ja mustkatet ... Talveks, kui see mõni aasta tuleb, on ka vaja kõrget masinat.
Ikka vaja suurt ratast ja kõrge profiiliga rehvi nendes oludes sõitmiseks, mugavam on ka kui püksirihmaga veljel end raputada ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne