Poob kinni ja jõudu pole
#21

kui probleemiks on see, et alguses külma mopotoriga töötab ilusti aga kuumenedes poob kinni siis on ikka viga kolbis. liiga suur lihtsalt.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#22

dworkin Kirjutas:kui probleemiks on see, et alguses külma mopotoriga töötab ilusti aga kuumenedes poob kinni siis on ikka viga kolbis. liiga suur lihtsalt.

Ühe sõbra sugulase K650 käitub samamoosi ,kolvid lasi treida ja need liiga täpsed ja ootab nüüd jälle talve ,et sissesõit ära teha, siis ju külm ja ei kipu nii kiiresti paisuma muidu võib ju paisudes silindrit kahjustada ,jutte teha ja mida kõike veel.
Vasta
#23

kas sädet on yldse?
ja mis tyypi mootor on? jala või käsikäigud
Vasta
#24

ok säde on ,jalakäigud ja asi juba korras, hoopis see polt mis seal geneka juures on see oli lahti tulnud ja juba nii lahti et kraapis juba küljekarpi ja see polt jäi sinna vahele ja sellest oli ka tingitud kokku jooksmine , kolvil pole häda midagi ega mingit pistmist sellega ,masin liigub jälle ästi aga suitsu tuleb kudagi palju?mis viga võib olla? segu vale? ja kle myygimees tee äkki see avatar nata väiksemaks kah
Vasta
#25

Arvatasti oled pannud bensiinile liiga palju õli hulka ja siis kui kõik ära ei põle(ei põle puhtalt) siis tekibki suits. Mul oli ka sääreväristajaga nii. Sõitsin ja siis äkki jäi mootor seisma, sidur ka ei töötanud ja tõmbas ratta bloki, aga kuna hoog oli sees siis hakkas kohe järgmisel hetkel sidur libisema. Tassisin võrri koju ja vaatasin et mis juhtus, valasin õli silindrise ja oh imet hakkaski rongi käima ja sain uuesti sõita. Läks natuke aega mööda kui jälle hea kiiruse pealt jäi mootor seisma ja kohe rattas bolki ja jälle hakkas sidur libisema. Õnneks olin siis juba valmis selleks ja olin võtnud kaasa kruvikeeraja ja krutisin sidurikaane maha. Siis lasin siduri libisema ja lükkasin võrri koju. Kodus siis keerasin maha süütekaane ja avastasin et kogu jama oli olnud selles et magneeto kruvi oli ennast lahti keeranud ja jooksis kaane sisse kinni. Kruvi kinni keeratud ja sõit võis jätkuda. Aga ma imestan siiamaani et kuidas ma sain esimesel korral mootori töökorda õliga silindrisse kui takkistus oli hoopis süüteosas. Aga kaane sees on siiamani selline hõõrumiskoht näha ja kaan on väljapoole mõlkis.
Vasta
#26

täpipealt sma jama mis mul oli et magneeeto polroli lahti ja kiilus kaande kinni ,keeras uuesti polti kinni ja sain jälle sõita a ma lihtsalt ei teadnud kuda seda asja kutsuda oma eelmises postituse(magneetot siis) mulgi jooksis kokku samast asjast ja sidur libises ja tagaratas kah plokkis
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne