Mõistusevastased manöövrid liikluses

Natuke ikka võiks kottida, lihtsalt teistega arvestamise mõttes. Ma arvan et neil "kihutavatel metsakatel" on spidomeetrid veel rohkem korras kui suvalisel sõiduautol Smile
Vasta

Seda teavad kõik veokajuhid, et iga 2 aasta tagant tuleb tahhokas ette näidata, nii ka mul, ühel neist 90ga "kihutavatest metsakatest" Big Grin
Enda seisukohast ütlen alati, et kui märgid, tee- ja liiklusolud lubavad, sõidan tõesti 90ga, seda nii suurega kui sõidukaga. Samas, olen nii mõnedki korrad sõiduautoga täheldanud, et paned piloodi näiteks 95 peale ja krt, no ei jõua eessõitvale veokale väga järgi, kuid lõpuks selle taha jõudes selgub, et poolhaake küljes ripub üldse kusagilt lõuna poolt pärit riigi number.
Vasta

(13-10-2020, 16:08 PM)v6sa Kirjutas:  Kus spidomeeter on taadeldud? Kas rehvirõhud kontrollid iga sõidu eel või ainult kord päevas?
GPS-iga loomulikult kontrollitud. 86-87 reaalne kiirus. Ma isegi ei viitsi hakata vaidlema, reaalselt sabasid ka mu järgi ei teki. Oma probleem kui mõni torbik mööda ei suuda sõita.
Ma ei näe, et ma peaks veel lisaks teistega kuidagi arvestama, kui sõidan reeglite järgi max kiirusega.
Vasta

(13-10-2020, 18:06 PM)Peeter2 Kirjutas:  
(13-10-2020, 16:08 PM)v6sa Kirjutas:  Kus spidomeeter on taadeldud? Kas rehvirõhud kontrollid iga sõidu eel või ainult kord päevas?
GPS-iga loomulikult kontrollitud. 86-87 reaalne kiirus. Ma isegi ei viitsi hakata vaidlema, reaalselt sabasid ka mu järgi ei teki. Oma probleem kui mõni torbik mööda ei suuda sõita.
Ma ei näe, et ma peaks veel lisaks teistega kuidagi arvestama, kui sõidan reeglite järgi max kiirusega.
Ei sõida ju

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(13-10-2020, 18:23 PM)Laurts Kirjutas:  
(13-10-2020, 18:06 PM)Peeter2 Kirjutas:  
(13-10-2020, 16:08 PM)v6sa Kirjutas:  Kus spidomeeter on taadeldud? Kas rehvirõhud kontrollid iga sõidu eel või ainult kord päevas?
GPS-iga loomulikult kontrollitud. 86-87 reaalne kiirus. Ma isegi ei viitsi hakata vaidlema, reaalselt sabasid ka mu järgi ei teki. Oma probleem kui mõni torbik mööda ei suuda sõita.
Ma ei näe, et ma peaks veel lisaks teistega kuidagi arvestama, kui sõidan reeglite järgi max kiirusega.
Ei sõida ju
Sama,ei sõida ju!! Pane püsikaga 95 peale ja siis sõidad reaalselt 90-nega.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Need on kõige nõmedamad vennad, kes sõidavad gepsu järgi 86-87, need on kõigil jalus.
Vasta

Kisub juba OFF TOP iks see  pluss ,miinus 5 kilti teema . Big Grin
Vasta

Ma sõidan ka kepsu järgi 90-ga, aga ikka olen jalus. Vahet pole mis number on ees. Tähtis on mööda saada kas või veri ninast väljas. Big Grin  Ilmselt loodetakse selle peale, et 7-km.h. lisaks ehk siis trahvi ei tehta. Mul  vahet pole, sõitke mööda. Mina takistada ei saa ja polegi mõtet. Igaüks vastutab oma tegude eest ise.
Vasta

vaba maa ja vaba rahvas.
oluline pole, kui kiiresti keegi sõidab.
oluline on teisi võimalikult vähe segada.
Vasta

(13-10-2020, 12:35 PM)Peeter2 Kirjutas:  Ja mind ennast sügavalt ei koti, kuidas tõmblejad minust mööda saavad või kas minu järgi koguneb saba või mitte. 
Vahest isegi mõni buss või rekka jõuab järgi, tühjad metsakad kipuvad eriti kihutama. Spidokas on mul korras.
Vähemalt jäta see rumal jutt sajaga kihutavatest rekadest või metsakatest. Küllap näitab "korras" spidokas nii hästi, et kogu tagant tulev liiklus peab tihti kaheksakümne tuuris toppama. Muud juttu ei ole mõtet kommenteerida, sest sind ju ei koti taga põksuv  veokate rivi nii, et päike ka enam läbi ei paista. Gunn on ju roolis, esimest võiks küll m tähega alustada.
Vasta

Nende kiiruste  ja suitsupauside üle jäämegi vaidlema. Tehelikult on liikluses kaks maailma. Ühed elavad kella järgi ja teised päikese järgi. 
Praegu istun mingis metsakas kuna autohofi ei jõudnud. Jäi puudu 10min.ja just selliste vendade pärast kes maanteel kulgevad oma lõbuks.
10min lõhki ajada maksab prantsusmaal aga kõva raha. 
Ja nüüd istun ka vannun suvitajaid.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Täpselt, nii on ka kohaliku veoga. Mõtetute põksujate pärast peab põõsa ääres s..tuma ja võileiba pugima, sest normaalsesse parklasse ei jõua. Klient vannub ka kurja kuigi võiks ju täiesti legaalselt nende platsil pausi ära teha kui rihma või ketijupp maha võetud.
Vasta

Minu meelest ei ole küsimus mitte selles, et kiirus on mõni km alla lubatu, vaid selles suhtumises, et mul on kõigist poh, vaadaku ise kuidas saavad. Ükskõik kui pedantselt Sa liikluseeskirju järgid, kui teistest on poh, siis oled mölakas.

Liiklus on ikkagi sotsiaalne süsteem, liikluses peab arvestama kaasliiklejatega, isegi kui nad teevad vigu. Selline suhtumine, et kui mina teen kõik õigesti, siis teised käigu põrgu on halva liikluskultuuri aluseks.
Vasta

(13-10-2020, 22:08 PM)zazik Kirjutas:  .... Selline suhtumine, et kui mina teen kõik õigesti, siis teised käigu põrgu on halva liikluskultuuri aluseks.
100%. Mu pärast kihutagu igaüks kui kiiresti tahab, peaasi, et ei tehtaks ohtlikke manöövreid, nt pimedas kurvis möödasõite jms Võtan teepervele ja näitan suunda tagantulijale ...
Tegelikult ongi enamik meie põhimaanteid oma olematut liiklussagedust ja masinate sõiduomadusi arvestades võimelised ohutult läbi laskma ca 110-ga liiklust, need uued lõigud aga tunduvalt suuremat kiirust. Ainult need kodukandi kruusateed, seal on see 90 enamikule kättesaamatu, suurematest kiirustest rääkimata nagu E. Evans seda tõestas Lõuna-Eesti rallil. Ehkki omal kõigub seal kiirus 70-120...
Vasta

Ma sõidan spidoka järgi 90-ga. Spidokas näitab õigesti, ehk mitte oluliselt rohkem tegelikust. Kes on see, kes julgeb öelda, et ma midagi valesti teen?
Andke kontakt ja tulge öelge laivis kui nii kõvad mehed olete.
Just nimelt - teised kihutagu kui tahavad, oma mure. Ja mul ongi jumala pohh, ma ei ole kohustatud mitte ühtegi liigutust tegema lubatud kiiruse ületajate jaoks. Sõidan parema ääärejoone lähedal muuseas seast seal on tee siledam.
Peeglisse vaatan, ja saba taha ei teki, mõningad oinad tõmblejad ainult vahest kipuvad liiga lähedale tilpnema tulema. Eks nende vastu on ka rohtu.
Vasta

see pluss miinus 5 kiltti kipub juba........................üle võlli minema
Vasta

(13-10-2020, 12:35 PM)Peeter2 Kirjutas:  aaga jah, rahulik on sõita maanteel täpselt 90-ga. Möödasõite iseendal teha tuleb väga harva.
Ja mind ennast sügavalt ei koti, kuidas tõmblejad minust mööda saavad või kas minu järgi koguneb saba või mitte. 
Vahest isegi mõni buss või rekka jõuab järgi, tühjad metsakad kipuvad eriti kihutama. Spidokas on mul korras.


(13-10-2020, 18:06 PM)Peeter2 Kirjutas:  
(13-10-2020, 16:08 PM)v6sa Kirjutas:  Kus spidomeeter on taadeldud? Kas rehvirõhud kontrollid iga sõidu eel või ainult kord päevas?
GPS-iga loomulikult kontrollitud. 86-87 reaalne kiirus. Ma isegi ei viitsi hakata vaidlema, reaalselt sabasid ka mu järgi ei teki. Oma probleem kui mõni torbik mööda ei suuda sõita.
Ma ei näe, et ma peaks veel lisaks teistega kuidagi arvestama, kui sõidan reeglite järgi max kiirusega.

(13-10-2020, 23:38 PM)Peeter2 Kirjutas:  Ma sõidan spidoka järgi 90-ga. Spidokas näitab õigesti, ehk mitte oluliselt rohkem tegelikust. Kes on see, kes julgeb öelda, et ma midagi valesti teen?
Andke kontakt ja tulge öelge laivis kui nii kõvad mehed olete.
Just nimelt - teised kihutagu kui tahavad, oma mure. Ja mul ongi jumala pohh, ma ei ole kohustatud mitte ühtegi liigutust tegema lubatud kiiruse ületajate jaoks. Sõidan parema ääärejoone lähedal muuseas seast seal on tee siledam.
Peeglisse vaatan, ja saba taha ei teki, mõningad oinad tõmblejad ainult vahest kipuvad liiga lähedale tilpnema tulema. Eks nende vastu on ka rohtu.

1)spidokas ei ole ju korras, kui õiget kiirust ei näita.
2)Reisibussidele ja veokatele jääd tee peal ette ja sul on pohh. Ja siis samas väidad et sabasid ei teki. Kui sa ju bussidele ja veokatele ette jääd, siis ikka tekib küll. Aga veokas sust 87km/h mööda ilmselt ei saa.. 
3) 86-87 km/h EI OLE õige kiirus maanteel korras auto ja normaalsete ilmaoludega. See on ~5% vähem kui lubatud sõidukiirus (eeldusel et sa 90 alas nii sõidad ja mitte 100/100 jms alas, ma väga loodan). Kui ei ole suuteline 90ga maanteel sõitma, tuleks ehk load varna riputada? Kui 900 eurose kuupalga puhul sulle 860 kantakse, kas siis on ka pohh?
Vasta

ei ole rekkamees ega bussijuht ,aga see 87 ,,91 km.h hakkab ikka imelikuks muutuma..kas lihtsalt igav ,või pole liiklusest midagi muud huvitavat pajatada.
Vasta

(14-10-2020, 01:30 AM)linnuke Kirjutas:  ei ole rekkamees ega bussijuht ,aga see 87 ,,91 km.h hakkab ikka imelikuks muutuma..kas lihtsalt igav ,või pole liiklusest midagi muud huvitavat pajatada.
Mingil moel nõus,mingil moel mitte.Mõnes teises teemas raiutakse 5 lehekülge velgede jura,siin aga pole veel 2 lehekülge ja juba jorised.Teemasse rääkides,siis mulle ERITI meeldivad need ka kes vasakule keerajatest ei suuda paremalt ümberpõiget teha,vaid ootavad seisma jäädes,et eesolev vasakpöörde ära teevad ja siis alles lähevad otse..

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(14-10-2020, 01:30 AM)linnuke Kirjutas:  ei ole rekkamees ega bussijuht ,aga see 87 ,,91 km.h hakkab ikka imelikuks muutuma..kas lihtsalt igav ,või pole liiklusest midagi muud huvitavat pajatada.
No siinsel arutelul on pisut sügavam põhjus momeelest. Arutelu tekitaja ütles täiesti selgelt välja, et temal on kõigist ülejäänud liiklejatest sügavalt pohlad. Mul on igatahes hea meel näha, et nii paljud üritavad talle selle seisukoha nõmedust selgitada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 49 külali(st)ne