UUE KASTIKA OTSING

Sest nii on popp ja isikupärakuline. Erinevus rikastab. Viidatud tegelane ON isikupärakuline. Teadlik sõnakasutus, vast ei solwu.

Oli täna juhust istuda selle aasta Mitsusse. Kui istumiskõlbmatu juhitaburet välja jätta, oli täitsa sümpaatne masin. Tagaiste oli parem. A ma olen lühike käbi ka. Tööandja raha eest võiks täitsa olla liikumise abivahendiks. Oma raha eest ei ostaks - emotsioonitu pann. Tõsi, see oli neljaukseline ja kõrge kastikattega mille küljeprofiil tekitab ajuvalu. Kasutajal oli poole aastaga kerinud ette 12 kkm, üks segase põhjusega visiit esindusse arvuti alla, mis kulusid ei põhjustanud. Üldiselt oli rahul, peamiselt hinna pärast.
Vasta

Ei vihjanud kellegi peale , lihtsalt nopped. Smile
Vasta

(20-10-2020, 22:17 PM)v6sa Kirjutas:  ... Oli täna juhust istuda selle aasta Mitsusse. Kui istumiskõlbmatu juhitaburet välja jätta, oli täitsa sümpaatne masin. Tagaiste oli parem. A ma olen lühike käbi ka. ... - emotsioonitu pann.  ...
Ma ei saanud aru selle tabureti istumiskõlbmatusest, vähe ka sai istutud. Aga naisele tagaiste kohe üldse ei istunud, pidas väga ebamugavaks. Kõrvalistmel oli müügimees. Ma ka suht lühike, kokku kuivanud, viimatiste mõõtmiste järgi 176 alles jäänud. Emotsioonid ei kõlba patta panna elik see emotsioonitu pann mind ei morjenda, kõige sitem emotsioon on pidevalt remonditöökojas passida.
Ja neljaukselised on nad kõik need mitsud. Seda Priidu pakutud vähepruugitut Isuzut keeldus naine kaalumast, ebausust, kuna meil on peres iga pruugit auto ostu järel keegi surnud ...
Vasta

(20-10-2020, 22:17 PM)v6sa Kirjutas:  Sest nii on popp ja isikupärakuline. Erinevus rikastab. Viidatud tegelane ON isikupärakuline. Teadlik sõnakasutus, vast ei solwu.
Siinkohal vabandused teema solkimise pärast, a kuna olen väga edev, siis eeldan, et jutt käib peamiselt minu leksikast. Miks ma ütlen Chevrolet Van asemel sevivann? Labane põhjendus on see, et olen nii harjunud. Mis puudutab Taavi selgituse peale solvumist, siis pole sellist kommet. Ei suures plaanis, ega ammugi siis Taavi osas Smile Enihau, teemasse natuke kah. Minusilmis on kastikas ikka ja alati mikimaa täismõõdus kastikas (seal müüvad muidu ka neid Fjord Stranger-eid ja Isuzu Dima-Iks-i baasil tehtud sevisid), paraku meil siin pole USA gallonihindeid bensiinil, ammugi siis Venezuela omasid. Ka ainus väikese masuudipressiga jewroopas kaubastatud tots oli hinnapoolest umbes kaks tippvarustuses pisikastikat. Sestap jäävadki need valdavalt valikvariantide seast välja inimestel, kellele ostab kastiauto tööandja. Okei, peeruseadmega saab ka mikimaa bensuveekaheksa suht naljaka kilomeetrihinnaga liiiklema, a see ei tasalülita soetamishinda ning pole harvad ka juhtumid, kus see peeruseade on mootori labaselt mahatapnud. Sestap jäävad mugavad ja mitteokseleajava kujustusega kastiautod valdavalt väikeettevõtjate pärusmaaks, kel pole kahju endale inimlikku sõidukogemust pakkuda samal ajal vahel harva harvesterimehele või kombainerile kastis masuuti vedades. Või siis tihemini kui harva.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(20-10-2020, 22:27 PM)honkomees Kirjutas:  
(20-10-2020, 22:17 PM)v6sa Kirjutas:  ... Oli täna juhust istuda selle aasta Mitsusse. Kui istumiskõlbmatu juhitaburet välja jätta, oli täitsa sümpaatne masin. Tagaiste oli parem. A ma olen lühike käbi ka. ... - emotsioonitu pann.  ...
Ma ei saanud aru selle tabureti istumiskõlbmatusest, vähe ka sai istutud. Aga naisele tagaiste kohe üldse ei istunud, pidas väga ebamugavaks. Kõrvalistmel oli müügimees. Ma ka suht lühike, kokku kuivanud, viimatiste mõõtmiste järgi 176 alles jäänud. Emotsioonid ei kõlba patta panna elik see emotsioonitu pann mind ei morjenda, kõige sitem emotsioon on pidevalt remonditöökojas passida.
Ja neljaukselised on nad kõik need mitsud. Seda Priidu pakutud vähepruugitut Isuzut keeldus naine kaalumast, ebausust, kuna meil on peres iga pruugit auto ostu järel keegi surnud ...
...Aga kas on äkki võimalik, et mõne asjaga võib ära harjuda!?
Inimesi on lühikesi ja pikki, pakse ja peenikesi, lisaks sada+ muud nüanssi... Kuidas on ühel autotootjal võimalik kõikidele meelepärane auto toota, selle peale olete mõelnud!?
Vasta

...Aga kas on äkki võimalik, et mõne asjaga võib ära harjuda!?
Inimesi on lühikesi ja pikki, pakse ja peenikesi, lisaks sada+ muud nüanssi... Kuidas on ühel autotootjal võimalik kõikidele meelepärane auto toota, selle peale olete mõelnud!?
[/quote]

Nõus, mäletate veneaegset nalja et hiinlased ostavad vene Volgasid autobussideks!
Aga teemasse ka- paar aastat Mazda BT-50-ga ja tagasilla lehtvedrude kloppimine mõjus seljale laastavalt.
Vasta

Jah, harjuda on võimalik. Eile prooviistutud kaarik ilmselt ei põhjusta koheseid vigastusi ja eks keha kohanebki, kui tõesti peab ebamugava kingaga käima.

Mina valisin B2500 just selle tõttu, et sama hinnaklassi asjadel oli vaid sellel natukenegi õlgu toetav seljatugi. Samas mingi vastupidavuse etalon pole see mudel kunagi olnud. Ja täismõõdulist usakat ei raatsinud osta. Ning mul on jummalast savi, et pere neljas auto aeg-ajalt pole tiptop seisukorras.

Teemaalgatajale küsimus: millal lõpetati tema praeguse liikuri tootmine? Ehk kui tõenäoline oleks leida mõni kasutama isend... Rolleyes
Vasta

(21-10-2020, 21:25 PM)v6sa Kirjutas:  Teemaalgatajale küsimus: millal lõpetati tema praeguse liikuri tootmine? Ehk kui tõenäoline oleks leida mõni kasutama isend... Rolleyes
tootmine lõpetati 2011, samas ma ei tea ega 2009 aastast ei lisatud dpf, kuna kehtestati euro 5, lisaks siin on üks aga - abikaasa pole nõus kasutatud auto ostmisega, ebausk , kuna mitme eelmise kasutatud auto ostmisega kaasnes pereliikme surm (Kas sa ootad minu surma?) ...

2012-august 2020 oli dpf-ga aga ilma adblue'ta.
Vasta

Kui nii vana, siis kasutamat isendit tõesti kusagilt enam välja ei kaeva. Ma eeldasin, et see kestis kauem liinil...

Kasutatu vältimise soov käis juba läbi ja säärased asjad on ka vahel olulised.
Vasta

Tsitaat:Kasutatu vältimise soov käis juba läbi ja säärased asjad on ka vahel olulised.
Eelmise aasta demoauto on nagu uus.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(21-10-2020, 22:35 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Kasutatu vältimise soov käis juba läbi ja säärased asjad on ka vahel olulised.
Eelmise aasta demoauto on nagu uus.
Kuid kasutatud. Siin pole küsimus auto väljanägemises või säilinud ressursis, vaid milleski muus, mida mina defineerima ei hakka.
Vasta

(21-10-2020, 22:43 PM)olevtoom Kirjutas:  
(21-10-2020, 22:35 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Kasutatu vältimise soov käis juba läbi ja säärased asjad on ka vahel olulised.
Eelmise aasta demoauto on nagu uus.
Kuid kasutatud. Siin pole küsimus auto väljanägemises või säilinud ressursis, vaid milleski muus, mida mina defineerima ei hakka.
lisaks pole ka demoautot isuzu puhul enam olemas, seda enam välistan, et demoautod on alati mõttetult rikkaliku varustuse ja automaatkastiga, lõpptulemusena mõttetult kallid. See Veski Priidu leitud sinine elukas on teise auto sissemakseks antud pooleaastane masin üle 10 kkm läbisõiduga.
Vasta

Ega siin vist muud üle ei jää kui kõige odavam Hilux. Varsti on sellel ka mitu tonni hinda otsas, nagu ikka igasugu mudeliuuendustega see kaasas käib. Kuigi see 2,4 jääb valikusse ka edaspidi, siis mõne natuke teistmoodi tehtud plastikust pajebenni eest küsitakse kindlasti paar tuhat jälle rohkem.
Vasta

(22-10-2020, 08:30 AM)vant Kirjutas:  Ega siin vist muud üle ei jää kui kõige odavam Hilux. Varsti on sellel ka mitu tonni hinda otsas, nagu ikka igasugu mudeliuuendustega see kaasas käib. Kuigi see 2,4 jääb valikusse ka edaspidi, siis mõne natuke teistmoodi tehtud plastikust pajebenni eest küsitakse kindlasti paar tuhat jälle rohkem.
Miks ma uurin ongi see, et kõige odavam Hilux on kõige odavamast L200-st ca 6000€ kallim (25 vs 31 k€). Küsimus on selles, kas see Mitsu on ka sedavõrra kehvem? Varustuses enamvähem samasugused, Hilux vist isegi lahjem. See L200 kloon Fiatilt on mitsuga samas hinnas, aga mitsul standardis olevad asjad nagu nt difrilukk on fiatil lisavarustuses ja lisavad hinda.
Vasta

Mis mootor ja asjad mingil su soovitud mudelil on on ju teada ning netist tüüpvigade kohta infot ikka leiab.
Kastika kohta ei oska konkreetselt midagi öelda, kuid 10a tagasi sai näiteks Mitsu Lancer ostetud mis oli vist 15k€ (kõige odavam sedaan mis saada oli pmst automaatkastiga) ning 10a ning 165k läbisõidu peale on vahetatud 2 asja. Tagumised stabika kummipuksid ning 25€ eest keevitatud automaatkasti õliradika väljaviik. 2x klotsid ning 1x kettad ka vahetatud.
Enne seda olid mõned euroopas toodetud autod millel parandades ühe asja ilmus kohe mingi teine probleem.
Vasta

Tonnise kandevõimega kastikal võiks tõesti vähemalt 150kg lastiks peal olla, mõjub sõidumugavusele kõvasti. Eriti talvel, ratas muidu ei kipu üldse väga maha hakkama, oleneb muidugi rehvist ka.
Vasta

(22-10-2020, 08:49 AM)honkomees Kirjutas:  
(22-10-2020, 08:30 AM)vant Kirjutas:  Ega siin vist muud üle ei jää kui kõige odavam Hilux. Varsti on sellel ka mitu tonni hinda otsas, nagu ikka igasugu mudeliuuendustega see kaasas käib. Kuigi see 2,4 jääb valikusse ka edaspidi, siis mõne natuke teistmoodi tehtud plastikust pajebenni eest küsitakse kindlasti paar tuhat jälle rohkem.
Miks ma uurin ongi see, et kõige odavam Hilux on kõige odavamast L200-st ca 6000€ kallim (25 vs 31 k€). Küsimus on selles, kas see Mitsu on ka sedavõrra kehvem? Varustuses enamvähem samasugused, Hilux vist isegi lahjem. See L200 kloon Fiatilt on mitsuga samas hinnas, aga mitsul standardis olevad asjad nagu nt difrilukk on fiatil lisavarustuses ja lisavad hinda.
Mitsu hind on küll hea! Kusjuures ma seda odavat ei võtakski, too hetkepakkumiste 3K€ on olematu vahe (tava 5K€) aga lisavarustus, mis selle eest tuleb, oluline ja kasulik.
Seda siis nimekirja põhjal ja AGR'ist:
LDW, FCM, sensoriga kojamehed, MF+rooliregull, täisautomaatne kliima, parkimiskaamera (ülimõnus haagisega majandades), sinihammas koos muude käedvabad- vidinatega on puhas ohtus, posu häid tulesid ja muud mõnu kabiinis/ümer, LUKUGA keskdiffer, mägipidur.

Ainus miinus on 18-tollised rattad, mis võiks olemata olla. Ma ütleks, et see on ka tavaolukorras küsitavat viite-kilo väärt kraam. Hetkel saaks sõidukõlbliku (konks + kate + talvekad) kätte siis selle eeldatava 30K€uriga. Ei ole paha. OK, jääb küsimus vastupidavusest  Big Grin
Vasta

(22-10-2020, 09:42 AM)qwerty009 Kirjutas:  Mis mootor ja asjad mingil su soovitud mudelil on on ju teada ning netist tüüpvigade kohta infot ikka leiab.
Kastika kohta ei oska konkreetselt midagi öelda, kuid 10a tagasi sai näiteks Mitsu Lancer ostetud mis oli vist 15k€ (kõige odavam sedaan mis saada oli pmst automaatkastiga) ning 10a ning 165k läbisõidu peale on vahetatud 2 asja. Tagumised stabika kummipuksid ning 25€ eest keevitatud automaatkasti õliradika väljaviik. 2x klotsid ning 1x kettad ka vahetatud.
Enne seda olid mõned euroopas toodetud autod millel parandades ühe asja ilmus kohe mingi teine probleem.
160 000 on alles sissesõit ka, ma olen oma masinaga selle maha sõitnud 4 aastaga. Ilmselt siinkõnelejal enamvähem sama läbisõit tulemas. Oleks 10 aastaga 400 000 või rohkem siismoleks tõesti muljet avaldav tulemus...
Vasta

Elu käib ju ikka spiraali pidi...UAZ ootab Sind, honkomees, link kopeeritud 4x4 foorumist
https://www.youtube.com/watch?v=EOS1HH814kc
Aru ma ei saa, miks autotootjad nii hullusti neid "kange" vihkavad, isegi venelased!?
Vasta

(22-10-2020, 17:26 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Mitsu hind on küll hea! Kusjuures ma seda odavat ei võtakski, too hetkepakkumiste 3K€ on olematu vahe (tava 5K€) aga lisavarustus, mis selle eest tuleb, oluline ja kasulik.
Seda siis nimekirja põhjal ja AGR'ist:
LDW, FCM, sensoriga kojamehed, MF+rooliregull, täisautomaatne kliima, parkimiskaamera (ülimõnus haagisega majandades), sinihammas koos muude käedvabad- vidinatega on puhas ohtus, posu häid tulesid ja muud mõnu kabiinis/ümer, LUKUGA keskdiffer, mägipidur.

Ainus miinus on 18-tollised rattad, mis võiks olemata olla. Ma ütleks, et see on ka tavaolukorras küsitavat viite-kilo väärt kraam. Hetkel saaks sõidukõlbliku (konks + kate + talvekad) kätte siis selle eeldatava 30K€uriga. Ei ole paha. OK, jääb küsimus vastupidavusest  Big Grin
Priit, loetlesid üles hulga mulle tundmatuid sõimusõnu! Enamikust nendest juhiabidest ei oska kuidagi puudust tunda, enamasti vastupidi, tunduvad segavat. Muidugi pole suuremat osa neist ühelgi mu autol olnud või pole ma sellest teadlik olnud, nt pärast 4 a sain teada, et mu masinal on nõlvaltstardiabi, kuna mul ei õnnestunud kuidagi paigalt võtta, pidur peal, mingil neljandal katsel jagasin ära. Kliimaautomaat on mitmes autos probleeme tekitanud, manuaalne on palju mugavam käsitseda. Parkimiskaamera on enamasti kasutu (nagu eile juhtus), kuna udupildi järgi ei saa sõita, ilusat ilma meil vähe ja eriti maastikul sõites on see kaamera kasutu.
Ainuke isutav asi järgmises varustustasemes on SuperSelect nelivedu, see keskdifriga süsteem. Samas olen üle 30 sõitnud ilma keskdifrita kastikatega, uazikust alustades. Samas 18'' tollised rehvid või täpsemini võimatus paigaldada 16'' tolliseid velgi on mu jaoks suurem miinus.
Ainuke juhiabi, mis mulle vajalik tundub on püsikiirushoidja, kuna raske jala tõttu juhtub tihti, et märkamatult ja tahtmatult on kiirus kasvanud 130-140-ni.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne