(25-10-2020, 16:03 PM)metsakohin Kirjutas: Iga erand kinnitab reeglit ehk suhteliselt harva toetan ksf PlyVal64 arvamust ja soovitusi. ....
Need jubedad lisad on mind poole aasta jooksul kahel korral päästnud metskitse surmamast ja lugematutel kordadel hoiatanud jalgratturite eest. Paljude poolt põlatud distantsi hoidev püsikas vähendab kindlasti mõtetute möödasõitude arvu. Samas on sellega hea toimetada ummikutes, eriti automaatkastiga (ma tean,et teema algataja tahab elu lõpuni käsitsi käike lapata, olgu neid või kümme).
Kahjuks on nii, et kes pole proovinud, see ei oska hinnata. ...
Ja mina enamasti olen Priidu materdamiste ajal tema poolel, aga mitte praegu.
Huvi pärast, milline lisa päästis kitse eest, mulle on nad isegi tagaporitiiba sisse jooksnud, autost 5-10 m kaugusele 2 m kõrgusest pervest hüppamisest rääkimata.
Distantsi hoidvast püsikast ei oska midagi arvata, ühelgi ei oma ega tööautol pole sellist luksust olnud. Tavaline püsikas oleks pea avarii põhjustanud, oli pidurdades maha võetud kuid unustatud päris välja lülitamast ja tulemus - vist trehvas näpp kurvis roolides lüliti vastu ning püsikas läks peale, siis trassikiirusel. Esimese ehmatusega oli ikka kõhe küll, kui äkki auto
iseenesest hakkab hirmsalt kiirendama, õnneks ei juhtunud kusagil linnas, kus niigi ennast kindlat ei tunne, vaid kodusel rallitrassil. Linnas oleks vist päris paanikasse sattunud. Automaatkastiga olen ka paar ohtlikku olukorda tekitanud, tööautoga, no käib närvidele see mootori undamine, tunnetuslikult tuleks käik ära vahetada ja ikka läheb jalg automaatselt "sidurile", tulemusena äkkpidurdus keset teed ... Automaat võib ju olla hea küll, kui teda kasutada nn liisinguautol, st pärast garantiiaega jälle uus jne. Aga eluaegsel autol nii 10-15-ndal eluaastal, raskete koormate-kärude vedamise järel ja siis otsi spetsialisti, kes oskab just seda kasti remontida - tänan ei, manuaalkastiga saab iga mehhaanik hakkama,
Nädalat aega pole kusagilt võta, tööl ikka vaja käia ja linna jõuda peale tööd on probleem, siis pole enam enamikku müügimehi kohal. Mitsut sain nii proovima, et müügimees andis kolleegile minu sõidutamise ülesande, hirmsa punnitamisega sain nii linna, et jõudis enne 18 lühikese otsa ära teha. Õiget auto tunnetust pole ma ühegi proovisõiduga kunagi saanud, see vajab ikka paar päeva sõitmist, siis saad aru, mis ja kuidas sel autol on. Ja hinnanumbrid räägivad iseenda eest, mis ikka nende üle eelarve autodega proovisõite teha.