Audi - VW kütuseanduri ujuk
#1

Selline ujuk on Audi 100 C2 paagis. Paraku katki ja seetõttu uppus ära. Kinnitub ca 25mm diameetriga metallist rõnga külge. 

Võib-olla on mõnel 70-ndate või 80-ndate autol sarnane. Kui kellelgi selline üle, siis olen huvitatud.

   
Vasta
#2

Mul on mõned vanad Jetta/Golf mk1 omad vedelevad kuskil. Visuaalselt näeb küll sarnane välja. Järgmisel nädalavahetusel saan üle vaadata.
Vasta
#3

kui pragu sees,siis saab kolviga kokku sulatada
Vasta
#4

(01-11-2020, 23:09 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kui pragu sees,siis saab kolviga kokku sulatada
Kokkusulatamine on kahtlemata väärt ettepanek. Minust kogenumad on selle juures hoiatanud järgmiste eripärade eest: 
1. sulatamise temperatuur peab olema vastavale plastmassile vastav - liiga madalaga ei juhtu midagi ning liiga kõrge "põletab" plastmassi rabedaks. Rabe plastmass aga murdub aga veel kergemini katki. 
2. kolb peab olema väga puhas - mistahes muu aine või ka mustus kolvil sulab plastmassi sisse ning saadud sulam ei pruugi põhimaterjaliga ühilduda
3. ka prao korral on vajalik lisada täiendavalt sama materjali juurde, kuna sellise kuumutamise korral osa materjali "kaob". Tõmbab kokku, aurustub vmt. 

Panustan praegu veel sellele, et leian sellise ujuki, mis remonti ei vaja. Pragu on nimelt selles soones, millega ta kinnitub traatvitsa külge. Paranduskoht on seega taas selle traadi all ning saab kindlasti traadiga veidi kahjustatud. 

Täna veel uut ujukit ei ole ja olen valmis konkreetseteks pakkumisteks.
Vasta
#5

Panen lihtsalt illustratsiooniks Golf 1 ujuki.

https://www.ebay.de/itm/Vorratsgeber-Tan...SwbAldf0Fz
Vasta
#6

Polüuretaanvahul peaks bensiinist suht pohlad olema. Kui see punn vahtu täis lasta, peaks ju ujuma nagu noor jeebus vetepääl käis Wink

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#7

Kui ma ei eksi siis pudelivaht tõmbab vett ja bensiini sisse nagu kehvem pesukäsn. 
Vaja oleks suletud booridega vahtu, sellist mida kasutatakse kaugkütte torudel, vaht on kahe komponentne. 
Maksaks mitme ujuki raha.
Vasta
#8

(08-11-2020, 09:38 AM)tõnn Kirjutas:  Kui ma ei eksi siis pudelivaht tõmbab vett ja bensiini sisse nagu kehvem pesukäsn. 
Vaja oleks suletud booridega vahtu, sellist mida kasutatakse kaugkütte torudel, vaht on kahe komponentne. 
Maksaks mitme ujuki raha.
Loomulikult räägin ma suletud pooridega vahust. Ujuki hinnast pole aimu, aga jutu uba pigem see, et kõik mida rahaeest saab on odav, unobtainiumist ujuki elustamisel võiks abiks olla.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#9

Mis tast lappida. Kas vene autode kütuseanduri ujukile on ruumi. Need erinevad vaid oma iseloomuliku silindrilise kuju poolest. Silma järgi peaks istuma küll. Kui ei, siis aasa varre küljes saab ka ju kokku-lahku painutada.

Näited internetist: https://www.osta.ee/uus-moskvits-moskvit...02943.html
või https://www.osta.ee/izh-412-bensiinipaag...34091.html

Kui arvad sobivat, siis on mul ujuk su jaoks olemas.
Vasta
#10

(11-11-2020, 20:13 PM)taruvaras Kirjutas:  Mis tast lappida. Kas vene autode kütuseanduri ujukile on ruumi. Need erinevad vaid oma iseloomuliku silindrilise kuju poolest. Silma järgi peaks istuma küll. Kui ei, siis aasa varre küljes saab ka ju kokku-lahku painutada.

Näited internetist: https://www.osta.ee/uus-moskvits-moskvit...02943.html
või https://www.osta.ee/izh-412-bensiinipaag...34091.html

Kui arvad sobivat, siis on mul ujuk su jaoks olemas.


Kuna jutt on musta numbrit kandvast sõidukist ja omanik on selles vallas parimas mõttes pedant, siis mingi võõra jupi külgeratsimine ilmselt ei ole variant.
Vasta
#11

(11-11-2020, 20:20 PM)zazik Kirjutas:  
(11-11-2020, 20:13 PM)taruvaras Kirjutas:  Mis tast lappida. Kas vene autode kütuseanduri ujukile on ruumi. Need erinevad vaid oma iseloomuliku silindrilise kuju poolest. Silma järgi peaks istuma küll. Kui ei, siis aasa varre küljes saab ka ju kokku-lahku painutada.

Näited internetist: https://www.osta.ee/uus-moskvits-moskvit...02943.html
või https://www.osta.ee/izh-412-bensiinipaag...34091.html

Kui arvad sobivat, siis on mul ujuk su jaoks olemas.


Kuna jutt on musta numbrit kandvast sõidukist ja omanik on selles vallas parimas mõttes pedant, siis mingi võõra jupi külgeratsimine ilmselt ei ole variant.

See pisidetail nüüd musta numbri protsenti küll ühtki koma kohta allapoole ei nihuta. Niikaua on abiks ikka, kui päris õige kujuga ujuki leiab. Võõrale silmale on see nähtamatu, ainult jah, omanikku võib sisimas jääda kripeldama. Ja must number on eelkõige ettenähtud teeliikluses kasutatavatele sõidukitele, mille originaalsuse protsent on väljalaskeaastale vastavalt võrdne ettenähtud miinimumiga või ületab seda ja seda siis kinnitab ka sellele sõidukile väljastatud vanasõidukiks  tunnustamise akt. Restaureerimise konkursid ja mingid kaunitaride võistlused on muu teema.
Vasta
#12

(11-11-2020, 21:23 PM)taruvaras Kirjutas:  
(11-11-2020, 20:20 PM)zazik Kirjutas:  
(11-11-2020, 20:13 PM)taruvaras Kirjutas:  Mis tast lappida. Kas vene autode kütuseanduri ujukile on ruumi. Need erinevad vaid oma iseloomuliku silindrilise kuju poolest. Silma järgi peaks istuma küll. Kui ei, siis aasa varre küljes saab ka ju kokku-lahku painutada.

Näited internetist: https://www.osta.ee/uus-moskvits-moskvit...02943.html
või https://www.osta.ee/izh-412-bensiinipaag...34091.html

Kui arvad sobivat, siis on mul ujuk su jaoks olemas.


Kuna jutt on musta numbrit kandvast sõidukist ja omanik on selles vallas parimas mõttes pedant, siis mingi võõra jupi külgeratsimine ilmselt ei ole variant.

See pisidetail nüüd musta numbri protsenti küll ühtki koma kohta allapoole ei nihuta. Niikaua on abiks ikka, kui päris õige kujuga ujuki leiab. Võõrale silmale on see nähtamatu, ainult jah, omanikku võib sisimas jääda kripeldama. Ja must number on eelkõige ettenähtud teeliikluses kasutatavatele sõidukitele, mille originaalsuse protsent on väljalaskeaastale vastavalt võrdne ettenähtud miinimumiga või ületab seda ja seda siis kinnitab ka sellele sõidukile väljastatud vanasõidukiks  tunnustamise akt. Restaureerimise konkursid ja mingid kaunitaride võistlused on muu teema.
Auto on sõidukorras ning asendusujuk on leitud. Võimalusel paigaldaksin siiski sellise ujuki nagu originaalis seal oli. Seega võib asenduse arutelu lõpetada ning oodatud on ikka originaaldetail. Vahetamine on väga lihtne - tagaiste käib lihtsalt välja, selle all on kahe plekikruviga kerel katteplekk ning kütuseandur keermega paagi küljes tuleb ka lihtsalt pöörates lahti. Asendusvariantide arutelu oli ka kahtlemata huvitav ja hariv. Võib-olla on kellelgi tulevikus sellest ka praktilist abi.
Vasta
#13

Golf 1 tasemeandur peaks vedelema kuskil, silma järgi hinnates täpselt samasuguse palliga nagu vaja. Vaatan üle!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne