Postitused: 2,124
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Nii, võtsin vana "elektrijaama" Russilt maha. Kus on sellel jurakal alles massi. Igatahes uus 4kw starter sai peale, ja edasi toimisin nagu ksf v6sa kirjeldas, ümberlüliti minema, relee minema, juhtmed vaatasin üle ja tegin nii ringi nagu vaja ning võtit. Käivitus koheselt. Rohkem polegi midagi öelda...
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 5,281
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Siis paned kogu selle süsteemi peale tagasi ning lased sellele samale starterile 24v peale... ja käivitusprobleemid on jälle kadunud... Päris mitmeid -mitmeid aastaid 24v pealt valu antud ja tuleb müts maha võtta, kestab endiselt.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
suure külmaga pekkis starteriga fendt läks ka ainult 24v pealt käima kuigi starter oli 12v ette nähtud. 24 voldiga ei tohi pikalt järgi hoida, üks keerab stardi abi sisse ja teine annab kohe võtit, ning hüppab käima nagu sõiduauto, ei mingit pikka käiamist...
Postitused: 2,124
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
19-11-2020, 17:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2020, 17:57 PM ja muutjaks oli
saarrand.)
Soov soetada Fortschritt väikepaki press. Küsimusi aga mitmeid, mis on sell pressi (hetkel pole veel kindel, kas K453 või K454, igatahes see londiga versioon.) jõuvõtu võlli vajaminevate pöörete arv?
Teiseks uurin, mida selle pressi ostu puhul peaks jälgima, st millele tähelepanu pöörata? Mis on selle pressi umbkaudne kaal (et teaks, millist transat vaja on)?
On tal mingeid sünniprobleeme ka või võiks olla tegemist üsna pommikindla masinaga?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 10,806
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
19-11-2020, 18:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2020, 13:24 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
EDIT: 1000 p/min.
Umbes kaks tonni, aga laiust on palju. Londiga ka kõrgust.
Tänan, Meistrimees!
Kolvi servad, kambri servad ja sidumismehhanism vaata üle, et seal poleks tehtud remonti "kellegi ema abil". Muus osas tavapärane laagrid-ketid-võllid teema. Kui sidumismehhanismid on seisnud väljas katmata, siis ilmselt on utiil. Aga kannatliku meelega saab need liikuma küll.
Postitused: 356
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Siduja süsteem jah tundlik. Tahab korraliku määrimist. Eks, kui tööle hakata, siis peab veel nokkima.
Rohkem kapotti all
Postitused: 2,124
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Saab keegi reaalse laiuse mōōdu ka öelda?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 157
Teemad: 0
Liitus: Jan 2008
Maine:
1
Jõuvõtu võll peab ikka 1000 p/min välja andma.
Postitused: 8
Teemad: 3
Liitus: Sep 2020
Maine:
0
Jah,see press tahab 1000 pööret saada ja vaata,et nõelasi ka oleks.Oli neid alumiiniumist ja pruuni karva vist malmist.Tea kas neid veel liigub.
Postitused: 2,124
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Press jōudis ōuele. Tahab siit sealt nokkimist, aga olen väga rahul. Mudeliks K453, 1980 aasta väljalase. Üldmulje üle keskmise viisakas. Eks sellest masinast saa siin pikemalt kuulda olema. Tahan ta samasse konditsiooni viia, nagu kombaingi sai. Kuulmiseni!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 81
Teemad: 4
Liitus: Jul 2014
Maine:
1
Nöör on pakipressidel tõesti väga oluline.
Mul on vanem midel k-442, toimib laitmatult ainult 300se nööriga.
Millist nööri konkreetsel pressil kasutada oskab keegi siin kindlasti soovitada.