igatahes:
Sai siis reguleerimine otsast alustatud, tegemist esi-vasak piduriga:
- Keerasin köik ekstsentrikud algasendi tagasi.
- Keegi peab olema salongis, et vajutada pedaali 12 ... 16 kg raskusega (sellega eelnevalt puusse ka panin, kuna ühed ekstsentrikud said ilma vajutamata regullitud).
- polt-ekstsentikud reguleerisin suunas: klotsist eemale kinnituspoldi suunas - siis trumli suunas (keegi endiselt hoiab pidureid peal, küll on hea kui poeg/tütar olemas on), ees vasak rattal on siis polt-ekstsentrik vastupäeva reguleerida pealekeeramise asjus (poldi pea poolt vaadates).
- kui mölemad polt-ekstsentrikud tehtud, timmisin tagumised-klotsi-kulumis-ekstsentrikud peale, poldi pea suhtes kinni/päripäeva on peale, lahti/vastupäeva on maha (ikka veel keegi hoiab pidurit peal).
- kui see tehtud, vöis salongisistuja vabastada piduripealhoidmisest, sai tagasi tuppa pleikarit pelama ...
- siis timmisin klotsi tagumisi-kulumis-ekstsentrikuid veel pisut maha, et klotsi asjus keerasin ratast vaba-otsast poldi poole ning timisin nii, et örnalt klots peale kohiseks.
Klotsid timmitud ja ratas pöörleb vabalt, aint örna klotside kohinat on kuulda
masin sai katusealla aetud, et siis järgmine (esi parem) pidur hooldada.
... ja siis ootavad järgmised (tagumised) pidurid ka.
Vahepeal nokitsesin neid katusel haagisetulesid. Tihti möni jälle ei pöle ning pidevalt on seest niisked ja ei pea vihmavett.
Tuli välja, et originaalklaasid suht katki ka juba kinnituskohast. Poest sai siis ostetud uued klaasid, mis on küll pisut madalamad, kuid mahuvad ää. Uue lambi alus muidugit ei kölba, see puhas köva plastik. Panin siis uued klaasid peale, originaaltihendi jätsin ja lisasin ka Hylomar silikooni. Poldid M4 aga ostsin roostevabast ja peade taha O-röngad, et vesi piki poldikeeret sisse ei saaks ning köva poldipea plastkuplit ei murraks.
Eks siis näeb, kuidas nii veekindlustpeavad.