Postitused: 1,234
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Küsimus mitte otseselt russist aga haakeseadmest. Vana Överumi ader (mitte pöörd), kolme hõlmaga, juurdeliidetav poltliidesega talajupp koos neljanda hõlmaga. Mudelit ei tea täpselt hetkel, igaljuhul purunes hõlmatugi ja sellest tulenevalt ka hõlm. On ilma n.ö rinnalapita hõlm.. Kus sellist hõlma otsida võiks? Sobiks ka kasutatav vana. PM kaubamajast öeldi, et neil ilma rinnalapita hõlmasid pole.
Postitused: 67
Teemad: 0
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Tere!
Pole küll otseselt MTZ-i teema, aga küsimus Mõisaküla "Krabi" esilaaduri kohta, mida tihti Belarusi küljes kasutatakse. Nimelt vajub kopa nurka hoidev hüdrosüsteem vaikselt alla. Laaduri kõrgust reguleeriv süsteem töötab tõrgeteta. Jagajaks on Walvoil SDM 122/2 (joystick, kahe trossiga juhtimine). Hüdrosilindrid ega jagaja ei leki. Milles probleem võiks olla? Arvatavasti vist ikka kulunud jagajas. Kas seal ka midagi teha annab ja kuidas viga tuvastada?
Aitäh abi eest!
Postitused: 854
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Pane kraan vahele, siis näha, ega silindrites viga pole.
Postitused: 10,802
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Manseti lekke saab kätte ka nii, et lükkad silindri emmale-kummale poole lõpuni välja, lased surveta poole vooliku lahti (ja teed vooliku pimedaks - teine jääb ju ) ja survestad edasi. Kui nüüd hakkab silindri stutsist õli tulema, siis on silindri mansett kööga.
Silindreid on kaks, seega teed kummalegi eraldi menetluse.
Väga väikest leket (kui kopp annab järgi nädalaga, mitte tundidega) nii ei leia muidugi.
Jaguri lekke leidmise sektsioone vahetades selgitasid eelkirjutajad juba ära.
Postitused: 2,123
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
14-12-2020, 12:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2020, 12:11 PM ja muutjaks oli
saarrand.)
Pool lambi küsimus, aga hakkan õlisid ostma ja huvitab, mis hüdroõli kasutate MTZ traktorites, JUMZ kopas jne. Kas mingi vene päritolu hüdroõli ka on okei? Arktilise külmaga ei toimeta, seega tohutu külmataluvus ei oma tähtsust.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 10,802
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Minnu kaarikutes oli pikalt suvaline 10W-40 poolsünt, kuna seda tuli sigasoodsalt kätte. Aga nüüd olen vähehaaval kolinud Flexoili mineraalse 32 peale üle. Odav just ei ole, aga elab üle ning mingi "miinuspaarkend" ei tekita olulisi ekstsesse.
Tuletan meelde, et nendes süsteemides, mille hüdropump on mootori rinnas (russi RV jms), on ohutum pruukida mootoriõli. Hüdroõli pole mootorisse mõeldud.
Postitused: 2,123
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
14-12-2020, 15:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-12-2020, 17:13 PM ja muutjaks oli
saarrand.)
Jah, Russi teemaga olen kursis. Aga Jumz kopa suures hüdropaagis pole vist mootoriōli mōistlik? Vōi on sinna ka piisavalt hea?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 10,802
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
On "piisavalt hea", isegi liiga - mootori tööks vajalikke manuseid hüdrosüsteem ei vaja.
Põhjusmõtteliselt võib hüdrosse valada suvalist mittekorrodeerivat püsiva viskoossusega vedelikku.
Postitused: 1,588
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Jumze on erinevate hüdrosüsteemidega. paljudel pole väikses paagis õli sees, kõik õli võetakse suurest paagist.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 1,172
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
On kellelgil ideid kuidas asendada MTZ-50/52 vanniste millegi mugavamaga?
Postitused: 10,802
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Ma kergelt sellele vihjasingi, et algne vann on juba päris hea. Mingile sajaeurosele odavistmele teeb uhkelt silmad ette.
Kahekesi kalliga on väga mõnsa sõita. Vedrud saab ka topeltjäikusele panna vaid pisukese kangitõmbega.