Postitused: 776
	Teemad: 571
	Liitus: Dec 2002
	
Maine: 
37
	 
	
	
		Tavalist vene võrri ei ole mõtet forsseerida, võta seda sellisena, nagu ta on, st omapärase retrohõngulise stiilisõidukina. 
Loomulikult saab sisse- ja väljalasketrakti geomeetria muutmisega ja/või surveastme suurendamisega veidi võimsust juurde, kuid siis hakkavad teised detailid üles ütlema, mis ei ole sellistele koormustele arvestatud.
Kui muidugi mootoreid palju käes on, võib katsetada, aga... vastasel korral riskid selle eluea tugeva lühendamisega ja pideva remondiga.
	
	
	
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme septembris avatud L,P 11-18
 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 61
	Teemad: 10
	Liitus: Jul 2004
	
Maine: 
0
	 
	
	
		No ja tee siis nii, et:
1.Tee silindri sees neid avasi suuremaks
2.Otsi kuskilt äkki saad võrri sport kolvi ühe rõngaga.
3.Lase kuskil treida silindri pealset nii 1mm madalamaks.
Ja siis vaata kuidas asi muutunud on.
Mina aga olen kuulnud, et võrrirallil ei tohi olla forseeritud võrre.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 363
	Teemad: 31
	Liitus: Jan 2004
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Võrrirallil peab mootori üldvälimus sama olema tavalise võrrimootoriga muud seal öeldud ei ole!
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
		õhuklapi juurde võid veel mingi propelleri või asjanduse aretada et õhku peale annaks rohkem...kuid mitte liiga palju
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
		Kunagi sai õhupuhasti õhuvõtuavasid suuremaks lõigatud ja õhupuhastist mõned sõelad välja võetud. Minek muutus küll kiiremaks ja sõites pöörded suuremaks kui tavalise õhupuhastiga, aga sooja ilmaga kuumenes mootor üle ja kolb tikkus kinni kiiluma. Õnneks see juhtus tavaliselt asfaldil ja libisev sidur ei lasknud ratast blokeerida, kruusal oleks võinud küll pikali käia. Mootorile see hästi ei mõju, peale forssimist oleks mõistlik miski sundjahutus peale aretada.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,198
	Teemad: 66
	Liitus: Jun 2004
	
Maine: 
5
	 
	
	
		Mina olen enda Riga 13 sõitnud peaaegu algusest peale ilma õhupuhastita. Läheb selleta paremini edasi. Kulumismärke mootoril pole (olen omanik 10 aastat). Isegi silindrit pole kordagi maha võtnud (seega originaalrõngad ja kolb)!
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 188
	Teemad: 10
	Liitus: Mar 2005
	
Maine: 
0
	 
	
	
		võimalik on ka lasta rauast kolb treida see peab olema aga orginaalist kergem madalam ja pealmise osa võid veel lohu lasta nagu autodel üherõngaga pott silinder on ka teistest parem vähemalt minu arust
	
	
	
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,248
	Teemad: 204
	Liitus: Jan 2004
	
Maine: 
64
	 
	
	
		
Juba enne lugemist oli tunne, et siin teemas midagi tarka ei kirjutata. Ja ma ei eksinud. Järjekordsed õpetused kuidas korralikult töötav mootor p...se keerata. Õnneks oli teemal ka positiivne külg - masenduse peletasid ja hea tuju tõid järgmised üllitised:
Siller Kirjutas:No ja tee siis nii, et:
1.Tee silindri sees neid  avasi suuremaks
2.Otsi kuskilt äkki saad võrri sport kolvi ühe rõngaga.
andux Kirjutas:õhuklapi juurde võid veel mingi propelleri või asjanduse aretada et õhku peale annaks rohkem...kuid mitte liiga palju
kalev60 Kirjutas:võimalik on ka lasta rauast kolb treida see peab olema aga orginaalist kergem madalam ja pealmise osa võid veel lohu lasta nagu autodel üherõngaga pott silinder on ka teistest parem vähemalt minu arust
	 
	
	
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 188
	Teemad: 10
	Liitus: Mar 2005
	
Maine: 
0
	 
	
	
		nojah see teema ongi ju naljategemis koht võrrile forseering midagi erilist juurde ei anna orginaal kujul töötab mootor muidugi paremini kestab kah kauem
	
	
	
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,520
	Teemad: 156
	Liitus: May 2003
	
Maine: 
7
	 
	
	
		Oskuslik tuuning annab kohe kindlasti powerit juurde, samuti töökindlust. Vaadake kasvõi võrrivõidusõidu esiotsa masinaid - lagunevad tunduvalt vähem kui originaalid ja kiiruslikke omadusi ei anna üldse võrrelda. aga tõesti, siin teemas leiduvaid soovitusi saab ainult läbi huumori vaadelda.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 188
	Teemad: 10
	Liitus: Mar 2005
	
Maine: 
0
	 
	
	
		no tegijas on ka vahet ja forseeridud mootoriga saa viis aastat näppimata ei sõida ju
	
	
	
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
	
		
	
 
 
	
	
			w6rrimeez666 
			
				Registreerimata
				
				
			
	
	
		
 
	
 
	
	
		kalev60 Kirjutas:võimalik on ka lasta rauast kolb treida see peab olema aga orginaalist kergem madalam ja pealmise osa võid veel lohu lasta nagu autodel
Lugupeetud kasutaja \"kalev60\"! Palun ära enam rohkem kellegile siin foorumis nõu anna. Kõikidel inimestel lihtsalt ei ole huumorimeel  sinu jutust arusaamiseks piissavalt arenenud... ja võivad äkki kagemata mõnd juttu tõsiselt võtta. Paluks järgmised postitused rubriiki \"naljanurk\", mis asub vabateema all.
	
 
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 188
	Teemad: 10
	Liitus: Mar 2005
	
Maine: 
0
	 
	
		
		
		
		27-03-2005, 00:39 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2005, 10:02 AM ja muutjaks oli 
kalev60.)
 
	
		ok aga väike küssa:kui silindri peal paar milli maha lasta on siis mõtted kolbi ka näppida või käib ta orginaal kujul sel olukorras paremi eeter annab ka vahest väikese kiiruse tõusu palju seda panna ei soovita  
	
	
	
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
	
		
	
 
 
	
	
		eeter lõhub kolvi ära liiga järsk põlemine. tõsta surveaste 13-15 peale ja sõida metanooliga.(või sai ökki metanooliga veel suurema surveastme teha ilma detonatsioonita)
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
		Kõige mõtekam on sisse- ja väljalaskekanal(id) valu jälgedest puhastada ning omavahel kokku sobitada. Ka uued kulumata laagrid annavad juurde. Leegitorust tahm välja; korralik küünal, süütesüsteem ja see paika panna; korralik ja puhas karbuss ning segu ilusti paika timmida. Õhupuhasti puhtaks ja tilk õli sisse, et tolm kinni jääks; või otsida üles vene-aegne bensufilter, sellelt korpus ümbert ära võtta ja sobitada see karbussi otsa - saab palju paremini õhku kätte, kui originaal puhastiga. Kõrgematel pööretel oli jõudu märgatavalt juures. Veel võib teha sellise asja, et summuti väljalaske ava natuke suuremaks puurida. Sellega sai madalamatel pööretel tublisti jõudu juurde, kuid hakkas natuke rohkem rüüpama.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 47
	Teemad: 13
	Liitus: Aug 2004
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Ainult ülevoolude suuremaks tegemine ei anna tõenäoliselt juurde midagi, kuigi võib natuke pöördeid mõjutada.
Küsimus on sisselaske avade nurkadas, mitte avade suurustes.
Tuleb teada kust ja kuidas avade nurkasid muuta ja enne kõike peavad olema riistad millega seda tööd teha, kuna tavalise viiliga sinna ligi ei pääse ja hülssi ka välja ei võeta sellepärast. 
\"Rauast kolbi tahaks isegi näha !\"