Postitused: 3,120
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Mhmh, noh, flantsi üle treimisest ma ei pääse, aga kuna ma selle idapoolse Internetiga väga sõber ei ole, siis mõte jooksis pigem seda rada, et äkki on õige keermega sobilik toorik juba kuskil müügil, mingi teise masina varuosana vms. Jääks terve hunnik tööd ära.
Postitused: 754
Teemad: 26
Liitus: Sep 2018
Maine:
38
Ma võin neid toota, valutoorikud on olemas.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
tv4 see küll pole,sellel kinnitub padrun 3 poldiga ja vlansil rohkem avasi polnud va spindli ava keskel.
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Mul on üks 120 padrun aga keere vist oli M39 samm 3mm. Üks üleliigne väiksema pingi lünett on ka aga peaks pildid panema. Endal oleks vaja 1p611le lünetti ja vb ka originaal tsentripukki.
Postitused: 754
Teemad: 26
Liitus: Sep 2018
Maine:
38
Автоматическая Коробка Передач või Автоматическая Коробка Скоростей 109. On kaks modifikatsiooni 109-6,3-12M ja 109-6,3-32
See nimetus automaatkast on niiütelda toortõlge, tegu on jah elektromagnetmuhvidel kastiga
mida sai juhtida erineva automaatika abil.
Toodeti 4 unifitseeritud tüüpmõõtu pluss mitmed originaalsed. FT-11 on oma unikaalne kast.
Neid kaste saab lülitada käigu pealt ja on üsna töökindlad, Muhvid on saadaval, muuga on... nagu on.
Tootis Pihkva hammasrataste tehas.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
1А616 on jah paljudele mõõtude poolest sobiv ning miks teda vähe liigub on eelkõige seepärast, et massiliselt kasutati teisi pinke nagu 1K62 ja 16K20.
Eks seal omad puudused ka ole, nagu näiteks rihmade vahetuseks peab käigukasti laiali võtma ja kast peab ka õli pidama et rihmad mingit jõudu üle kannaks.
Paljud viskavad selle alumise kasti vahelt välja ja panevad mootori otse ülemist kasti vedama sagedusmuunduriga.
Eesti aja alguses garaazinaaber oli peaga mees ja tegi selle ajami alalisvoolumootori peale, et kiirusi sai keeratavast nupust valida ning pidurduse äkilisust samuti.
Vana oli lahtise peaga ja tegi igasugu ägedaid kontrollereid ja isegi puurpink oli alalisvoolul ning mäletan, et min kiirus oli 10 pööret minutis kuid kui puuri kinni võttis jõudis ikka detaili käest tõmmata.
Korjas ta igasugu telekaid ja muud elektroonikat kust komponente sai ning me ikka viisime talle ja oli selle üle heameel.
Sõitis veel Saporozetsiga ring see oli ka hübriid tänases mõistes, kus elektrimootor aitas kui vaja.
Vana võitis nii mõnegi kihlveo et sapakas teeb Ladale kiirenduses ära ja sõitis ka miilitsa eest ära, kuid see pole enam treimise teema.
Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
https://www.kuldnebors.ee/search/tooriis...d=84304343&pob_action=show_post&pob_cat_id=10794&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et&search_X_cat_ids=10676&search_evt=onsearch&search_X_selected_cat_ids=10792%2C10964%2C10794%2C10795%2C10796%2C10798%2C10799%2C10800%2C11442%2C11146%2C10801
Kuulutusi sirvides jäi silma proovimisvõimalusega treipink. Pole minu oma, lihtsalt juhuslik infokild.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 350
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Ära usu pilti.Pildil üks neljast erinevast 1A62-st.Muideks asjalik mudel,kui tabelid ja kirjad peal.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
03-02-2021, 01:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2021, 01:33 AM ja muutjaks oli
indrek1000.)
(02-02-2021, 23:52 PM)vanaain Kirjutas: Ära usu pilti.Pildil üks neljast erinevast 1A62-st.Muideks asjalik mudel,kui tabelid ja kirjad peal.
Ettenihkekasti reeverssiga saab tagurpidi keermeid lõigata? Kuulutuses oleval vist seda võimalust pole. Mul endal aastast 53 sama mudel ja toimetab. Keermetabelid printisin seinale, saab sealt spikerdada kyll.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.