UUE KASTIKA OTSING

Lülitad telefonil ekraani tööle, vaatad, et bluetooth ja internet on sees, käivitad auto, ühendada auto ja telefoni kaabliga. Nüüd ootad, sõltuvalt autost telefonist, kas kaks sekundit või rohkem (kuni minut), kui telefon tahab mingeid lubasid, siis otsusta ja anna/ära anna, sama asi autoga, jälgi ekraane. Kui tehnika on teineteist leidnud, siis tulevad auto ekraanile ikoonid, sõltub jällegi, autost ja telefonist. Auto ekraanil saad valida, millist äppi kasutad.
Uudiseid ja kirju ei saa lugeda, sõnumid ja kirjad võib sulle ette lugeda, kui neile näpuga litsud. Et jutust aru saada pidi vist valima googli assistendi keele, rõhutan vist, keel tuleks valida soome, sest eestit pole ja soomlane loeb selgemalt, kui võru murrak on.

Kui tulemust pole, siis alusta otsast peale, lihtsalt muuda natuke tegevuste järjekorda. Minu "das ist auto"-l on täiesti savi, millises järjekorras ma teda telefoniga ristan. Helistamiseks on tegelt kaks võimalust: esimene) valid ekraani kõrvalt või roolilt helistamise, eeldab bluetooth ühendust, kaabel pole vajalik. teiseks) android auto toob ekraanile ka helistamise ikooni, seal on peaaegu nagu telefonis numbrid, lemmikud, rühmad, viimased kõned jne.

Tuletan meelde: pole ideaalset juhist, sest iga auto ja iga telefoni võimalused on erinevad.
Telefonis peavad soovitud äpid ikka lubatud olema, seega vaata, kas telefonis Maps ja Waze ikka töötavad ja helistamiseks pead lubama kõikidele kontaktidele ligipääsu.

Räägi nüüd natuke sõitmisest, naise transportimisest ja puudeveost ka.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Kui asjad toimetada ei taha võib olla veel probleem telefoni seadetes. Energiasäästja võib keelata taustal toimetavad äpid.  Enda omal võtsin linnukese tagant ära ja hakkas tööle.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(15-12-2020, 09:36 AM)metsakohin Kirjutas:  ... Räägi nüüd natuke sõitmisest, naise transportimisest ja puudeveost ka.
Ühendamisest niipalju, et 5 korrast 3 juhul see õnnestus, 2 juhul mitte. Sj ühel juhul töökooslase Android 10 telefoniga lõi kohe ühenduse, minu omaga mitte. 
Sõitmine on nagu sõitmine ikka, mulle tundub kuidagi ujuv see sõit, st nagu oleks kogu aeg kiilakal. Naist ja puid pole veel transportinud, ainult koera kirurgi juurde. Eks ta esialgu ole rohkem igapäevasõiduk ilma ekstreemsusteta. Paar korda on tulnud töö juures suuremat käru vedada-lükata, kuna tööandja masinad ei suutnud seda, surid lihtsalt välja või ei liikunud üherattaveo tõttu tõusust üles. Tagurduskaamera on jama, enne kasutamist peab puhtaks pühkima, sama käib selle Driver Assistance Camera kaamera kohta, saad natu sõita ja juba viskab veateate et, et Driver Assistance Camera blocked ja nii alailma. Nii et neist peentest abilistest tolku pole. Tundub, et meie teede sodi kitib kaamera kiiresti kinni, sj ei ole mul tavatrassil ju erilist liiklust elik eessõitvaid  masinaid.
Vasta

(15-12-2020, 15:32 PM)honkomees Kirjutas:  Ühendamisest niipalju, et 5 korrast 3 juhul see õnnestus, 2 juhul mitte. Sj ühel juhul töökooslase Android 10 telefoniga lõi kohe ühenduse, minu omaga mitte. 
Ehk avaldad, mis su telefoni androidi versioon on. Võin lohutada, et 6-ga oli ka loterii või jõudsid enne kohale, kui ühendas. Midagi ei ole teha, ka telefoni hinnaklass mängib rolli.

Kaamerate mätsimisest ei saa mina aru või pole auto eurooplastele mõeldud. Sõidan igasugu teid ja ühe korra olen puhastanud enne pikemat sõitu.Tagasi jõudes oli kordi hullem, aga töötas.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Android androidiks aga määrav roll on telefoni margil ja mudelil. Mainstream pillid on toimivad ja Hiina asendused ei toimi nii mõneski kohas. Vahe on ka tuntud markide mudelitega kus kõrgem hinnaklass jookseb eeskujulikult aga odavamad hakivad või ei toimi üldse. Paratamatu tänapäeval.
Vasta

(15-12-2020, 16:44 PM)MeelisV Kirjutas:  Android androidiks aga määrav roll on telefoni margil ja mudelil. Mainstream pillid on toimivad ja Hiina asendused ei toimi nii mõneski kohas. Vahe on ka tuntud markide mudelitega kus kõrgem hinnaklass jookseb eeskujulikult aga odavamad hakivad või ei toimi üldse. Paratamatu tänapäeval.
Pillid on BV7000 Pro ja GalaxyXCover SM-G390F, mõlemad siis niiskus jne kindlad, esimene ka naelte seina löömise variant.
Tsitaat:Ehk avaldad, mis su telefoni androidi versioon
androidid vastavalt 7 ja 9

hinnaklass oli soetamise ajal ca 200-250 mõlemal
kolmanda, vanema huawei andmeid ei hakka panema ...
Vasta

(15-12-2020, 16:40 PM)metsakohin Kirjutas:  Kaamerate mätsimisest ei saa mina aru või pole auto eurooplastele mõeldud. Sõidan igasugu teid ja ühe korra olen puhastanud enne pikemat sõitu.Tagasi jõudes oli kordi hullem, aga töötas.
sealjuures silmaga vaadates nagu polegi juhiabi kaamera sitane, ükskord ka külma kuiva teega viskas mingi 20 km läbimise järel veateate ette ja siis hakkas seda aeg-ajalt ette viskama kuni töö juures seisma jäin, õhtul sõitma hakates enam ei protestinud ja tagasi sain ilma veateateta. Tundub, et mingi imepisike tolmukübe satub valele kohale ja piisab. Aga tagumise viskab praeguse sitase teega küll ikka kiiresti nii täis, et muhvigi ei näe, peeglid on ikka tegijad. Muide, igasugu youtube ülevaadetes just kiideti, et ainuke auto, kus tagumine kaamera ka puhas püsib Toungue
Vasta

Netis kurtjaid omajagu kellele BV telefon ja ei saa autoga sõbraks. 
Viga on telefonis.
Vasta

Tagumist kaamerat olen mina kasutanud omal pelgalt haakimiseks. Ma ei tea kuidas Mitsul tagurduskaamera pilt välja näeb, aga Hiluxi puhul kaamera järgi tagurdamine arusaamatu. Sõidad ikkagi peeglite järgi, ainult vahemaid parkimisel ja eelpool mainitet haakimisel on hea jälgida. Kusjuures selle haakimisega on selline lugu, et kärukonksu sa reaalselt ei näe, vähemalt Hiluxil mitte- jääb kaamerast vaadatuna stange taha peitu. Selle markeerimiseks kasutan stangel oranži teibi tükki. Mis kaamera puhtusesse puutub- kui plaan haakida või muud moodi kaamerat kasutada, tuleb endas kujundada harjumus seda enne tavitamist puhastada. Kas või näpuga üle läätse tõmmates.
Asjal on oma väike koomiline külg ka. Vahel parklas tagurdades hakkab nii mõnigi papi lõugama, arvates, et sa ei näe tema kullatüki kaugust sinu kastikaparsa taguotsast Smile
Vasta

(15-12-2020, 18:01 PM)vant Kirjutas:  ... Kusjuures selle haakimisega on selline lugu, et kärukonksu sa reaalselt ei näe, vähemalt Hiluxil mitte- jääb kaamerast vaadatuna stange taha peitu. ...
näed sa, + L200-le, kärukonks ilusasti näha, aga tagurdamisel vaatan rohkem selle külgmise kaamera pilti, näeb auku tagurdamisel kõrvalseisva auto nurka paremini kui peeglist
Vasta

(14-12-2020, 21:39 PM)honkomees Kirjutas:  
(14-12-2020, 21:13 PM)ounou Kirjutas:  
(14-12-2020, 16:48 PM)honkomees Kirjutas:  Aga androidauto ja waze või here?
waze töötab android autoga
aga kuidas waze (jt appe) saada telefonist või muidu autosse? Õpetad?
ega seal muud ei olegi android autoga, kui waze app telefoni panna ja siis saab seda auto ekraanilt kasutada.

Pähkliajude hirm
Vasta

Androidauto weisi ja mapsi puhul on see häda, et sõidu ajal ei lase nad aadressi sisse näppida (noh, saame aru, turvalisus ja värk), käsevad kasutada häälkäsklusi või ära parkida end.
Püüdsin täna lollile masinale öelda 'Pikaliiva', ämeerika aktsendga. Pakkus kenasti välja Big Caliva.
Vasta

(15-12-2020, 18:01 PM)vant Kirjutas:  Kusjuures selle haakimisega on selline lugu, et kärukonksu sa reaalselt ei näe, vähemalt Hiluxil mitte- jääb kaamerast vaadatuna stange taha peitu.
Mis aasta Hiluxiga tegu? Mina enda 2018 a. Hiluxi konksu näen küll kaamerast.
Vasta

Uuel näeb jah. Mul on 8 a. vanune viimane eelmise mudeli facelift, igavene ajast ja arust värk. Täna proovisin seda kõige viimast 2,8 mootoriga ja tollel nägi konksu kaamerast kenasti. Jõudu on ka täitsa reipalt.
Vasta

No lubasin kirjutada siis muljetest, ikka negatiivsetest  Toungue positiiv pole praegu moes.

Kliima automaatrežiimis ei hoia klaasi udust puhtana, suunab kabiini soojemaks saades õhuvoolu jalgadele. St et peab ikka käsitsi valima režiimi klaasile või klaas-jalad. Juhipoolt ei hoia ka siis udust vabana, kui just vendi pöördeid põhja ei keera. Kahjuks pole valikus ka režiimi klaas-nägu, st et saaks suunata nii esiklaasile kui küljeklaasidele keskmisi klappe kinni pannes.  

Ja veel - mootori-käigukasti koostöö on nagu on, st et pidevalt peab käike vahetama, olen nt harjunud kohe liikuma saades teisele käigule üle minema aga see pill tükib siis välja surema, tahab saada pöördeid ja ei vea madalatelt pööretelt ka tasasel teel pöördeid üles, isuzu saab alates 60-70 viienda käiguga kiirendada, mitsu tahab neljandat ja siis edasi vahetamist. Noh nagu vene zigull tahtis pöördeid saada, muidu edasi ei läinud ainult klappe klõbistas.
Vasta

Hea kuulda, et üldiselt rahul. Kui säärased suured vead  on meelde jäänudSmile

Pöördeid armastavad kõik tänased mootorid. Madalatel pööretel ökotamisega need peeti keerataksegi
Vasta

See on nüüd see EURO6 mootor.  Jõud tuleb pööretest. Toorest jõudu nagu vanakooli mehed harjunud pole selle eest sendi eest ka. Aga kui puhas õhk tagant välja tuleb. 
Sõida 30K maha ja vaata. Sumpa seest valge. Mitte kübet musta tahma.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(12-02-2021, 16:27 PM)honkomees Kirjutas:  No lubasin kirjutada siis muljetest, ikka negatiivsetest  Toungue positiiv pole praegu moes.

Kliima automaatrežiimis ei hoia klaasi udust puhtana, suunab kabiini soojemaks saades õhuvoolu jalgadele. St et peab ikka käsitsi valima režiimi klaasile või klaas-jalad. Juhipoolt ei hoia ka siis udust vabana, kui just vendi pöördeid põhja ei keera. Kahjuks pole valikus ka režiimi klaas-nägu, st et saaks suunata nii esiklaasile kui küljeklaasidele keskmisi klappe kinni pannes.  
kliima äkki siseringluse peal?

Pähkliajude hirm
Vasta

(12-02-2021, 17:12 PM)ounou Kirjutas:  kliima äkki siseringluse peal?
eip, seda mitte!
Ja kui mootor soojaks läheb, siis laseb vendi pöörded nii alla (1-2 pulka oma 10-st), et seda tuulekest ei jagu klaasi puhtaks puhumiseks. Samas sean tempi nt 18 kraadi peale aga avadest tuleb üsna palavat õhku ja pikema sõidu peale hakkab jopes higistama. Ei teagi kui külmaks peaks sättima, et paras oleks, igatahes õiget numbrit see aparaat ei tunne. Teistes masinates on 21-22 kraadi peal kliimaga ka jahe hakanud, eriti jalgadel.
Vasta

(12-02-2021, 16:57 PM)Daff Kirjutas:  ... Toorest jõudu nagu vanakooli mehed harjunud pole selle eest sendi eest ka. ...
nojah, ma ju traktoriload 2 aastat enne autolube saanud, sellest tulenevalt diisel tähendab mulle et ükskõik mis käik sisse ja tühi masin astub alati minema, käik on liikumiskiiruse valikuks. Toungue
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne