17-02-2021, 11:32 AM
Poltidega koostatava veljega täiesti tühjaks kui on see rõngas sisse pandud mis rehvi põskede vahele käib.
(17-02-2021, 10:40 AM)v6sa Kirjutas: ... inerts on sõber, kasuta.inerts on hea, seni kuni ei pea seisma jääma - enamasti tähendab tagasi võtmise katse seda et tõmbab ratta lumes ringi ja auto istub kõhul/sildadel kinni. Sügavas lumes on hea hooga minek ja ilma käiguvahetuseta pidev vedu ka madalale langenud pööretel/kiirusel elik vanakooli diisel.
Ehk liigud söösthüpetega: kui enam edasi ei saa, võtad mõned meetrid tagasi ja jälle edasi. Sügavas lumes kohal kaapimine on oskamatuse tunnus. ...
(17-02-2021, 08:20 AM)hundu615 Kirjutas: Mulle küll meeldib kui lumi on,pole ju seda aastaid olnud.Aga 66 jaoks on vist veel tiba vähe,et rõõmu saaks tunda.
(17-02-2021, 09:16 AM)v6sa Kirjutas: Kuis klaasipuhastiarendus end õigustas?
(17-02-2021, 10:40 AM)v6sa Kirjutas: Suudab, kui füüsikaseadusi meeles pidada: inerts on sõber, kasuta.
Ehk liigud söösthüpetega: kui enam edasi ei saa, võtad mõned meetrid tagasi ja jälle edasi. Sügavas lumes kohal kaapimine on oskamatuse tunnus. Töötab ka kõigi teiste masinate puhul (omaduste piires, eksole).
Rehvid pehmeks niikuinii, aga kui lumi on pude, siis pole sellest palju abi. Oskab keegi öelda, kui tühjaks 66 rehvi lasta kannata enne, kui lumes veljel ringi tõmbab?
(17-02-2021, 12:01 PM)honkomees Kirjutas: inerts on hea, seni kuni ei pea seisma jääma - enamasti tähendab tagasi võtmise katse seda et tõmbab ratta lumes ringi
...
(16-02-2021, 23:58 PM)overspeed Kirjutas: Talveröömud
(17-02-2021, 17:04 PM)v6sa Kirjutas:(17-02-2021, 12:01 PM)honkomees Kirjutas: inerts on hea, seni kuni ei pea seisma jääma - enamasti tähendab tagasi võtmise katse seda et tõmbab ratta lumes ringi
...
Mesasja sellest rattast ringi lasta - lumes nii ei rapsita! Ega liivas. Tundega käib asi - tagasi minnakse enne, kui edasiliikumisest allaliikumine saab. Läheb tagasi väga hästi - oma jälg ju ees. See pole isegi keeruline.
Palju keerulisem on uuesti edasi minema hakata kalde peal nii, et oma jälje kõrvale ei vajuks - vat siin on tunnetust ja hella päkka vaja
Ning mõned kohad ongi paraku säärased, et pääsed kohale kas vintsi või sahaga.
(17-02-2021, 22:07 PM)v6sa Kirjutas: A on siis vähem öudne, kui tead mootorit 4+ krpm tegevat arwamise asemel? Ikka vajutad sedapalju, kui tarvis tuleb, et läbi saaks. Selleks see vabalthingeldav lahustipõletaja istmete vahel ju on.
Videos on hästi näha, milline on erinevus saha lumevalli ja "muu lume vahel". Takistab ikka mehemoodi. Rehvirõhku oli vist ka tollal üksjagu?
Vaatan, et Sa ka ei jäänud katuse tugevust katsetama, vaid tegid ilusa ilmaga strippamise ära
(18-02-2021, 12:55 PM)overspeed Kirjutas:Meil kallajatel oli ka pandud VAZ-i tahhomeeter. Jagaja kontaktidelt juhe ja korras.(17-02-2021, 22:07 PM)v6sa Kirjutas: A on siis vähem öudne, kui tead mootorit 4+ krpm tegevat arwamise asemel? Ikka vajutad sedapalju, kui tarvis tuleb, et läbi saaks. Selleks see vabalthingeldav lahustipõletaja istmete vahel ju on.
Videos on hästi näha, milline on erinevus saha lumevalli ja "muu lume vahel". Takistab ikka mehemoodi. Rehvirõhku oli vist ka tollal üksjagu?
Vaatan, et Sa ka ei jäänud katuse tugevust katsetama, vaid tegid ilusa ilmaga strippamise ära
Tunduks vähem öudne, kui silme-ees number oleks, vist.
Seal videos vist jah ei olnud see veel mitte 0,5 bar. Saha lumi on vastikult tihe ... nagu tuisulumi.
Katuseid testin siis, kui muud vöimalust pole. Kui aga vöimalik ,siis ikka jätan testimata.
(18-02-2021, 14:44 PM)Meistrimees Kirjutas: Meil kallajatel oli ka pandud VAZ-i tahhomeeter. Jagaja kontaktidelt juhe ja korras.Kuidas 4-pütase tahhoka 8-silindrilisel õieti näitama said?
(18-02-2021, 14:59 PM)Walter Kirjutas:Ju tuli teine kondekas lisaks panna. Täpselt ei mäleta. Probleem ei olnud paigaldamine vaid tahhoka leidmine ajal kui autosid veel remonditi!(18-02-2021, 14:44 PM)Meistrimees Kirjutas: Meil kallajatel oli ka pandud VAZ-i tahhomeeter. Jagaja kontaktidelt juhe ja korras.Kuidas 4-pütase tahhoka 8-silindrilisel õieti näitama said?
(18-02-2021, 14:44 PM)Meistrimees Kirjutas:(18-02-2021, 12:55 PM)overspeed Kirjutas:Meil kallajatel oli ka pandud VAZ-i tahhomeeter. Jagaja kontaktidelt juhe ja korras.(17-02-2021, 22:07 PM)v6sa Kirjutas: A on siis vähem öudne, kui tead mootorit 4+ krpm tegevat arwamise asemel? Ikka vajutad sedapalju, kui tarvis tuleb, et läbi saaks. Selleks see vabalthingeldav lahustipõletaja istmete vahel ju on.
Videos on hästi näha, milline on erinevus saha lumevalli ja "muu lume vahel". Takistab ikka mehemoodi. Rehvirõhku oli vist ka tollal üksjagu?
Vaatan, et Sa ka ei jäänud katuse tugevust katsetama, vaid tegid ilusa ilmaga strippamise ära
Tunduks vähem öudne, kui silme-ees number oleks, vist.
Seal videos vist jah ei olnud see veel mitte 0,5 bar. Saha lumi on vastikult tihe ... nagu tuisulumi.
Katuseid testin siis, kui muud vöimalust pole. Kui aga vöimalik ,siis ikka jätan testimata.
(17-02-2021, 22:07 PM)v6sa Kirjutas: Vaatan, et Sa ka ei jäänud katuse tugevust katsetama, vaid tegid ilusa ilmaga strippamise ära
(18-10-2020, 19:07 PM)overspeed Kirjutas: Kunagi sai hulgim neid tihendeid ostetud Volga poest ... ainuke probleem on see, et ma ei tea kus ma need panin. Vöimalik et tuleb linnast uut otsida, ehk saab ka tänapäevabentsu kindla.
(22-10-2020, 21:49 PM)overspeed Kirjutas:(22-10-2020, 14:07 PM)robi Kirjutas: Millise ujukinõela siis panid? Mina kasutan juba aastaid traditsioonilise uues bensiinis sulava plastikseibi asemel Lada tüüpi Unikar-7 nõela. Tallinnas Lasnamäelt Härma tn keldripoest ostsin mingi lehetäie neid. Fotod viimase KGB-lase teemas.
Mootoriruumi valgusti taastamine on selline tänuväärne töö. Ikka on hea, kui saad selle sisse lülitada ja ei pea kuskilt LED lampi tooma minema
Panin selle Mosse karbast saadud originaali hetkel, kuna tahtsin masinat liikuma. Kuid tegelen edasi parema nöela otsimisega.
Mootoriruumi valgusti on nagu tulekustuti, loodame et kasutama ei pea, kuid kui siis vaja on väärt olemas.
(18-10-2020, 19:23 PM)lauren Kirjutas: Ma mosul puurisin ettevaatlikult nõelapesa suuremaks, ziguli nõelklapp sisse ja unustatud see kummirõngaga jebimine.
(18-10-2020, 19:07 PM)overspeed Kirjutas: Ja nii ongit, nöela kumm pea olematuks sulanud, oli mingi kirme seal nöelakambris, mis nöelal liikuda ei lasknud:
Kunagi sai hulgim neid tihendeid ostetud Volga poest ... ainuke probleem on see, et ma ei tea kus ma need panin. Vöimalik et tuleb linnast uut otsida, ehk saab ka tänapäevabentsu kindla.
(18-02-2021, 21:06 PM)overspeed Kirjutas:No aga süütepool ja jagaja ju on? Tahho anduri juhe läheb siis lihtsalt pooli selle otsa külge mis ei ole süüde.(18-02-2021, 14:44 PM)Meistrimees Kirjutas: Meil kallajatel oli ka pandud VAZ-i tahhomeeter. Jagaja kontaktidelt juhe ja korras.
Kui teemat eestpoolt sirvida ... mul kontaktivaba süsteem !