Postitused: 183
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
ADBLUE -l on tavaliselt paagis küttespiraal, mis pidigi enamuse jamadest tekitama, kui katki läheb. Minu berlingol on kohe eraldi märk armatuuril, kui 2000 km lubab veel sõita. Paaki mahub 16 l ja tavaliselt kulub see hooldusest hooldusesse ära 25000 km. Masin muidugi arvutab ise külmkäivitusi ka ja hooldusvälp väheneb märgatavalt. Tuletan meelde, et kui veoautodele mõeldud tankurist tankida ADBlueD, siis ei tohi täisvungiga lasta, muidu rikub paagis olevad andurid jne. ära, see pidi teenenduse leib olema.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
Mina läheks ka esindusse.Mul eelmisel masinal (Berlingo) sama jama.Esimeste vingemate külmadega pani mootori ja bluu tule põlema ja tuhande kildi pärast ähvardas jalameheks jätta.Oligi mingi anduri viga.Garantiiga vahetati ära ja rohkem jamasi polnud.Muidugi ei olnud ka tõsiseltvõetavaid talvesid.
Uuel Rifteril ka alles tehase pläust sees,siiani umbes 3000 kildi läbisõidu juures pole veel õnneks midagi juhtunud.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(18-02-2021, 16:46 PM)Aare R. Kirjutas: Mul oli just töömasinal- 2018. aasta Scania R500- kala, kui juba kuu aega mootorituli põles, kuid nüüd mõni päev tagasi hakkas juba tunde maha lugema selle hetkeni, kui süsteem jõudu/kiirust piirama hakkab. Eile (hommikul oli piiranguni veel 8h) sai esinduses asja korda ning põhjuseks oli NoX-i andur.
Kusjuures rääkisin ükspäev meie oma lukksepaga ja tuli jutuks, et äkki ongi ikkagi probleem meie AdBlue-s, sest me pole ainukesed.
Samas üks auto, mis Euroopas käib, tangib AdBlued ainult Euroopas ja temal ei ole selliste asjadega seni probleemi olnud.
Kui AdBlue-st rääkida, siis külm ei ole nende probleemide põhjuseks, sai mõned aastad nädalate viisi sellises temperatuuris sõidetud, kus seda va kusihapet oli konstantselt 100%, ilma juurde tankimata ja anomaaliaid ei olnud mingisuguseid.
Pole see euroopa adeblue nii kuldne midagi. NOXi andur peab jämedalt 500 000vastu siis on kaputt. Ma kõigil enda omadel umbes selle aja pealt vahetanud. 700 euri ja korras. HOmme lähen järgmisega servisesse. 300 000 ja tundub, et ka nox kaputt. Sümptomid kõik olemas.
Kas väike auto ka süsteemi adebluest tühjaks pumpab nagu suur kui masin seisma jäetakse?
Kui adeblue ära külmub siis lihtsalt süsteem ei toimi seni kuni üles sulatab. Siis hakkab jälle tööle.
Külmadega hoiab paagi tunduvalt kauem täis kui soojaga.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 426
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
4
Mul väike ei võtagi talvel,tundub.
Ei tea kuidas lõhki midagi ei külmu
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 101
Teemad: 0
Liitus: Jan 2019
Maine:
5
Adblue voolikud on tavaliselt küttega.
Postitused: 2,942
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
30
ma laseks paagi täis ja võimalusel soojendaks auto soojas toas üles
siis loksutaks kogu asja korralikult segi kah üle mõne tiusuvaalu sõites.
Postitused: 318
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Sellepärast tulebki bensukad osta.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(19-02-2021, 13:23 PM)honkomees Kirjutas: (19-02-2021, 13:05 PM)MeelisV Kirjutas: ma laseks paagi täis ja võimalusel soojendaks auto soojas toas üles
siis loksutaks kogu asja korralikult segi kah üle mõne tiusuvaalu sõites.
no kui uskuda esindust, et adblue paak on tehasest täis ja kütusepaagis 3 tilka siis ma ei näe mõtet, kuna läbitud pole veel 5000 km ehk tõenäoliselt on paak kolmveerandini täis.
Ja alati natukenegi soojema ilmaga kaob veateade ... ilmselt kas mõni anduri või adblue soojendussüsteemi viga. Kui esindusse satun, siis kukun kisama.
Kas ta siis ei näita palju seda bluutot paagis on või siis km jääki palju veel sõita saab?
Aquila captas non muscas.