01-04-2021, 22:28 PM
KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)
01-04-2021, 22:52 PM
arvate, et jõuate neid osta?
01-04-2021, 23:04 PM
Kuna talvel alles sai korjatud neid kuusakoski hunnikust siis ei usu et eriti üllatada suudetakse. 100-300€ vahele jäävad muidu jah.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
03-04-2021, 14:33 PM
osta.ee
Inimene müüb midagi, mis ei vasta kirjeldusele.
Juhid tähelpanu sellele.
Raiutakse vastu, et kõik õige
Inimene müüb midagi, mis ei vasta kirjeldusele.
Juhid tähelpanu sellele.
Raiutakse vastu, et kõik õige
03-04-2021, 17:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2021, 17:00 PM ja muutjaks oli vant.)
(01-04-2021, 09:49 AM)Peeter2 Kirjutas:Jah, muidugi. Kuigi hiljuti kogu kollektiivile suunatud postituses tundsin endki kõrvust tõstetuna tattnoka nime saades, aga tegelikkus on siiski see, et vana seniil ei mäleta.(31-03-2021, 13:01 PM)vant Kirjutas: Pole küll suurem asi keemik, aga minu teada AISI 304- le galvaanikat väga ei tehta. Ta on ju ise oma olemuselt oma eesmärgi juba täitnud- happekindel ja harjatuna dekoratiivne ka.ennevanasti 304 ei olnud happekindel, happekindel oli 316...
AISI 304 e. A2 ja AISI 316 e. A4 e. happekindel. Vabandused.
05-04-2021, 11:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2021, 11:07 AM ja muutjaks oli qwerty009.)
Oskab keegi nimetada mõne automargi kus tagumine rattarumm oleks 5x120 poldivalemiga ning rummu kinnitus masina külge poltidega (st mitte võlliga rattarumm), ideaalis oleks tagaosa sile mida on võimalik otse terasplaadile kinnitada ilma mingit süvendit tegematta.
Plaanis üks kallutatav käru põkale teha ning oleks vaja mingit rattarummis mis maksaks vähe ning mida ei peaks eriti ümber tegema kinnituse kohapealt. Kui teaks mis masinal midagi sellist on, siis oleks varuosa otsing tunduvalt lihtsam.
Plaanis üks kallutatav käru põkale teha ning oleks vaja mingit rattarummis mis maksaks vähe ning mida ei peaks eriti ümber tegema kinnituse kohapealt. Kui teaks mis masinal midagi sellist on, siis oleks varuosa otsing tunduvalt lihtsam.
05-04-2021, 11:30 AM
05-04-2021, 11:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2021, 11:57 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Miks just 5x120? Ilusad veljed olemas? BMW vist kasutab seda jaotust.
Paljudel esivedustel on tagarattarumm polditav. Muu hulgas B3/B4 Passatil:
https://www.autodoc.ee/topran/2723406
Keevita, kuhu tahad. Mõnetonnise jaoks on siin kandevõimet piisavalt. Suuremate asjade jaoks pead niikuinii Päris Asja soetama.
Näiteks midagi säärast (järgneb räige omakasupüüdlik reklaam):
https://www.kuldnebors.ee/62422179
Maasturite talasillad on ka sigatugevad ja need liiguvad mõnesaja €. Levinud on 6x139,7 poldijaotus.
Paljudel esivedustel on tagarattarumm polditav. Muu hulgas B3/B4 Passatil:
https://www.autodoc.ee/topran/2723406
Keevita, kuhu tahad. Mõnetonnise jaoks on siin kandevõimet piisavalt. Suuremate asjade jaoks pead niikuinii Päris Asja soetama.
Näiteks midagi säärast (järgneb räige omakasupüüdlik reklaam):
https://www.kuldnebors.ee/62422179
Maasturite talasillad on ka sigatugevad ja need liiguvad mõnesaja €. Levinud on 6x139,7 poldijaotus.
05-04-2021, 14:16 PM
Oskab ehk keegi viidata, mis sellele eelmises postis toodud rummule minimaalselt juurde oleks vaja, et ratta pöörlema saaks? Laager jms.. tänud!
05-04-2021, 15:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2021, 15:14 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
ksf. v6sa kindlasti teab peast nõuka-aegse eterniidi tahvlite mõõte? olen kuulnud väljendeid suur, väike, kitsas, lai (...laine).
Mis ülekatteid peaks kasutama?
Kinnitused - eterniidinael või kruvi või.... pudelikorgiga mõni eelnev?
Katkiste tahvlite vahetus - vana välja ja uus asemele või lihtsalt peale/vahele lükata?
Oleks vaja hakata ühte sellist katust remontima ja tegeleks enne teooriaga.
Mis ülekatteid peaks kasutama?
Kinnitused - eterniidinael või kruvi või.... pudelikorgiga mõni eelnev?
Katkiste tahvlite vahetus - vana välja ja uus asemele või lihtsalt peale/vahele lükata?
Oleks vaja hakata ühte sellist katust remontima ja tegeleks enne teooriaga.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
05-04-2021, 15:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2021, 15:18 PM ja muutjaks oli aavu.)
Tsitaat:nõuka-aegse eterniidi tahvlite mõõte?Ainult kahte kasutati erakatustel - suur ja väike. Väike oli vanem ja siis tuli suurem. Naelad kipuvad sent-paar välja ronima. Ei tea miks küll. Kunagi sama probleemi ees kasutasin kruvisid ja panin neile ühe väiksema kruvi küljest kummitihendiga metallseibid alla. Sai vist hea. Kusagil kuivatite jm juures vist olid veel suuremad tahvlid aga kindel pole.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
05-04-2021, 15:18 PM
(05-04-2021, 14:16 PM)olli Kirjutas: Oskab ehk keegi viidata, mis sellele eelmises postis toodud rummule minimaalselt juurde oleks vaja, et ratta pöörlema saaks? Laager jms.. tänud!Mul on selle nalja jaoks kõrvale pandud trumlid, siis on lisaks sellele rummule veel ainult laagreid vaja.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
05-04-2021, 15:22 PM
(05-04-2021, 15:08 PM)isandpauk Kirjutas: ksf. v6sa kindlasti teab peast nõuka-aegse eterniidi tahvlite mõõte? olen kuulnud väljendeid suur, väike, kitsas, lai (...laine). ...Mina tean ainult suurt ja väikest, väikese saan kodus vajadusel ära mõõta, silma järgi 1x0,7 m ja suur mälu järgi 2x1 m ning sigaraske, mõlema tahvli mõõtudele võib väikese plussi juurde arvestada
05-04-2021, 15:37 PM
II sordi veekindlal vineeril on tagumisel küljel osaliselt laminaat puudu. Plaan oli sellest teha kerghaagise põhi, kas on mingit moodust selle tahvli niiskuskindlaks saamiseks või tuleb lihtsalt uus ja parem tahvel hankida?
05-04-2021, 15:49 PM
eterniidi mõõdud on tänapäe samad, mis vene aegu.
peast tulistan, siis suur oli 113 x 175.
külgepidi ülekate 1 laine ja otsapidi sõltub kaldenurgast.vist oli 15-20 cm miinimum.
nael ronib välja kuna eterniit mängib.
tänapäevane poola-leedu-ukraina oma on sobilik ka kruvidega panemiseks.
kõik plaadi müüjad pakuvad ka samas toonis kruve ja naelu.
asenduseks topid samamoodi vahele nagu vana oli.
see võib muidugi kepp olla, eriti kui vana eterniidi all veel eelmine katus on.
võib vaja olla igasugu latte vanadel alla surada, et saaks piisavalt kergitatud.
nurki lõikama ei pea, aga võib. uusi on võimalik juba lõigatud nurkadega osta.
mõnel juhul isegi naelaaugud sees. nende kasutamine eeldab küll õige sammuga roovi.
peast tulistan, siis suur oli 113 x 175.
külgepidi ülekate 1 laine ja otsapidi sõltub kaldenurgast.vist oli 15-20 cm miinimum.
nael ronib välja kuna eterniit mängib.
tänapäevane poola-leedu-ukraina oma on sobilik ka kruvidega panemiseks.
kõik plaadi müüjad pakuvad ka samas toonis kruve ja naelu.
asenduseks topid samamoodi vahele nagu vana oli.
see võib muidugi kepp olla, eriti kui vana eterniidi all veel eelmine katus on.
võib vaja olla igasugu latte vanadel alla surada, et saaks piisavalt kergitatud.
nurki lõikama ei pea, aga võib. uusi on võimalik juba lõigatud nurkadega osta.
mõnel juhul isegi naelaaugud sees. nende kasutamine eeldab küll õige sammuga roovi.
05-04-2021, 17:16 PM
Suur eterniit oli põhiliselt 8 lainega aga kusagilt venemaa avarustest sattus siia vahel ka 6 lainega. Need omavahel kokku ei sobinud kuigi mõõdud olid samad.
05-04-2021, 19:08 PM
Just vahetasin vanematel vana eterniidi välja, oli pandud siis kahe laine sortimendiga plaate. Üks osa oli kitsa lainega paigaldatud, kuskil keskel läks sujuvalt üle suurema lainega plaadile ja need olid tsipa suuremad ka. Ise sai valitud täisplaadid ilma aukudeta ja kruvid, kuna ei viitsinud alumist roovitust vahetada. Ilge jebla on panna, kui laastukatus ka all. Teine pidi pidevalt juhatama, kus reika võiks olla. Esimene osa oli pandud 1975 ja suuremad kuskil 1987-90. Sai leedukate oma valitud, kuna tarne oli parem ja tundus kvaliteet ka näpu vahel ok. Seal võrdlused ka vanaga olemas eterniit.ee
05-04-2021, 21:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2021, 21:04 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(05-04-2021, 15:08 PM)isandpauk Kirjutas: ksf. v6sa kindlasti teab peast nõuka-aegse eterniidi tahvlite mõõte? olen kuulnud väljendeid suur, väike, kitsas, lai (...laine).
Mis ülekatteid peaks kasutama?
Kinnitused - eterniidinael või kruvi või.... pudelikorgiga mõni eelnev?
Katkiste tahvlite vahetus - vana välja ja uus asemele või lihtsalt peale/vahele lükata?
Oleks vaja hakata ühte sellist katust remontima ja tegeleks enne teooriaga.
Ega ma mingi multitalent ole, et kõike peast tean Üks meil juba on...
Aga riiulis on Tiit Masso raamat "Väikemajad" , kus muu hulgas kirjas järgmist.
"Suur plaat" on seitsme lainega 108x175 cm, 8 mm paks. Kaalub 26 kilo. Viimast, kaheksandat lainet, mille kõrgus ja laius olid väiksemad, ilmselgelt ei arvestatud. Nüüdsed on kaheksa lainega ja 113 cm laiad. Seni on õnnestunud segamini kasutada, kui vanad plaadid väga ära vajunud pole.
"Väike plaat" on 120x68 cm, kah kaheksa lainega 5+ mm paks. Oluliselt inimsõbralikum tarvitada. Aga seda täna nii lihtsalt ei leia enam.
Vanad plaadid kipuvad olema maru haprad. Seega pehme tallaga jalanõud ja pehmed põlvekaitsmed on õnnestumise eelduseks. Redel võiks kah plaadivahesse toetuda.
Kui just ei ole "musta numbri katus", kus senised õllepudelikorgid on veel loetavad, siis ma üldse ei mõtleks - eterniidinael on piisavalt muretu ja odav asi. Vana plaadi kasutamisel on mõistlik "puurida" ehk lüüa vahepela naela pöörates pigem paari kerge terava löögiga auk ette ja alles siis kinni haamerdada. Muidu on suurepärane võmalus lüüa plaati mõra sisse.
Värske plaadiga seda muret ei tundu olema. Need kannatavad rohkem väänata ka.
Plaatide allalükkamist hõlbustavad nurga alla painutatud lattrauast "heeblid", millega saab plaadiservasid kergitada.
Vanu naelu saab plaate puruks tampimata kätte vaid tõmbevasarga, mis ei pea isegi väga raske olema. Viimati oli laenuks miskine 600-grammine ja tulid üsna valutult mõne koksuga. Kasulik on ka allesjääva pealmise plaadi alumisi kinnitusnaelu kas lõdvendada või suisa välja tõmmata ja asendada.
Aga saab muidugi ka pohhui-nahui katusele ronida ja kangutama hakata. Siis on kindel, et vaid tugevad plaadid katusele jäävad
05-04-2021, 21:05 PM
05-04-2021, 23:07 PM
(05-04-2021, 21:01 PM)v6sa Kirjutas: Ega ma mingi multitalent ole, et kõike peast tean Üks meil juba on...
Ma olen aru saanud, et neid multitalente on meil siin ikka rohkem. Mõnel pole lihtsalt niipalju aega, et siin foorumis rumalaid õpetada.
Tänan igatahes teooria poole eest, lähen nüüd katust üle mõõtma.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne