Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
02-01-2016, 18:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2016, 18:32 PM ja muutjaks oli
denis23.)
Tere.
Hetkel olen otsimas oma W116 Mercedesele värvitööd.
Auto on lahti võetud (iluliistud, aknad, tihendid, jne) ning ka vanast värvist puhastatud. Minu hinnangul ka üsna sile ja sirge. Aga oma silm on kuningas.
Vaadata saab Tln-s Peterburi mnt.
Sooviks oleks saada korraliku värvitöö, normaalne ettevalmistasus, kvaliteetsed materjalid. Soovitavalt ka kontrollkiht.
Värvida vaja ainult väljaspoolt. Kapoti all, põhi, salong jne teha pole vaja.
Värviks on MB originaalvärv Zitrus Grün 874 metallik.
Ehk siis kui keegi oskab soovitada töökoda, kus seda võidakse teha.
Kokku panna ei ole vaja.
Benefit ja Hiteh kardan jäävad veidi kalliks.
Maksmine on sularahas, arved pole vaja.
Kontaktiks:
denis@kloostrimetsa.ee
tel. 5073660
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
10-04-2021, 19:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2021, 20:16 PM ja muutjaks oli
Aare R..)
Kasutan ka seda teemat. Oskab keegi soovitada automaalrit, kellele julgeks usaldada auto üleni värvimise ning kes päris seitset nahka ei koori? Mul oli küll ühe maalriga kokku lepitud, et teeb ära, veebruarist saati on nii, et nädala-paari pärast peaks saama, viimatise kõne põhjal oleks käesoleva nädala algul pidanud auto sinna viima, aga ei saa tüüpi kätte krt. Ei vasta kõnedele ega sms-idele ning tagasi ka ei helista- kuidas sa nii asju ajad? Jutt oli küll kõva, aga tegudeni ei jõua krt.
BMW 540 sedaan asub mul Vändra külje all, seega ei ole probleem auto viia Pärnu-, Rapla-, Viljandi- või Järvamaale.
Autol pole küljes ühtki liistu, linki ega tuld, seega dekomplekteerida pole vaja, samuti kokku panen ise.
Roostet autol ei ole, kuid eks neid väikseid mõlgikesi ikka on, a la parklakõksud. Uksed ostsin teistelt autodelt, et saaks võimalikult roostevabad toorikud, kuid uksed värvisin seestpoolt ise ära, seega ongi vaja auto vaid väljast üle võõbata.
Värviks jääb originaal tumehall (Fjordgrau metallic).
Autost veel niipalju, et see on täiesti tühjast kerest (isegi kaabeldust kerel sees ei olnud, ainult sillad olid all) nö üles ehitatud, 4.0 V8 mootor, käigukast, kaabeldus, sisu ja kõik muu olen täiesti üksi kokku pannud, nüüd on vaja vaid üle värvida ja väiksele mootori puterdamisele lahendus leida.
Postitused: 1,808
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
34
Aare, lihtsalt väike tähelepanek elust.
Viimasel ajal olen oma remontivajavate autodega igasugu uste taha sattunud, st pikale jutule, mida ei tule, on lihtne resümee - 5x lihtsam on asjad endale selgeks teha ja töö ise ära teha, kui vähegi mõistus peale hakkab. Saad kvaliteetsema ja kordades taskukohasema tulemuse. Autoremondiäris ja paljuski mujal on kätte jõudnud mingi arusaamatu situatsioon - iga liigutuse eest küsitakse ulmesummasid ja tööd ära teha ikka ei taheta, kui teinekord hädaga isegi nõus oled maksma. Selline tunne on, et tööl käid Eestis, aga teenuste hinnad on kuskilt kosmosest võetud. Ma ei oska öelda, kas keskmise palga saajana vaeseksjäämise tunnetus on vaid mu isiklik traagika, või elan lihtsalt vales hetkes/kohas.
Seega, kui oled saanud oma auto nullist üles ehitatud, siis selle 2-4 tuhande eest, mis asjapulgad sulle värvimise eest hinnapakkumiseks teevad, saad sa omale ka kõik basic värvimisasjad selgeks ja materjalid ostetud, koha ettevalmistatud jne. Isegi doonori harjutamiseks soetatud. Rahulikult. Mingit Maybachi sa ju ei tee ometi. Ja vanale autole võid arvata, et antakse ka värvigarantii tagatulede kustumiseni. Paar korda maalrile abiks olnud ja esimese autoga oli küll tunne, et haaraks vennalt püstoli ja teeks ise, oleks tulemus parem saanud. Võib-olla olen lihtsalt andekas. Tänapäeval on lisaks palju õppematerjali juutuubis, isegi liiga palju. Igal juhul saad hakkama.
Nüüd tuleb kindlasti 13piisav ja kustutab mõlemad postitused : )
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
5
nendel stangedel pole ju häda midagi! mina teeks sinuasemel ise. hinnad on tõesti eestis müstlised.velgede taastamine maksab sampalju,kui saksamaal. kvalitteet ei vasta hinnale
Postitused: 49
Teemad: 0
Liitus: Jun 2019
Maine:
2
Ma olen youtubest ja amazonest vaatand peris lahedaid nn täispuhutavaid värvikambreid ...
Ei ole eriti kallid ka. Ka see oleks teema millele mõelda.
Postitused: 5,290
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
131
13-04-2021, 11:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2021, 11:53 AM ja muutjaks oli
mlsluik.)
Kui hetkel värv on hea siis lase Tallinnas kile peale tõmmata ja asi tahe. Mina korralikku orginaalvärvi üle ei võõpaks.
E34 oli tänapäeval ikka täielik klassik juba, selle üle ainult hea meel et neid liiklusesse lisandumas on. Mul endal olnud nii E30 kui ka E34 delphin metallic, seega need tumehallid masinad on väga hingelähedased.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,671
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Jätame palun maalriotsingu-teema maalriotsinguks, mitte ei räägi lõpuks Aare R erinevate autode uste toonierinevustest või sellest, mis tunded valdavad E34 nähes.
Paar korralikult lappama läinud postitust on kustutatud.
kuidas mitte-kambris värvida on tegelikult vajadusel eraldi teema.
hea, kui maalritööd õpetavad mõne tervik-auto värvinud praktikud. Eriti hea, kui need, kes on värvinud nii pinnakat kui lakialust - nt kuigi lakialust naljalt voolama ei lase, ei soovi ma enam ilma korraliku ventilatsioonita tervet autot enam lakialusega värvida. Tahaks näha, mis toimub.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"