Küsimused t-25A-1 kohta

Laurtsi pildil vanemat  tüüpi süsteem.Võtab kütust alt. Mida rohkem kütust paagis seda parem. Täispaagiga "surub ise õhu välja".
Uuemad masinad millel kütuse võtmine ülevalt on veel kapriissemad.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Korralik ajukepp on selle põkaga käimas ikka.
Eile sai metsast kaikaid veatud ~ 2 tundi ja absoluutselt mingeid probleeme ei ole. Käisin siis puhkamas/lõunal ja ei jõudnud isegi metsa kui hakkas keberniit pihta, hakkab vaikselt ära koolema ja visuaalselt näha ,et filtrist pumbani olev voolik täielikult tühi. Sureb välja, jaurad starteriga käima siis tuleb sinna vooliku küte tagasi ja saab mingi aja jälle kärutuda.

Täna hommikul  panin teise alum otsaga käsipumba varre/kolvi ja pumpasin veits, imekombel kütust vastu näppe ei tulnud.
Igatahes sai siis mingi 1.5h kaikaid veatud kuni vihm ajudele hakkas käima, jällegi mingeid probleeme polnud. Õhtul sai jällegi üks poole tunnine ots tehtud ja mingit jama ei olnud.

Põhimõtteliselt nagu loterii Big Grin
Vasta

(27-04-2021, 17:00 PM)Xtreme Kirjutas:  Korralik ajukepp on selle põkaga käimas ikka.
Eile sai metsast kaikaid veatud ~ 2 tundi ja absoluutselt mingeid probleeme ei ole. Käisin siis puhkamas/lõunal ja ei jõudnud isegi metsa kui hakkas keberniit pihta, hakkab vaikselt ära koolema ja visuaalselt näha ,et filtrist pumbani olev voolik täielikult tühi. Sureb välja, jaurad starteriga käima siis tuleb sinna vooliku küte tagasi ja saab mingi aja jälle kärutuda.

Täna hommikul  panin teise alum otsaga käsipumba varre/kolvi ja pumpasin veits, imekombel kütust vastu näppe ei tulnud.
Igatahes sai siis mingi 1.5h kaikaid veatud kuni vihm ajudele hakkas käima, jällegi mingeid probleeme polnud. Õhtul sai jällegi üks poole tunnine ots tehtud ja mingit jama ei olnud.

Põhimõtteliselt nagu loterii Big Grin
Kollid paagis või torustikus möllamas.
Vasta

(27-04-2021, 17:56 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  
(27-04-2021, 17:00 PM)Xtreme Kirjutas:  Korralik ajukepp on selle põkaga käimas ikka.
Eile sai metsast kaikaid veatud ~ 2 tundi ja absoluutselt mingeid probleeme ei ole. Käisin siis puhkamas/lõunal ja ei jõudnud isegi metsa kui hakkas keberniit pihta, hakkab vaikselt ära koolema ja visuaalselt näha ,et filtrist pumbani olev voolik täielikult tühi. Sureb välja, jaurad starteriga käima siis tuleb sinna vooliku küte tagasi ja saab mingi aja jälle kärutuda.

Täna hommikul  panin teise alum otsaga käsipumba varre/kolvi ja pumpasin veits, imekombel kütust vastu näppe ei tulnud.
Igatahes sai siis mingi 1.5h kaikaid veatud kuni vihm ajudele hakkas käima, jällegi mingeid probleeme polnud. Õhtul sai jällegi üks poole tunnine ots tehtud ja mingit jama ei olnud.

Põhimõtteliselt nagu loterii Big Grin
Kollid paagis või torustikus möllamas.

Mulle hakkab sama tunduma, et mingi koll seal vahest kollitamas käib aga miks ta vahest puhkust võtab on mulle arusaamatu.
Aga jah saab pakilised tööd kuidagi tehtud siis kisun paagi maha.
Vasta

Vahepeal muud juttu. Otsin head lahendust aisade vaheliste ristkettide korrastamiseks. Kui haakeriist vajab kardaaniga ülekannet JVV-lt, siis risti olevad ketid üles-alla tõstmisel hakkavad segama. Vaja oleks "vahe" sisse luua. PM Kaubamaja pakub ketiga tõmmitsaid tõmbega väljapoole. https://www.pmkaubamaja.ee/et/14-56-046.html. Arvan, et see ei ole hea lahendus. Pigem eelistaksin tõmbega sissepoole. Midagi sellist mida venelased pakuvad youtube'is pildil olevana. Kas meil keegi võiks midagi sellist valmistehtuna pakkuda?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(27-04-2021, 19:19 PM)Xtreme Kirjutas:  Mulle hakkab sama tunduma, et mingi koll seal vahest kollitamas käib aga miks ta vahest puhkust võtab on mulle arusaamatu.
Aga jah saab pakilised tööd kuidagi tehtud siis kisun paagi maha.
No see koll istub vahest ehk enne etteandepumpa stutsi sees ja liigub seal edasi-tagasi. Big Grin
Vasta

Väiksel NHollandil on haakelattide ketid väljaspool ja väga hea. Miks ta siis põkal hea pole? Päevas tuleb vahel kolm-neli korda haakeriista vahetada. Mahud ilusti ratta taha tõmmitsat lõdvaks keerama, kardaanil tööaeg ruumi igas asendis olla. Kui on sissepoole sõrmed, pole rõngassplintegi ette vaja. Lustisõidul haakeriistaga põkal peab tõmmitsad surnuks keerama. Muidu hullud külglöögid lammutavad traktorit.
Vasta

Ma kasutan vahel ka seda väljapoole varianti. Ei ütleks, et nii s....t on, et kasutada ei kõlba. 
Ainult aisad pead panema keskmisse auku. Teistes avades ei toimi.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(28-04-2021, 06:59 AM)Daff Kirjutas:  ...
Ainult aisad pead panema keskmisse auku. Teistes avades ei toimi.

Just - kinnitused peavad olema veolattidega samatelgsed, muidu lõhub ära.

Lühikesed tõmbid otse veolati küljes ja pikad ketid traktori pool jätavad kardaanile rohkem ruumi. Aga hea lahendus see muidugi ei ole. NIng kui kasutada üleminekut 8-->6 nuuti, siis see granaat on täpselt ketiristi kohalSad
Vasta

Ma selle granaadi pärast tegin ringi ja tõstsin ketid väljapoole kui jäätmaaniiduk taga oli. Aga see granaat on ikkagi scheisse. Vibratab liiast. 
Lõpuks pistsin uue jsv väljundu 6 nuudise ja hetkega saabus rahu. Ei vibrat ei purutõstetud kette.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(28-04-2021, 06:59 AM)Daff Kirjutas:  Ma kasutan vahel ka seda väljapoole varianti. Ei ütleks, et nii s....t on, et kasutada ei kõlba. 
Ainult aisad pead panema keskmisse auku. Teistes avades ei toimi.
Mõõtsin keskmise augu asukoha ära. Selle keskpunkt on ca 70 mm allpool rattal olevast kaane keskosast. Kas see tähendab seda, et tõmmitsa kinnitusrõnga ketikinnituse "kõrv" peab siis olema suunaga alla? 
Ikkagi küsin, kas keegi meil pole püüdnud lahendada olukorda minu eelmises postis antu pildi sarnaselt e. tõmbega sissepoole? See peaks ju raudselt töötama?
Vasta

Proovinud pole, aga murekohaks jääb veolatti pooleks väänav surve, kui koormus küljelt küljele kõigub. Põksinäksil on tasapinnalised aisad ja ristkett jaotab koormuse kolmele punktile. Keskelt kahele poole suunduv tõmme väänab veolatte pooleks.

Aga võiks ju töötada.
Vasta

(28-04-2021, 18:31 PM)saare44 Kirjutas:  
(28-04-2021, 06:59 AM)Daff Kirjutas:  Ma kasutan vahel ka seda väljapoole varianti. Ei ütleks, et nii s....t on, et kasutada ei kõlba. 
Ainult aisad pead panema keskmisse auku. Teistes avades ei toimi.
Mõõtsin keskmise augu asukoha ära. Selle keskpunkt on ca 70 mm allpool rattal olevast kaane keskosast. Kas see tähendab seda, et tõmmitsa kinnitusrõnga ketikinnituse "kõrv" peab siis olema suunaga alla? 
Ikkagi küsin, kas keegi meil pole püüdnud lahendada olukorda minu eelmises postis antu pildi sarnaselt e. tõmbega sissepoole? See peaks ju raudselt töötama?


Jah, see kinnituskõrv jääb allapoole siis on ta võlliga ühel liinil.

Kui ma olin hädas oma niidukiga siis sai ringi vaadatud veits. See lahendus mis eeltoodud pildil oli on ka mõeldav. Ainult, et esmalt pead treima uue võlli ja siis aisa kinnitus sõrmede avad suuremaks  puurima ning otstesse mutrid nagu russil on.

Kui põkat kasutada sihtotstarbeliselt siis ei tohiks midagi juhtuda aga kui kasutada suuremaid jõude kui ette nähtud siis võib minna jah jamaks nagu V6sa eespool mainis.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(28-04-2021, 21:55 PM)Jah, see kinnituskõrv jääb allapoole siis on ta võlliga ühel liinil. Kirjutas:  Kui ma olin hädas oma niidukiga siis sai ringi vaadatud veits. See lahendus mis eeltoodud pildil oli on ka mõeldav. Ainult, et esmalt pead treima uue võlli ja siis aisa kinnitus sõrmede avad suuremaks  puurima ning otstesse mutrid nagu russil on.

Kui põkat kasutada sihtotstarbeliselt siis ei tohiks midagi juhtuda aga kui kasutada suuremaid jõude kui ette nähtud siis võib minna jah jamaks nagu V6sa eespool mainis.

Tänan! Nii ma arvasingi, et allapoole.
Variant, millest ma siin räägin, asub https://www.youtube.com/watch?v=BYlMhK90...AlexKalita Ei ole vaja midagi suuremaks puurida, tuleb lapid uued teha ja ära vahetada. Kui kogu pilti vaadata, siis esmapilgul tundub väga töökindel. Kas on? Miks peaks ta aisa latte pooleks murdma?
Vasta

Sest jõud, mis rakendub tõmmista kinnituspunktile aisal on umbes kolmekordne võrreldes ristkettidega. Vaata tõmmitsa nurka.

Aga kui toimetada mõistusega ja mitte lasta rasketel asjadel taga küljelt küljele märatseda, siis kestab tõenäoliselt muretult ära. Lihtsalt tasub meeles pidada.
Vasta

Eespool soovitati raskelt praagatanud õli eemaldamiseks seebikivi. Sai kanku seda ostetud, aga ei saanud asja toimima.
Kahte varianti on saada. Graanulid, mis siis peaks vees lahustama. Teine variant oli valmislahus. Võtsin selle.
   

Klapikambrikaan, mis vajaks puhastamist.
   

Mis konsentratsioonini peaks seda seebikivi veega segama, et hästi mõjuks. Puhast kankust võttes ja pintsliga nühkides ei toimu eriti miskit. Nagu veega hõõruks õlist pinda.
   

Puhta Plexuga näiteks hakkab pintseldades kohe õlipraak sulama ja toimib.
         

Ja tulemus Plexuga. Lihtsalt katse, eesmärk ei olnudki lõplikult puhtaks saada.
   
Vasta

Miks bensiinis või atsetoonis leotamine ei kõlba? Mitte ammu reklaamisin siin Iltise teemas ka. Ostad 1 kord 10-20 liitrit ja sellega teed kümneid ja kümneid kordi kõige lootusetumad asjad säravpuhtaks. Olen niimoodi aastakümneid teinud ja ei kujuta ettegi, et peaks pintsliga mingi kahtlase ollusega võimlema. Leotusanum peab muidugi kaetud olema liigse aurustumise vältimiseks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Seebikivi õlise asja peal toimib ainult kuumalt.
Külmalt võtab ta sellise mustuse maha mis õli ei sisalda ja mida teised pesuvahendid ei võta.
Ilmselt on lahja ka aga kui kange ta olema peaks jään vastuse võlgu sest ise kasutanud ikka suurest kamakast murtud tükke.
Soovitaks kuskil roostevabas nõus umbes 7-80c soojendada ja sinna puhastatav asi torgata.
Vasta

50% seebikivi lahus on kõige kangem. Üle 50 prossa see kraam vees ei lahustu.


Kui tahad rasvast asja puhtaks saada pead vastama, et koostises oleksid esindatud süsivesinikud, polükarboksiidid ja mingid anioonid vist. Nüüd võid minna rasvase asja kallale.

Vanasti Otepää ARTis pesti seebikivi lahusega radikatest katlakivi välja.

Aquila captas non muscas.
Vasta

kunagi sai siin seebikivi juba veidi arutatud.
https://forum.automoto.ee/showthread.php...ght=leelis
võib-olla leiab sealt miskit kõrva taha panekuks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 27 külali(st)ne