Lailint T-74 Rakvere Kuusakoskis
#61

(15-05-2021, 08:23 AM)gruppen Kirjutas:  "Seaduse järgi vaatab Muinsuskaitse amet üle Politseisse kogunenud relvad ja nopib sealt paremad palad välja, samasuguse seaduse peaks ka Kuusakoskile tegema. "

Äkki soovid seda väidet korrigeerida? 

Ja selle "aasta auhinna" all mõtled karuteene medalit äkki?
  Relvaseadus  §83.3 Hävitamisele ei kuulu ajaloo- või kultuuriväärtusega relv. Ajaloo- või kultuuriväärtusega relv kuulub säilitamisele relvakollektsioonis käesoleva seadusega kehtestatud korras.

Just-just, see "aasta auhind" oli irooniana möeldud.
Vasta
#62

Just ja muinsuskaitseamet ei puutu sinna komisjoni, mis neid relvasid hindab. Küsisin igaksjuhuks kolleegilt üle, kes seal komisjonis on ja tema teada Muinsuskaitseameti töötajaid seal pole. Nii, et sellega asi klaar Smile
Vasta
#63

Need kelle jaoks JJVV on Tuve isiklik pensionisammas võivad muidugi ka omapoolseid nägemusi siis alternatiividest välja pakkuda.

Vahet ju pole, kellele jäävad. Keegi pärib nii või naa. Tähtsam on päästa ja koguda. Küll pärast aega kakelda, kes saab ja ei saa. Big Grin
Vasta
#64

(14-05-2021, 23:57 PM)I.A Kirjutas:  Tehnikahuvi on tänapäeval kaduv nähtus.. aeg liigub selles suunas, et ka lambipirni tuleb elektrik vahetama, nagu mujal euroopas juba väga ammu on olnud. Praeguseid lapsi tuleb ka ilusa ilmaga kaikaga õue peksta, veel 20 a oli vastupidi...
Tsitaat:Keegi pärib nii või naa. Tähtsam on päästa ja koguda.
Kas meie järglasd ikka on huvitatud? Praegune kurss läheb selles suunas, et parimal juhul vaadatakse nutiseadmest kui keegi on lingi pannud. Kohale  minna ja käega katsuda varsti enam ei saa, viirused ja muu jura on tõkkeks ees. Isegi koolis enam ei käida, rääkimata muust ilmailust. Kaugtöö, kaugvaatamine, kaugosalemine, kaugsportimine jne.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#65

Konreetselt Rakvere Kuusakoski kohta mainin seda, et nad tavaliselt tõstavad mingid veidramad või huvitavamad asjad ette otsa hunniku peale. Alles seal oli üks ise tehtud traktor, see oli umbes 2 nädalat kindlasti seal. Jääb küll selline mulje et jäeti sinna ja äkki tuleb mõni ostuhuviline, samas võis ka reklaamina olla, et näe sellise rondi saad sinna tuua. 
 Sõidan ise vähemalt 3 korda iga nädal sealt edasitagasi mööda ja kogu aeg vaatan mis uut.
Vasta
#66

Kõrvalteemas äsja üks T-74 päästmiseks pakkuda kõigest 1200 euri eest (Link). Nüüd on väga põnev näha, et kas lihtsalt jutuajamise asemel keegi ka reaalsete tegudeni jõuab kuna ju võimalus analoogne traktor päästa.

Kui jutt ja teod kokkulähevad, siis senise teemakäsitluse ja emotsioonide alusel peaks lausa rebimiseks minema, et kes enne traktorit päästma jõuab. Elame ja näeme, et kas ja mis saab...

Hinna suhtes ksf. Tainas tõi välja, et teemaaluse masina eest saadi vast 1500, seega nüüdne 1200 ju puhta soodushind vanatehnikahuvilistele. Lisaks väljaostmine rauaplatsilt tähendas vähemalt vanasti ju lausa 2 x metallihinda.
Vasta
#67

Väikeettevõtjana on kõige suuremad püsikulu artiklid aeg ja ruum. Ehk siis kui miski võtab ruumi, on kõige odavam see viia sinna, kus asjast lahtisaamiseks ei pea aega raiskama.
Nt aja jooksul kogunenud sae- ja höövelmaterjali jäägid, päris mitu tihu, kusjuures mõõtude järgi sorteerituna, oli mõistlikum viia üks koorem maale kütteks, puuriida alusprussideks jms ja teine jäätmejaama pisut peale makstes, sest polnud aega ja täiendavat vajadust teist 500km ringi veokaga teha.
Moloraamatus äraandmist(!) kuulutades oli tahtjaid dajooba, aga kellel alles kahe kuu pärast vaja ja kes tahtis tasuta kojutoomist ja ainult kindlas pikkuses ning ristlõikes.. .
Praegu vedeleb umbes 10 alusepositsiooni missioonitundest hoitud taaskasutuskraami, millest osa eest on isegi midsgi makstud.
Tähelepanekud:
-Tasuta pakkudes on musttuhat tahtjat, kes järele ei tule
-Raha eest pakkudes kaubeldakse ka neljakümneeurose poehinnaga, kuid kümneka eest müüdavat asja viieka peale. Ja mõistagi on klient kuningas ja kuningas tuleb kaubale järele siis kui ise tahab.
- Jäätmejaamade ja rauaplatside tööajad ja hinnakirjaf on internetis avalikud ja need vastavad tõele.
- ametlikes kanalites utiliseerides on post factum tuhat tarka, kes oleks utiliseeritud kraamist kindlaid artikleid hädasti vajanud. (Tasuta ka kojutoomisega)
Vasta
#68

(15-05-2021, 19:01 PM)mossepower Kirjutas:  Kui jutt ja teod kokkulähevad, siis senise teemakäsitluse ja emotsioonide alusel peaks lausa rebimiseks minema, et kes enne traktorit päästma jõuab. Elame ja näeme, et kas ja mis saab...

Vale puha, suhupandud sõnad. Pole siin keegi väitnud, et missioonitundest kõik vanad traktorid kokku ostab. Jama on selles, et see VÕIMALUS on segastel asjaoludel ära kadunud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#69

(16-05-2021, 00:52 AM)Marko Kirjutas:  
(15-05-2021, 19:01 PM)mossepower Kirjutas:  Kui jutt ja teod kokkulähevad, siis senise teemakäsitluse ja emotsioonide alusel peaks lausa rebimiseks minema, et kes enne traktorit päästma jõuab. Elame ja näeme, et kas ja mis saab...

Vale puha, suhupandud sõnad. Pole siin keegi väitnud, et missioonitundest kõik vanad traktorid kokku ostab. Jama on selles, et see VÕIMALUS on segastel asjaoludel ära kadunud.
Aga nüüd konkreetsel juhul on ju VÕIMALUS olemas ja saamegi näha, et kas seda reaalselt ka kasutatakse.
Vasta
#70

Nõus, aga selle teema konteksti tulemus ei muuda.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#71

Igaks juhuks mainin ära, et sellist linttraktorit T-74, millel pool-laiad lindid all, ma kuskil näinud ei ole. Samuti ei piisa mulle sellest ühest pildist, et aru saada millega üldse tegu. Aga haruldane igal juhul. Sellised lindid olid all muidu DT-55-l. Kas ka 74-le alla pandi tehase poolt, ma ei tea.

T.
Vasta
#72

(16-05-2021, 01:14 AM)mossepower Kirjutas:  
(16-05-2021, 00:52 AM)Marko Kirjutas:  
(15-05-2021, 19:01 PM)mossepower Kirjutas:  Kui jutt ja teod kokkulähevad, siis senise teemakäsitluse ja emotsioonide alusel peaks lausa rebimiseks minema, et kes enne traktorit päästma jõuab. Elame ja näeme, et kas ja mis saab...

Vale puha, suhupandud sõnad. Pole siin keegi väitnud, et missioonitundest kõik vanad traktorid kokku ostab. Jama on selles, et see VÕIMALUS on segastel asjaoludel ära kadunud.
Aga nüüd konkreetsel juhul on ju VÕIMALUS olemas ja saamegi näha, et kas seda reaalselt ka kasutatakse.
Kirjutasin mehele. Minul on juba neid niigi juba 2, aga doonoreid on vaja 20! Kuusakoskist veel niipalju, et ise nad presenteerivad ennast maailma päästjatena, propageerivad ennast taaskasutajatena jne-jne. Sponsoreerivad igasuguseid hüppajaid /kargajaid, aga kui jutt tösiseks läheb, siis on hala lahti, käiakse välja igasuguseid argumente, miks platsilt midagi taaskasutusse anda ei saa ja see raha jutt on köige silmakirjalikum, sponsorrahasid jagada on maailm, aga pärandi säilitamiseks panust anda, siis kopikas käes väriseb.
Vasta
#73

(16-05-2021, 01:27 AM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Igaks juhuks mainin ära, et sellist linttraktorit T-74, millel pool-laiad lindid all, ma kuskil näinud ei ole. Samuti ei piisa mulle sellest ühest pildist, et aru saada millega üldse tegu. Aga haruldane igal juhul. Sellised lindid olid all muidu DT-55-l. Kas ka 74-le alla pandi tehase poolt, ma ei tea.

T.
Noo ikka leidus nii laia kui poolaia lindiga T-74 ,siin ka mõned pildid. Need traktorid olid  aga vähe levinud  ja säilitamist vääriks  nad igal juhul kas  põllumajandus või maantee muuseumis .


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Pilt (pildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#74

Kahtlen kas täislaia lindiga t-74 on,oli olemas.
On vähemalt üks vanaraua plats kust on võimalik kaal kaalu vastu +väike preemia asjapulgale.
Olen oma gaasipitsi kaasa võtnud vajadusel ja meeldima hakanud jublaka kätte saanud.
Vasta
#75

Ehh, lugesin praeguse 123tuulilasi kunni memuaare. Mingil hetkel tegeles ta vanarauaga, enne kui asjad edasi arenesid. Võib ainult ette kujutada, mida siis pooleks lõigati ja sulatusse saadeti. Julmad ajad. Algas asi sest, et ta kompanjon oli ajaviiteks märkmiku täis kirjutanud, kus eestimaal iga viimane kui natt, bella ja muu seismajäänud raud kirjas. Ja infot hakati ühel heal päeval rahaks tegema, kui metallihind topelt tõusnud oli, aga omanikud seda veel ei teadnud. Vene raua tahtjaid ju liiast polnud ja vanainimesed soovisid vaid kokkuostuhinda oma värava taga kohe kätte saada. Imelik, et pärast seda kahetuhandendate alguse harvendust üldse midagi veel platsidele tuua on. Aga näed on.
Vasta
#76

(16-05-2021, 22:59 PM)mutikas Kirjutas:  ...
On vähemalt üks vanaraua plats kust on võimalik ....

Metanex müüb ka välja. Mitte kõike ja mitte ostuhinnaga. Aga omanikult saab alati küsida, kui miskit silma hakkab. Ta on tihti ise tunkedega platsil.
Vasta
#77

Oletame, et  ma ostan selle linttraktori sealt platsilt ära.  Oletame, et kuidagi saab käima. Ega jah midagi ei oska peale hakata kui  et vb lund lükata. Kas mingit buldooseri tööd kannatab teha nii ,et pärast ei pea üle tegema? Ok saab vb midagi järgi haakida ja kas seal mingi jvv ka on millega midagi teha? Kui isegi on ,kui töökindel selline masin on?  Vägisi tundub, et ega vist pigem muuseumi või hoovikaunistuse eesmärgil. Muidugi kui mul oleks korralikud varjualused aeg ja raha  ning piisavalt suur elamine siis võiks igaks juhuks ikka igasugu tehnikat omada. Iga päev võtad uue riista ja ajad käima.
Vasta
#78

Rakvere Kuusakoski aarded vana põllutehnika  näol on ksf Krossifan vahendusel ka vene tehnika RC foorumisse . Mind hämmastab et hoolimata mitmetest Eestit laastanud vanaraua buumidest leidub ikka veel vene aegset tehnikat mida vanarauda saata . Samas peaks ikka mõtlema kuidas säilitada veneaegne põllumajandustehnika muuseumis ennem kui ta lõplikult ajahõlma  kaob.


Manustatud failid Pilt (pildid)
                       

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#79

Kas Põllumajandusmuuseum on ka selle 20 aastaga jõudnud oma varusid täiendada?  Seal peaks ehk juba kõik meie mail olnud ja olevad tehnikaimed esindatud olema?

T.
Vasta
#80

(17-05-2021, 21:10 PM)Laurimetall Kirjutas:  Oletame, et  ma ostan selle linttraktori sealt platsilt ära.  Oletame, et kuidagi saab käima. Ega jah midagi ei oska peale hakata kui  et vb lund lükata. Kas mingit buldooseri tööd kannatab teha nii ,et pärast ei pea üle tegema? Ok saab vb midagi järgi haakida ja kas seal mingi jvv ka on millega midagi teha? Kui isegi on ,kui töökindel selline masin on?  Vägisi tundub, et ega vist pigem muuseumi või hoovikaunistuse eesmärgil. Muidugi kui mul oleks korralikud varjualused aeg ja raha  ning piisavalt suur elamine siis võiks igaks juhuks ikka igasugu tehnikat omada. Iga päev võtad uue riista ja ajad käima.

Kunagi sellistega ju tööd tehti - järelikult kui suur soov on, saab ka praegu. Iseasi, kas on soovi, arvestades, et on hulga mugavamat, ökonoomsemat ja suurema jõudlusega tehnikat saada. Nagu tolle ajastu asjdega ikka - kui teha kõik ettenähtud hool, siis tuleb teha tänapäeva mõistes tihti. Kui ma ei eksi, siis sellisel peaks iga ratas lindijooksus olema TAPi täis (mis seal sees ei taha seista, vene ajal lasti sinna tuima näoga tavotipritsist tavotti). Aga tehasejuhend käsib igapäevaselt taset kontrollida, pritsiga tavotinipleid üle käia jms toredusi teha.

Mäletan veel üheksakümnendate algusest, et spordisaali vundamendi kooris ära T100 ja vajaliku alajaama vundamendiauk lükati dt75 buldooseriga maa sisse (ju polnud koppa võtta).

Lume lükkamiseks pole lint super asi, sest jää peal on tal libe ja pööramiseks võtad ühelt lindilt veo tagant ära siduriga, või kui järsemalt tahad keerata, siis veel pidurdad ka ühte külge. Aga veel kaheksakümnendatel, kus raudroomikud asfaldil polnud tohutu probleem, lükkas meie kandis talvel külavaheteed lint küll. Ilmselt sellepärast, et T150 olid talvel kasutuses turbakärude ees, aga lintidel, mis suvel rabas turvast kogusid, polnud talvel targemat tööd.

Mina arvan, et sellise lindi omamiseks ei ole vähemalt viimased 25 aastat ühtegi ratsionaalset põhjust ja see on puhas edevuse pill õue peal omada. Mulle endalegi nad meeldivad ja naise ehk räägiks ka ära, aga meil pole kohta, kus teda hoida ja tött-öelda peaks veidi sõitmise ruumi ka olema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne