(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2013, 19:00 PM ja muutjaks oli deeremees.)
Üle eelmisel nädalal lammutati seesamune E 281C, ning lõigati vanarauaks.
Nüüdseks siis ainult pildid temast. Pildil olev vana Krone järelveetav niiduk ka läks seda teed.
(Seda postitust muudeti viimati: 23-12-2013, 08:35 AM ja muutjaks oli deeremees.)
Muidu see 1988.a E-281C töökorras,veidi nokitsemist vajab, aga jah pane ainult akud peale ning tööle. Masin pole erilist tööd ka teinud. Sai see siis ostetud kui see vana (mis vanarauda läks) rikki läks.Muidu pidid lätlased ta ära ostma, aga siiamaani pole neist kuulda olnud.
Dosaator läks juba huvilisele, aga võin üle küsida. Ksf MlsLuik õigus. Tõesti kuum kaup. Toru pööramis silinder oli omadega läbi, sellest asja poleks enam saanud ka.
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2014, 23:54 PM ja muutjaks oli deeremees.)
Eestis haruldane (juhul kui üldse leidub) Fortschritt E 280. Vanemad ksf. on kindlasti põldudel mitmeid E 280-sid põllul niimoodi töötamas näinud. Hekslitoru tundub olevat ka lühem kui on see E 281C-l.
See minu jäädvustatud pildil olev E 281C on müügiks. Vaja akud peale panna. Farmis kunagi sai kasutatud haljasmassi hekseldamisel loomadele, kui kogurkäru polnud veel. Üldiselt väga vähe töötanud. Kui pakub huvi võin hiljem ka kontakti anda.
Kas keegi oskab öelda, mis materjalist on nende masinate trumli terad? Kas neid oleks võimalik/mõistlik puidu höövelpingile kohandada? Mis variandid võiksid üldse höövliteradena kõne alla tulla? Materjali ristlõige peaks olema umbkaudu 8 ... 12 x 80 ... 100 x 600 ... 650
(Seda postitust muudeti viimati: 10-07-2022, 11:46 AM ja muutjaks oli E303.)
(17-02-2013, 21:22 PM)deeremees Kirjutas: Lisaks leidsin veel Fortschritti tehase suhteliselt haruldase toodangu. Nimelt E 290. Oskab keegi sellest lähemalt rääkida.
E-303
80-kümmendate keskel oli Fortschritti konstruktorite töölaual paraleelselt töös uued hekseldid E-282 kui E-290 .Nendest paremaks osutus ja seega tootmisse läks ainult E-282 . E-290 jäigi prototüübiks mida ehitati valmis ainult mõned masinad katsetamiseks. Pildimaterjali seepärast säilinud vähe.Küll aga üks video mis alles viimasel ajal on välja ilmunud selle E-290 kohta https://www.youtube.com/watch?v=oKdvI_Sq...=georg2605
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Kas E281-ga on võimalik otse niita ja purustada? Mis kiirusega see töö sel juhul toimub? Kas sellise toimiva masina leidmine kuskilt on veel ka reaalne? Hetkel nagu müügikuulutusi ei tuvastanud. Sellel peaks peal olema 6 silindriline IFA, mis võtab ilmselt ca 15 L tunnis kütust?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Põhi käib tervelt alt ära. Olen vahetanud aga uue põhja tootjad olid kodumaised vennad ja heinal enam torus hoogu ei olnud. Ilmselt oli geomeetria vähe vale.
Kui äravõetud põhja ja maakera vahele midagi muud olulist ei jää, siis peaks ju kokkuniidetud mant peale nugade vahelt läbikäimist kenasti rataste vahele laiali pudistatud saama. Küll mitte niidulaiuselt laiali paisatud...
Küsimus tegelikult tekkiski, kas ja kui palju kulukam on sellega lasta kui traktoriga purustiga niites? Mul hetkel oleva Poola AG220 purustiga on see ca 4 ha päevas ja seejuures selline MTZ kapotini oleva heina purustamine on ikka väga vaevaline.
Oli lihtsalt uitmõte, kas E281-ga kannataks kiiremini ja ka traktori mõistes valutumalt hakkama saada? Mitte et selle E281 leidminegi niivõrd lihtne oleks
Natuke nagu saksa tehnika fänn ka ja see ju oleks ilus kombo Aga nagu jub aütlesin, uitmõte ja uurin targematelt ja teadjamatelt.
Kas keegi oskab ehk ka panna mõne pildi, milline on selle niiduheeder, mis purustil ees olema peaks. Nagu aru sain talle käib mingi eraldi vaaluheeder ka ette.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2021, 17:35 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Puusalt pakun, et kulukam ei tule. Mugavam võib tulla, kuivõrd E kabinet on mugavam keskmisest russist.
Odavam vaevalt, et tuleb - maht jääb ju samaks. Kui tahad odavamalt saada, siis niida maksimaalse lubatud kõrguse pealt. Palju see praegu PRIA jaoks ongi?