Mõistusevastased manöövrid liikluses

(25-05-2021, 17:02 PM)honkomees Kirjutas:  Eks ma  olen räige rikkuja kui olen bussijaama ees valgusfoori punase tule süttides kamandanud naise autost välja kuna nii
1. Saab tema kiiremini bussini üle sebra
2. Ma ei pea hakkama sisse keerama parklasse/pesulasse, et teda maha lasta
3. Seetõttu vähem manöövreid linnas ja puhtam õhk ning samuti saan kiiremini tööle.
Kui nüüd mõelda, et paremalt võib tulla mingi tsikkel ...
...siis oledki liiklusõnnetuse põhjustamises süüdi.

Ma vaatan siin, et liiklusraev (roadrage) ei ole foorumlastele mitte võõras nähtus. Samas on praktika näidanud, et
1) kui keegi sõidab naglalt ja minust kiiremini/ette, ei vähenda see minu sõidukiirust. Mõni harv üksikjuhtum on, kus nii on, aga sama tihti(harva) suretab keegi nt foori all auto välja ja takistab teisi.
2) kui A käitub liikluses nagu m*** ja B leiab, et see õigustab tema m*** kombel käitumist, on tegu lasteaia pärandiga (tema tegi esimesena!)
Vasta

Mind näiteks ei häiri ükski liiklusvahend nii kaua, kuni selle juht mingeid idiootsusi ei tee.
Ning näiteks rollerijuhte ma kõiki kindlasti poolpimedateks ei pea, kuid siiski mingi osa neist kõige teravamad pliiatsid küll pole. Kindlasti aga mõjutab nii minu kui ka paljude teiste arvamust rollerite käitumine ajast, kui need registreeritud ei pidanud olema. Samamoodi nagu bemmimehed jäävad alati rullnokkadeks, enamuse arvates.
Vasta

Kõnealuses videos näidatud jama põhjustas momeelest kahe liikluskeenjuse kokkujuhtumine. Oleks neid üks olnud, poleks meil midagi vaadata.
Üks hakkas reisijat välja laskma, vasak suund sees.
Teine nägi seda vasakut suunda ja meenutas "Kui eesliikuv sõiduk pöörab vasakule või tagasi ..., tuleb sellest mööda sõita paremalt.", jättis vahele lauseosa "ja see on selgelt arusaadav" ning lajatas parempoolsesse pilusse. Ju oli kõhn mees, mina poleks sinna trüginud.
Paras koht meenutada liiklemise esimest tõde: käitu nii, nagu kõik kaasliiklejad oleksid pahatahtlikud debiilikud Wink
Vasta

Indrek??? MIDA me kurat siin arutame??? 

Tsitaat:[b]§ 51.   Möödasõit[/b]

  (1) Eesliikuvast sõidukist tohib juht mööda sõita VASAKULT. Kui eesliikuv sõiduk pöörab vasakule või tagasi ja see on selgelt arusaadav, tuleb sellest mööda sõita paremalt.


Ära kurat aja oma demagoogiat, et mää-mää, tsiklimees äkki mahtus minust paremal samale sõidurajale jne! EI MAHTUNUD ja sellisele tulebki UKSEGA ANDA! 


Tsitaat:44) möödasõit on ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmine oma sõidurajalt välja sõites. Möödasõiduks ei loeta ümberpõiget ega möödumist;

45) möödumine on ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmine oma sõidurajalt välja sõitmata. Möödumiseks loetakse ka vastusõitvast sõidukist möödumist;

[b]§ 52.   Möödasõidukeeld[/b]

  ...
  (2) Pärisuunavööndis ei tohi juht mööda sõita:
  ...
  3) aeglustus- või kiirendusraja, teepeenra või ühissõidukipeatuskoha teelaiendi kaudu, välja arvatud juhul, kui sõidetakse paremalt mööda sõidukist, mis on vasak- või tagasipöördel.
KAKS tsiklit mahuvad ühele sõidurajale ja ei pea sõidurajast välja sõitma! Tavalisest autost, jättes KOHUSTUSLIKU ohutu külgvahe, ei mahu samas sõidurajas mööda sõitma! Kusjuures MINA ütlen, mis on minu jaoks ohutu, mitte tsiklimees! Autojuhina on "Minu oma" KOGU minu ees ja ümber olev ÜKS sõidurada ja ma võin selel peal teha, mida "hing ihaldab", k.a. fooritaga ust avada, kui minu autouks EI ULATU kas teepeenrale või kõrvareale!!! Ja vanatehnikaga sõites on seda ka elus PALJU ette tulnud, eriti raudteede taga oodates jne!!! Faking PALAV on vanakeses, mida Sa ju ise ka tead!!! Ei ole mõtet lollidele takka kiita, kuidas nad kõik "tohivad" paremalt mööda sõita! EI TOHI ja PUNKT! 


Läheme siin Rahumäe kalmistule ja seal peaagu hauanaabrid näiteks Kraut ja Ojamäe ning "lohutame" nende hingi, et Sirk lubas paremalt ka mööda sõita, nafik oli siis vaja vasakule tõmmata... On nii, härra jurist??? 

Tsitaat:[b]§ 46.   Piki- ja külgvahe[/b]
  ...
  (3) Sõitmisel peab juht hoidma ohutut külgvahet.


Lisaks, kuna maismaa eeskirjad on siisk imerelt pärit:kas fooritaga ootav auto on sõidus olev või mitte??? Laev on käigusolev isegi siis, kui on otsega kaiküljes kinni. Kas fooritaga ootav sõiduk pargib või osaleb liikluses aga hetkel on lihtsalt kiirus 0 km/h??? Tuletan veel meelde:

Tsitaat:52) peatumine on sõiduki ettekavatsetud seismajätmine sõitjate peale- või mahamineku või veose laadimise ajaks. Peatumiseks ei loeta sõiduki seismajäämist liiklusvoos või liikluskorraldusvahendi või reguleerija nõudel; 

Seega ei ole fooritaga ootav peatunud vaid LIIKUV ehk LSi mõistes "sõitev" sõiduk! Mõistlik erisus on see, et ma hoian autoga parema sõiduraja serva ja nii tekib tsiklil minust VASAKUL teoorias ruum minust mööduda. Paremalt EI, Ei ja veelkord EI!!!
Vasta

Vaevalt, et see rollerijuht seda suunatuld üldse nägi, kuna näha on, et punane auto polnud esimene (arvata on, et ka videot filminud auto taga oli veel reas autosid) kellest ta paremalt mööda sõitis. Samuti lubatud kiiruse osas raske hinnata, vabalt võib sellises kohas ka õueala olla. Isegi kui ei olnud, siis kiirus oli ohutuks liiklemiseks sellises situatsioonis siiski liiga suur. Kui ukse asemel oleks autode vahelt laps üle tee jooksnud (teisel pool teed on raudaed - äkki lasteaed?), siis miskipärast kahtlen, et rollerijuhile kaasa tuntaks ja teda õigustataks. See kõik, et tähenda aga seda, et punase auto juht ja reisijad oleks süütud. Isiklikult mind kaherattalised ei sega - nad tulevad, mööduvad ja lähevad ja minu liiklemiskiirus või liikluses viibitud aega nad ei mõjuta, kui nad just ohtlikke manöövreid ei tee või autot läbi prao pressides ei kriibi. Üldiselt mõistlikud sõidavad kaua, ebamõistlikute osas teeb looduslik valik oma korrektuurid.
Vasta

Õueala on, lasteaeda ei ole.
Vasta

(25-05-2021, 17:02 PM)honkomees Kirjutas:  Eks ma  olen räige rikkuja kui olen bussijaama ees valgusfoori punase tule süttides kamandanud naise autost välja kuna nii
1. Saab tema kiiremini bussini üle sebra
2. Ma ei pea hakkama sisse keerama parklasse/pesulasse, et teda maha lasta
3. Seetõttu vähem manöövreid linnas ja puhtam õhk ning samuti saan kiiremini tööle.
Kui nüüd mõelda, et paremalt võib tulla mingi tsikkel ...
 Mina olen ka nii teinud aga siis ka hoolega peegleid vaadanud + ohukad peale pannud. Aga vasak suund sees kedagi maha lasta, kui saab rahulikult edasi sõita on midagi muud ikka.
.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(25-05-2021, 18:47 PM)stretch Kirjutas:  Õueala on, lasteaeda ei ole.
Olin seni kahtlusel, et seal võis olla eraldi kitsas rada kergete aparaatide jaoks nagu näiteks vineeri peatuses. See postitus tõi selguse. Videot ma ei näe, pole iga seltskonnaga liitunud


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

jätame vasaku suunatule hetkel mängust välja.kui kaasreisja lahkub sõidukist,siis sõiduk peatatakse võimalikult paremal teeserval,nii et ei oleks võimalustki kellelgil,ei rattturil,ega mopeedil paremalt mööduda! enne seisma jäämist tuleb ka aegsasti paremat suunda näidata!
Vasta

(25-05-2021, 21:50 PM)sturmbannführer Kirjutas:  jätame vasaku suunatule hetkel mängust välja.kui kaasreisja lahkub sõidukist,siis sõiduk peatatakse võimalikult paremal teeserval,nii et ei oleks võimalustki kellelgil,ei rattturil,ega mopeedil paremalt mööduda! enne seisma jäämist tuleb ka aegsasti paremat suunda näidata!
no kui jääd seisma ummikus või valgusfoori taga siis nagu teeserva ei tõmba ja ukse lahtitegemise jagu peab ikka kõnniteeni või nagu enamasti torupiirdeni ruumi jätma ja mul suured uksed ...
Vasta

§ 29.   Sõidukisse sisenemine ja sellest väljumine
  (1) Sõidukisse tohib siseneda ja sellest väljuda ainult siis, kui sõiduk seisab.
  (2) Sõiduki ust ei tohi avada enne sõiduki seismajäämist. Sõiduki ukse avamine ei tohi ohustada ega takistada teist liiklejat. Sõidutee- ja jalgrattarajapoolne uks ei tohi olla avatud kauem, kui see on vajalik sõitjate sisenemiseks või väljumiseks
Vasta

(25-05-2021, 23:35 PM)ivo86 Kirjutas:  § 29.   Sõidukisse sisenemine ja sellest väljumine
  (1) Sõidukisse tohib siseneda ja sellest väljuda ainult siis, kui sõiduk seisab.
  (2) Sõiduki ust ei tohi avada enne sõiduki seismajäämist. Sõiduki ukse avamine ei tohi ohustada ega takistada teist liiklejat. Sõidutee- ja jalgrattarajapoolne uks ei tohi olla avatud kauem, kui see on vajalik sõitjate sisenemiseks või väljumiseks
Kas siit järeldub, et buss peab peatuma ülaltoodud pildil oma sõidurajal ega tohi peatuses minna jalgratta või muu kergliikluse rajale, et reisija saaks siseneda-väljuda kõnniteelt. Siis peaks ju reisija ületama kergliiklustee omal vastutusel elektritõukside vahelt. Nonsens! Vasturääkivus!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Kõige lahedam on veel see, et antud kohas on kogu muu ühistransport omaette rajale (trammiteel) suunatud.
Vasta

(26-05-2021, 10:48 AM)pppp Kirjutas:  Kõige lahedam on veel see, et antud kohas on kogu muu ühistransport omaette rajale (trammiteel) suunatud.
Buss nr. 28 peatub ka teeservas kõnniteel nagu peatusesildilt näha kuna keerab Liivalaiast paremale.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Liivalaiasse saaks 28 keerata ka siis, kui pildil nähtav viimane valgusfoor, kus põleb roheline tuli, oleks veidi keerukama ehitusega ja "aitaks" bussi pärast peatust uuesti paremasse ritta tagasi. Aga jah, võib-olla kõiki asjaolusid (nt. seda, kui tihti seal tipptunnil ülekäigukoht "kinni" sõidetakse) arvesse võttes selline lahendus siiski ei toimiks.
Vasta

Täna üks hull tahtis Saaremaad teha. Pärast mööda sõitsin, lasi ca 90ga, päris julge poiss...
[Pilt: 20210614_191647.jpg]
Vasta

Idioote ei künta ega külvata, nad kasvavad ise.

Autol peab päris kenasti koormat pakiruumis olema, et tublisti ülekaalus negatiivse konksukoormusega haagis pära silmnähtavalt ei tõsta...
Vasta

No kui juba Kalevipoeg tuli Venemaalt lauakoorem seljas ja jäi ellu ega siis saarlased saa köhvemad ölla.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Ja kui pilte jagate netis, saate varsti kalevipojalt serviti lauaga Big Grin
Vasta

Veel paremalt möödasõitmisest.
Tavaline 1+1 realine maantee, eraldusriba vahel, kiirendus ja aeglustusrajaga parempöördeks.
Minu soov peateelt paremale aeglustusrajale reastuda ja paremale pöörata, kiirendusrajalt tuleb sõiduauto peateele ja selle juhile kiirendusraja põhimõte võõras. minul parem suund sees, temal vasak, sõidame lubatud kiirusel kenasti kõrvuti ja minu aeglustamise peale aeglustas ka teine. Vajutasin pedaali põrandasse jõudsin ette, reastusin poolest autost aeglustusrajale ja... kiirendusrajalt mis ammu aeglustuseks  muutunud ja kohe lõppeb, paistab paremast peeglist motikas, oluliselt kiiremini lubatust. pidurdus, signaalid selja taga jms, motikamees tervelt teel ja mina parempöördest 20m mööda sõitnud teepervel... var.2 oleks motikas veel pisut kaugemal metsas või 10m madalamal jões


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 25 külali(st)ne