Postitused: 549
Teemad: 0
Liitus: Nov 2017
Maine:
20
Kuna ma olen teatavasti selline 90-ga kulgeja, siis tekib Kanama viadukti juures ja mujal sarnastes kohtades alatasa probleem, kiirendusradadel ei oska inimesed läheduses oleva sõiduki kiirust hinnata ega üles kiirendada. Vasakule ritta tõmmates jään seal kihutajatele ette. Püüan siis targem olla, 120 sisse ja vasakusse ritta. Siis saab uimerdajatest mööda.
Ise suudan kiirendusrajal alati üles kiirendada või kiirema mööda lasta, minu pärast ei pea keegi kuhugile reastuma.
Postitused: 4,169
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
Oluline fakt on see, KAS kiirendajal mitte polnud AnnaTeed! märk ees???? Kanamal on! Ehk kiirendaja PEAB läbi laskma KÕIK peateel liikujad. Kanamal olevat ka eksami koht ?
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Kui jätta nüüd see kiirendus-aeglustusraja kokkulangemine ära, siis nö tavalisel neljarealisel on üsna tihti olnud olukord, kus peateel liikujana võtan kiirendusrajalt tulijat nähes vasakusse ritta, et see "ballett" sujuv oleks, kuid lõpeb see ikka nii, et kiirendaja saab 90 kätte ja kui mul on samuti 90km/h, jäämegi mingiks ajaks kõrvuti sõitma.
Ma ei oska selliseid kiirendajaid muud moodi nimetada kui silmaklappidega juhtideks, sest nemad näevad vaid seda, et neil on lubatud kiirus käes.
Mis aga puutub seda kiirendus-aeglustusraja kokkulangevust, siis ma leian, et üsna tihti on ikkagi nii, et see on juba eemalt aru saada, mismoodi on õigem käituda- kui ma tahan maha keerata, jälgin juba eemalt, kui kaugel on mahakeeramiskoht, kas ja millise kiirusega keegi kiirendusrajale tuleb jne.
Postitused: 549
Teemad: 0
Liitus: Nov 2017
Maine:
20
17-06-2021, 12:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2021, 12:19 PM ja muutjaks oli
Peeter2.)
Kes Tallinnas sõidab, vist teab, et Järvel on järjekordselt ehitustööd ja liiklusummikud garanteeritud hilissügiseni.
Suunal Pärnu poolt kesklinna on mõlemas suunas olukord, kus kaherealisel teel üks rida on teatud ulatuses suletud ja sellel liikujad peavad integreeruma teise ritta.
Üldiselt mõistlik toiming on sõita teesuluga reas kuni teesuluni ja siis sealt sujuvalt teise ritta siirduda. See õnnestub alati.
Mõistusevastane on püüda hulk maad enne rea lõppu teise ritta trügida, mõni jääb lausa seisma ja suleb sellega sõidureas liikluse.
Samuti pole erilist mõtet seal vabas reas pikas sabas seista. Ise loendan hommikuti ja õhtuti ajaviiteks autosid, millest ma teist rida pidi mööda sõidan. Rekord on seni 56tk. Tihti ei pea isegi kordagi seisma jääma teesulust möödumiseks.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Nii on küll, et nö lahtises reas võib olla ka 100 autot ja paljud loodavadki selle peale, et suluga rea lõppu minnes õnnestub vahele trügida. Tihti õnnestub ka, kuid siin on jälle see häda, et kui see suluga rida on peaaegu lõpuni tühi, kasvab see "lahtine" rida järjepidevalt. Ma olen Rootsis teinud vahel nii, kui on näha, et see lahtine rida ÜLDSE ei liigu, reastun suluga ritta ja kõrvalreaga samas tempos liikudes on lõpuks mõlemad read ilusti liikuma saada. Kusjuures on olnud ka olukordi, kus vabas reas liikudes minu taga sõitja on mulle ümberreastudes jätnud mulle kõrvalritta sama ruumi, et ma lõpus saan tagasi reastuda. Kõik on sujunud ja samas mulle meeldib liikluses väga, kui täiesti võhivõõrad inimesed ühise keele leiavad, mitte ei hakka valede sõrmedega vehkima.
Seevastu tehakse Rootsis muidugi liikluses selliseid tempe, mille peale annab päris tulla, aga üleüldine viisakus ja teineteisega arvestamine on ikka hoopis teisel tasemel.
Siin Eestis satun ma õnneks sellistesse kohtadesse vähe, kus peaks midagi korraldama.
Postitused: 549
Teemad: 0
Liitus: Nov 2017
Maine:
20
Seal pole küsimus üldse trügimises, isegi märgid on väljas, et suletud reas olijad tuleb rea lõpus vahele lasta. Kenasti lastakse vahele.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
17-06-2021, 16:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2021, 16:32 PM ja muutjaks oli
Aare R..)
Märgid näitavad vaid seda, et rida jookseb teatud maa pärast kinni.
maaksiga olen tema viimase lausega täiesti nõus- kui kaks rida on seal pudelikaelas kõrvuti, oleks viisakas ja normaalne pudelikael läbida kordamööda- 1 ühest reast, teine teisest.
Nagu enne ütlesin- oled "viisakas" ja sõidad, õigemini seisad lahtises reas, samas kui kõrval olev rida liigub.
Veokaga on see olukord eriti "mõnus"- tead, et jõuad veel (maha)laadimiskohta enne tööpäeva lõppu, enne ummikut on veel laadimiskoha tööpäeva lõpuni aega küll, lõpptulemus on aga see, et veokajuhil on aega küll, lihtsalt olukord läheb nii.