04-01-2021, 22:59 PM
Kas mingi selline skeem pole, et võtad autorongina arvele näiteks koos 3 sillalise O2 haagisega ja ei pea midagi maksma.
(10-01-2021, 16:07 PM)Raudpats Kirjutas:Haagist veel ei ole, aga kui hangin, siis proovib selle skeemi järgi. Niikuinii suuri koormaid sellele hobiautole vast kunagi peale ei raatsi panna. Aga seniks on ta arvelt ajutiselt kustutatud igasuguste liigsete kulude vältimiseks(04-01-2021, 23:05 PM)Brrr Kirjutas: Ark-s tuleks haagise andmed vähe muuta, et täismass 2+3 jääks alla 35999 kg, siis peaks 0 rida olema.Kas see asi reaalselt ka läbi läheb? On keegi teinud nii?
(04-01-2021, 22:49 PM)mlsluik Kirjutas: Esisild siis vist lehtvedru peal kui 70€ kvartal?Esisild jah terase peal, pehmeks muudavad selle auto kabiinipadjad mida on neli
https://www.emta.ee/et/eraklient/maa-soi...ksu-maarad
(08-03-2021, 21:18 PM)Lanseron Kirjutas: Õli jookseb mööda pihusti juhtmeid. Selleks et leke peatada tuleb klapikambri kaas maha võtta ja see plokist läbitulek uuesti silikoneerida n ö uus seen panna. See pole väga suur tööKäisin Volvo's uurimas, sain teada, et õnn on minust mööda läinud. DXI 13 mootoril on see mootorisisene juhtmepunt eraldi müügil koos selle läbiviiguga mingi 200-300€ eest. Kuna minul on DXI 12 mootor, siis sellel on kogu juhtmestik ühes tükis, nii et kui tahaks tehasekvaliteediga lekke pidama saada, peaks investeerima juhtmestikku 900+käive. Võib-olla see on isegi hea mõte nii vana auto puhul, kogu juhtmestik uus panna...Soovitati ka proovida tihendada paisuva silikooniga kui raha vähe. Aga ei pidanud kindel lahendus olema, võib pidada aastaid, aga võib pidada ka paar päeva. See kõik esialgu siis teooria, praktika selgub, kui hakkan ka reaalselt asja lahti kitkuma. Võib-olla õnnestub mingi tehase omast parem lahendus sinna isegi välja mõelda.
(08-03-2021, 21:18 PM)Lanseron Kirjutas: Õli jookseb mööda pihusti juhtmeid. Selleks et leke peatada tuleb klapikambri kaas maha võtta ja see plokist läbitulek uuesti silikoneerida n ö uus seen panna. See pole väga suur tööKäisin Volvo's uurimas, sain teada, et õnn on minust mööda läinud. DXI 13 mootoril on see mootorisisene juhtmepunt eraldi müügil koos selle läbiviiguga mingi 200-300€ eest. Kuna minul on DXI 12 mootor, siis sellel on kogu juhtmestik ühes tükis, nii et kui tahaks tehasekvaliteediga lekke pidama saada, peaks investeerima juhtmestikku 900+käive. Võib-olla see on isegi hea mõte nii vana auto puhul, kogu juhtmestik uus panna...Soovitati ka proovida tihendada paisuva silikooniga kui raha vähe. Aga ei pidanud kindel lahendus olema, võib pidada aastaid, aga võib pidada ka paar päeva. See kõik esialgu siis teooria, praktika selgub, kui hakkan ka reaalselt asja lahti kitkuma. Võib-olla õnnestub mingi tehase omast parem lahendus sinna isegi välja mõelda.
(09-08-2021, 21:04 PM)saarlane87 Kirjutas: Tihti kannatab kabiinitõstevoolikuid vahetades uus voolik kõigepealt suvaliselt kuidagi ära vedada. Siis kabiin üles tõsta ja seejärel õige koha pealt vedada, jääb suur hulk lammutamist ära.Hea mõte, aga kuna kiiret pole, ja need poldid niikuinii vaja korda saada, siis seekord teen hard way
(09-08-2021, 21:58 PM)zazik Kirjutas: Mul Magnumi aegadest meenub, et minu omal oli ka kabiinitõste algul kutu. Aga minu mälu järgi peaks tal kuskil olema koht, kust saab tungrauaga avariitõstet teha. Mul endal kokkupuudet polnud, aga juht, kes selle peal sõitis, justkui rääkis. Igatahes kuidagi ta selle kabineti tee ääres üles sai.pole kuskil silma hakand seda võimalust. Luksuslikematel on muidugi elektriline pump kabiini tõstmiseks, ja kui see kutu, siis saab tavalise pumbaga tõsta. võibolla oli selline juhus ?
Minu oma oli muidugi vana mudel, Macki mootoriga ja aastast 1994.