Kuuldavasti mõned suuremad mootorratta butiikid valmistavad käsitööna armeeritud pidurivoolikuid. Mis on siis nagu edasiminek tehase voolikutega võrreldes. Tasub uurida ehk seda rada. Kindlasti saab infi ringrajameestelt (MRT Tech näiteks).
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2021, 12:00 PM ja muutjaks oli JAN007.)
"kas nendel rem. komplektidel on mõtet,kui uus taastatud sadul maksab 36.- euri.experdil on 38.- euri"
Täiesti päevakohane teema hetkel minujaoks :-) 2006 Caravellel vajasid tagumised kettad ja klotsid vahetust, proovisin ise teha aga kolvid roostes ja isegi õige tööriistaga ei läinud nii sisse, et uute klotsidega saaks kokku tagasi panna. Peale rooste mahakraapimist sai siiski kokku. Otsustasin mõlemad supordid vahetada kuna kolb tihendikomlektiga 16 ja suport ca 30+€. Kuna rattalaager ka vajas vahetust, siis jäi see juba töökoja teha. 1000km sõitu ja tagumine parem pidur peal ning velg kuum, mehaaniku hinnang, et Lauberi suport on saast ja oleks pidanud ikka vana remontima. Järgmine päev oli plaan Saaremaale minna, õnneks oli kohalikus poes üks kolb olemas ja sõbra abil sai vana suport remonditud. 900km on hetkel toiminud. Uus läks garantiisse.
Aga Saaremaalt tagasi tulles hakkas kerge vibra mis äkki päris hulluks läks, vasak esivelg oli piduritolmust must ja ketas pea punane. Peale mahajahtumist sai kirvega veidi kolgitud ja ratas hakkas ringi käima, viimased 100km koduni tulin käigu ja käsipiduriga pidurdades. Kodus võtsin piduri lahti ja viga ei leia, kolb ja liugurid läigivad, käivad vabalt, mingit põhjust kinnijäämiseks nagu polnud...
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2021, 12:18 PM ja muutjaks oli olli.)
Tsitaat:proovisin ise teha aga kolvid roostes ja isegi õige tööriistaga ei läinud nii sisse, et uute klotsidega saaks kokku tagasi panna.
Kes tuleb üldse selle peale, et midagi sellist proovida, kui kolb roostes on? Arvatavasti tolmukaitse ka katki sel juhul? Pearatamatult see seab järgnevate töövõtete asjalikkuse kahtluse alla.
Edit. Endal oli äsja juhus kus, BREMBO (jah, seesama maailmakuulus) klotsid olid RAV4 originaal sadulatesse paneku jaoks umbes 0.5mm liiga suured. Jõuga sai sisse peksta, aga liikuma küll ei oleks hakanud. Tuli otsi maha käiata. Kui selliseid asju tähelepanelikult ei jälgi koostamise ajal, siis on häda käes.
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2021, 13:01 PM ja muutjaks oli JAN007.)
(02-08-2021, 12:08 PM)olli Kirjutas: Kes tuleb üldse selle peale, et midagi sellist proovida, kui kolb roostes on? Arvatavasti tolmukaitse ka katki sel juhul? Pearatamatult see seab järgnevate töövõtete asjalikkuse kahtluse alla.
See, et kolb oli tolmukatte alt ca 5mm roostes, selgus alles peale seda kui sai proovitud kolbi sisse suruda. Tolmukatted olid muide terved. Loo point oli see, et uus suport oli praak. Ja kogu teema tegi eriliseks kohe järgnenud esipiduri probleem, need olid ideaalselt seni toiminud. Tegelikult ka tagapidurid pidurdasid ideaalselt paar kuud tagasi ülevaatusel, lihtsalt tahtsin probleeme ennetada aga sellega probleemid alles algasid..
Mul käis kunagi Fiat Sedici kordi garantiis kuna esipidur jäi peale. Vahetati voolikuid jne jne kuni lõpuks keegi viitsis suporti lahti võtta ja seal kolvi taga hõljusid treilaastud. Selleks ajaks oli juba ikka mitmeid kettaid vahetusse läinud. Peale survet andis aga kui padaali vabastasid siis aeg-ajalt sodi sulges tagasivoolu.
Heh, kunagi arutasin Odessa adra kivikaitse uut hüdrosilindrit ja sealt tuli peoga treilaastu välja. Ma kahtlustan, et ju see ikka sinna meelega sisse visati. No et ikka paremini ja kiiremini sisse töötaks.
T.
(Seda postitust muudeti viimati: 11-08-2021, 22:53 PM ja muutjaks oli r.i.h.o.)
Tarkade klubi oskab kindlasti vastata, et mis kummalised "poolid" asetsevad 2000a. VW Caravelle esipamri all. Päris jämedad kaablid lähevad nende külge ja ilmselt mingil hetkel lähevad need ka päris kuumaks, sest kunagi on üks neist vastu plastkut kukkunud ja selle ära sulatanud.
(12-08-2021, 00:14 AM)miniest Kirjutas: Kas kellegi on kogemusi Volvo V70 II teise pölve masinaga? (2000-2007) Sooviks teada nende liikurite plussidest ja miinustest. http://217.146.70.135/cars/41a6e99914102...0bba91.jpg
Oman ise ja töökojas palju neid remontinud, siia pikalt kirjutada ei viitsi, tel nr leiad mu profiilist
Sai ostetud üks õnnetu mb 814d, millel on om364 mootor. Kui käima läheb siis käib hästi, ei suitse liialt.
Eelmise omaniku juhend oli et 3 korda gaasi kiirelt vajutada ja siis starterit ja nii ta käima läks.
Kui proovisin pärast umbes tunnist sõitu uuesti käima panna siis ei midagist, panin kütet juurde kuna seier ka valetas ja oli suht otsas. 5cm paagi põhjas. Ikka ei midagi, väike sutsakas käivitusgaasi ja käis nagu muiste. Sõitsin kodu ära ja sama jama, ilma gaasita ei lähe, paar korda sai küll kuidagi aga ei taha starterit piinata. Eelsüüte küünalde punane tuli ka põleb vahelduva eduga.
Kas võiks arvata et tõmbas mingi jama filtritesse kui paagi peaaegu tühjaks sai või on mootor hõre et isegi sooja mootoriga ei taha minna.
Äkki on kellelgi sama mootoriga kogemusi.
Mitte ükski hõre diiselmootor ilma küünlata käima ei lähe, olgu ta vana või uus tüüp.
Kui kopressioon on olemas, siis küyuse ja õhusegu kokku surumisel see läheb tuliseks ja isesüttib, aga kui mootor on kohvi, siis sellist tempi ei teki.
Küünlaga lisaks kärsatades - siis läheb.
Kuskohas võikssaada sellist torudejuppi teha, alumiiniumist. Vb sobib ka muu metall, sealt liigub jahutusvedelik läbi. Näha on, et parempoolses otsas on metall natuke pudenenud ja pole enam tihe, järelturult nagu ka ei leia originaaljuppi.