(06-07-2021, 22:23 PM)ratsoup Kirjutas: Paraku ma ise mootorite remondiga igapäevaselt ei tegele. Seepärast küsingi, et kuidas seda nuka kinnikiilumist defekteeritakse. Nuka võtsin maha, ei osanud seal midagi märgata.
Ei usu mina seda nukkvõlli "kinnikiilumise" rahvajuttu.
Nukal on kas siis oma saaled või peas ikkagi mingi väike loks olemas ja kuumuta teda, kui palju tagad, kinni ta ikka ei naljalt kiilu. Rääkimata tühikäigult.
Pealegi on rihmal ju alumine hammakas täpselt kaks korda väiksem, kui nuka enda oma (nukk teeb 2X vähem pöördeid), seega ka rihmaülekandel jõudu piisavalt, et ka raskelt käivat nukka ringi vedada. Ja kasvõi need saaled/nukapesad vägivallaga ära tappa.
Ma olen ise mootoreid õlitusprobleemide tagajärjel paar tükki kokku lasknud ja ka remontinud kümneid selliseid, mida teised on kokku lasknud.
Esimesena "lahkub" alati ikkagi kepsusaale. Nagu õlitusega mingi probleem on, hakkab see lagisema, lõpuks isegi väga kõvasti ja sinnamaani see mootor enam ei sõidagi, et nukaga midagi juhtuks.
Sel juhtumil, pakun, et rihm lihtsalt lasi oma hambad maha ja edasi juhtusid juba muud hädad. See pilt mis üleval on, ongi lihtsalt juhmi tegutsemise tulemus. (vedas kõiega järgi, et käima saada - no hallooo, peab ikka deb.iil olema)
Miks rihm hambad maha laseb?
Lihtsalt laseb. Juhtub vahel isegi ganatiiautodega ja nö. tehase "kontrollitud" rihmadega, mingitest vanematest ja kuratteabmisrihm kasutamisest rääkimata. (mul naabrimees lasi oma Volkkari kastikal (garantii all olev auto) rihma samamoodi ribadeks.)
Ja kõiki asju tehakse (halvasti) järgi, k.a. mootoririhmasid. Kui ikka on väga odav, siis ongi kahtlane.
Võltsitud Manni filtrite pilte on vast iga autohuviline näinud. Isegi mina olen siiasamasse foorumisse riputanud fotosid, mismoodi need kirjad nendel filtritel UV lambi valguses välja peavad nägema ja mismoodi nad mõnikord näevad.
Ja ei pruukinudki mingi fekaal rihm olema - asjad lihtsalt vahel juhtuvad.
Kodaniks tõmbas maanteel näiteks kolmanda asemel alla vahetades esimese käigu ja korras ta oligi.
(ketiga mootoreid olen ka sel viisil piinanud; et 90km/h pealt näiteks teise käigu pannud; siiani pole jagu saanud. Rihmaga mootoriga muidugi sellist nalja teha ei tohi)
Või siis, ka lihtsalt sai selle rihma aeg otsa.
PS. Mis "laenamisse" puutub, siis enamus kui pooled tallinnas ringi sõitvatest autodest on nö. laenatud autod. Ehk siis täpsemalt: pankadelt laenatud ehk liisinguautod. Ei juhtu nendega reeglina suurt sittagi.
Kui õigel ajal hooldust saavad.